Granneman82 Skrevet 22. oktober 2024 #181 Del Skrevet 22. oktober 2024 I dag var Inger og Trond morsomme, på hatteshopping 🤣🤣🤣😁 Svein blir bare.....veldig spesielt opplegg.....han var mye morsommere før 🙈🙈🙈 De airisjdamene på paintball, herregud 🤣🤣🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskesara1973 Skrevet 22. oktober 2024 #182 Del Skrevet 22. oktober 2024 Kan noen forklare meg hva som feiler Roger? Er det "ticks" eller noe i den dur? Tror jeg har sovet i timen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hånki Skrevet 23. oktober 2024 #183 Del Skrevet 23. oktober 2024 Jeg måtte sette det på pause da Svein "gråt" på den svindelplassen, ble så flau. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 23. oktober 2024 #184 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hånki skrev (8 minutter siden): Jeg måtte sette det på pause da Svein "gråt" på den svindelplassen, ble så flau. Jeg kom litt seint inn i programmet, plutselig så jeg at Svein lå på golvet og rautet? Skulle dette liksom vise et spirituelt gjennombrudd (eventuelt sammenbrudd)? Det er han ikke god nok skuespiller til, for maken til overspilling har jeg sjelden sett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Værre Skrevet 23. oktober 2024 #185 Del Skrevet 23. oktober 2024 Sissy33 skrev (Akkurat nå): Jeg kom litt seint inn i programmet, plutselig så jeg at Svein lå på golvet og rautet? Skulle dette liksom vise et spirituelt gjennombrudd (eventuelt sammenbrudd)? Det er han ikke god nok skuespiller til, for maken til overspilling har jeg sjelden sett. Det var faktisk ekte. De brukte en pusteteknikk som gjør at man hyperventilerer og dermed svimer av/ får sammenbrudd. Helt idiotisk. https://en.wikipedia.org/wiki/Breathwork_(New_Age) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 23. oktober 2024 #186 Del Skrevet 23. oktober 2024 Værre skrev (Akkurat nå): Det var faktisk ekte. De brukte en pusteteknikk som gjør at man hyperventilerer og dermed svimer av/ får sammenbrudd. Helt idiotisk. https://en.wikipedia.org/wiki/Breathwork_(New_Age) Det høres ikke helt trygt ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hånki Skrevet 23. oktober 2024 #187 Del Skrevet 23. oktober 2024 Værre skrev (8 minutter siden): Det var faktisk ekte. De brukte en pusteteknikk som gjør at man hyperventilerer og dermed svimer av/ får sammenbrudd. Helt idiotisk. https://en.wikipedia.org/wiki/Breathwork_(New_Age) Nei, nei, det er ikke ekte, men Svein har nok visst hva de holdt på med og spilt med for å demonstrere at slikt new age-tøv virker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 23. oktober 2024 #188 Del Skrevet 23. oktober 2024 Ruskesara1973 skrev (19 timer siden): Kan noen forklare meg hva som feiler Roger? Er det "ticks" eller noe i den dur? Tror jeg har sovet i timen... Tourettes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 4. november 2024 #189 Del Skrevet 4. november 2024 Sesongens siste episode i morgen. Kanskje den kjedeligste sesongen på en stund? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobz Skrevet 4. november 2024 #190 Del Skrevet 4. november 2024 Durinur skrev (7 minutter siden): Sesongens siste episode i morgen. Kanskje den kjedeligste sesongen på en stund? Enig. Mye rot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hånki Skrevet 6. november 2024 #191 Del Skrevet 6. november 2024 Ja, veldig kjedelig. Jeg så opp fra mobilen da Roger, Fred-Åge og Harstad-familien kom på skjermen, ellers har det vært begredelig. Og det sier litt! Ikke akkurat undeholdning i verdensklasse med dem heller. Er glad Ony, hennes ufyselige mann og Sandberg fikk lite skjermtid. Neste sesong må de trimme ned antall deltakere. Ikke interessant å se dem gå på zoologisk hage o.l heller. Kunne muligens tenkt meg en serie som fulgte Roger i hverdagslivet, men hadde kan hende blitt litt ensformig. Jeg gir denne sesongen terningkast 2 av 6. Skjerpings! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 6. november 2024 #192 Del Skrevet 6. november 2024 (endret) Hånki skrev (4 timer siden): Ja, veldig kjedelig. Jeg så opp fra mobilen da Roger, Fred-Åge og Harstad-familien kom på skjermen, ellers har det vært begredelig. Og det sier litt! Ikke akkurat undeholdning i verdensklasse med dem heller. Er glad Ony, hennes ufyselige mann og Sandberg fikk lite skjermtid. Neste sesong må de trimme ned antall deltakere. Ikke interessant å se dem gå på zoologisk hage o.l heller. Kunne muligens tenkt meg en serie som fulgte Roger i hverdagslivet, men hadde kan hende blitt litt ensformig. Jeg gir denne sesongen terningkast 2 av 6. Skjerpings! Ufyselige mannen er broren til Per Sandberg forresten. Enig, mye surr, og trenger en justering i programmet. Mulig minnet mitt er helt feil, men kan erindre mer party og tjohei før (uten at jeg må se det hele tiden) Endret 6. november 2024 av Sicktrip 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 6. november 2024 #193 Del Skrevet 6. november 2024 Dette var dårlige greier! Fred Åge og Roger var i grunnen de eneste som var bra. Harstad familien virka som de var lei og ville hjem, og han professoren? som spiste opp osten..Ja,hadde ikke orket å reise på ferie med en slik type.Det var for mange deltakere i år, hvorfor ikke ha færre så det blir mer skjermtid på hver? Sånn det er nå har jeg glemt de fleste av deltakerne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 6. november 2024 #194 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg så at de søkte etter nye deltakere til å være med på 'Charterfeber'. La oss håpe at de bytter ut minst halvparten av de som var med i årets sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 6. november 2024 #195 Del Skrevet 6. november 2024 Er vel ingen av deltakerne jeg har noe ønske om å se i en ny sesong. Det var en kjedelig sesong 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 6. november 2024 #196 Del Skrevet 6. november 2024 PhilosopherSe7en skrev (1 minutt siden): Er vel ingen av deltakerne jeg har noe ønske om å se i en ny sesong. Det var en kjedelig sesong Joooooooooo. Harstad familjen er GULL!! Men ellers er jeg enig. Noen sier Roger,og jo han har sine morsomme stunder,og er en trivelig kar,men han løper bare rundt og ikke finner veien osv. Blir litt kjedelig. Koste meg da han kasta øks da. El Roger er helt sjef! Hadde jeg jobbet i Discovery,så hadde jeg laget en spinoff med Stein-Are og onkel Erling på reiser rundt om i verden. Det hadde jeg lett sett på! Tenk de gutta der i Thailand f.eks. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 7. november 2024 #197 Del Skrevet 7. november 2024 (endret) Denne sesongen var kjedelig😴😴 Ingen var morsomme, Harstad familien har tapt seg, de pleide å være morsomme men nå var det bare 🥱 Roger bare tuslet rundt med posen og strevde med å finne veien, kjedelig… Delikat å høre Ony spy🙄 Nei as, terningkast 2 fra meg å. Endret 7. november 2024 av Sen ve ben 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 7. november 2024 #198 Del Skrevet 7. november 2024 Fant80 skrev (12 timer siden): Joooooooooo. Harstad familjen er GULL!! Men ellers er jeg enig. Noen sier Roger,og jo han har sine morsomme stunder,og er en trivelig kar,men han løper bare rundt og ikke finner veien osv. Blir litt kjedelig. Koste meg da han kasta øks da. El Roger er helt sjef! Hadde jeg jobbet i Discovery,så hadde jeg laget en spinoff med Stein-Are og onkel Erling på reiser rundt om i verden. Det hadde jeg lett sett på! Tenk de gutta der i Thailand f.eks. Helt enig i at familien Harstad kunne fått en spinoff. Har veldig sans for dem. Roger er også trivelig, men sånn ellers var årets sesong en ganske tynn suppe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 7. november 2024 #199 Del Skrevet 7. november 2024 Harstad-familien var morsomme i starten av sesongen med leiebilen og da de gikk tur i fjellet. Men akkurat som med mange av de andre deltakerne tapte det seg utover i sesongen. Virket som om de ikke hadde noe moro å finne på, så da ble det en hel episode til å ta en tatovering. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 17. desember 2024 #200 Del Skrevet 17. desember 2024 Hedy Lamarr skrev (På 18.6.2024 den 18.31): Har aldri sett serien, annet helt sporadisk ti minutter om gangen. Synes den er uinteressant og fordummende, og når Charter-Svein blir med hadde det blitt boikott uansett. Og selv om det startet med munnbindbrenning under pandemien, har Østvik siden den gang gravd seg dypt ned i konspirasjonsteorienes svarte irrganger. Leser man noen av kommentarene hans på Facebook, for eksempel, er de direkte skremmende. https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/jloxK9/tv-2s-hadde-svein-rett-er-et-journalistisk-havari (bak betalingsmur) https://www.m24.no/antisemittisme-debatt-janne-amble/charter-sveins-grumsete-univers/700590?noLog=1 Dagens visdomsord fra Charter-Svein: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå