Gå til innhold

Charterfeber starter opp igjen.

Honey Dew

Anbefalte innlegg

I dag var Inger og Trond morsomme, på hatteshopping 🤣🤣🤣😁   

Svein blir bare.....veldig spesielt opplegg.....han var mye morsommere før 🙈🙈🙈

De airisjdamene på paintball, herregud 🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen forklare meg hva som feiler Roger?

Er det "ticks" eller noe i den dur? 

Tror jeg har sovet i timen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hånki skrev (8 minutter siden):

Jeg måtte sette det på pause da Svein "gråt" på den svindelplassen, ble så flau.

Jeg kom litt seint inn i programmet, plutselig så jeg at Svein lå på golvet og rautet?  Skulle dette liksom vise et spirituelt gjennombrudd (eventuelt sammenbrudd)?  Det er han ikke god nok skuespiller til, for maken til overspilling har jeg sjelden sett.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sissy33 skrev (Akkurat nå):

Jeg kom litt seint inn i programmet, plutselig så jeg at Svein lå på golvet og rautet?  Skulle dette liksom vise et spirituelt gjennombrudd (eventuelt sammenbrudd)?  Det er han ikke god nok skuespiller til, for maken til overspilling har jeg sjelden sett.

Det var faktisk ekte. De brukte en pusteteknikk som gjør at man hyperventilerer og dermed svimer av/ får sammenbrudd. Helt idiotisk. https://en.wikipedia.org/wiki/Breathwork_(New_Age)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værre skrev (8 minutter siden):

Det var faktisk ekte. De brukte en pusteteknikk som gjør at man hyperventilerer og dermed svimer av/ får sammenbrudd. Helt idiotisk. https://en.wikipedia.org/wiki/Breathwork_(New_Age)

Nei, nei, det er ikke ekte, men Svein har nok visst hva de holdt på med og spilt med for å demonstrere at slikt new age-tøv virker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskesara1973 skrev (19 timer siden):

Kan noen forklare meg hva som feiler Roger?

Er det "ticks" eller noe i den dur? 

Tror jeg har sovet i timen...

Tourettes?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Durinur skrev (7 minutter siden):

Sesongens siste episode i morgen. Kanskje den kjedeligste sesongen på en stund? 

Enig. Mye rot

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig kjedelig. Jeg så opp fra mobilen da Roger, Fred-Åge og Harstad-familien kom på skjermen, ellers har det vært begredelig. Og det sier litt! Ikke akkurat undeholdning i verdensklasse med dem heller. Er glad Ony, hennes ufyselige mann og Sandberg fikk lite skjermtid. Neste sesong må de trimme ned antall deltakere. Ikke interessant å se dem gå på zoologisk hage o.l heller. Kunne muligens tenkt meg en serie som fulgte Roger i hverdagslivet, men hadde kan hende blitt litt ensformig. Jeg gir denne sesongen terningkast 2 av 6. Skjerpings!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hånki skrev (4 timer siden):

Ja, veldig kjedelig. Jeg så opp fra mobilen da Roger, Fred-Åge og Harstad-familien kom på skjermen, ellers har det vært begredelig. Og det sier litt! Ikke akkurat undeholdning i verdensklasse med dem heller. Er glad Ony, hennes ufyselige mann og Sandberg fikk lite skjermtid. Neste sesong må de trimme ned antall deltakere. Ikke interessant å se dem gå på zoologisk hage o.l heller. Kunne muligens tenkt meg en serie som fulgte Roger i hverdagslivet, men hadde kan hende blitt litt ensformig. Jeg gir denne sesongen terningkast 2 av 6. Skjerpings!

Ufyselige mannen er broren til Per Sandberg forresten. 

Enig, mye surr, og trenger en justering i programmet. Mulig minnet mitt er helt feil, men kan erindre mer party og tjohei før (uten at jeg må se det hele tiden)

Endret av Sicktrip
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dårlige greier! Fred Åge og Roger var i grunnen de eneste som var bra. Harstad familien virka som de var lei og ville hjem, og han professoren? som spiste opp osten..Ja,hadde ikke orket å reise på ferie med en slik type.Det var for mange deltakere i år, hvorfor ikke ha færre så det blir mer skjermtid på hver? Sånn det er nå har jeg glemt de fleste av deltakerne.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så at de søkte etter nye deltakere til å være med på 'Charterfeber'. La oss håpe at de bytter ut minst halvparten av de som var med i årets sesong. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen av deltakerne jeg har noe ønske om å se i en ny sesong. Det var en kjedelig sesong

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PhilosopherSe7en skrev (1 minutt siden):

Er vel ingen av deltakerne jeg har noe ønske om å se i en ny sesong. Det var en kjedelig sesong

Joooooooooo. Harstad familjen er GULL!! Men ellers er jeg enig. Noen sier Roger,og jo han har sine morsomme stunder,og er en trivelig kar,men han løper bare rundt og ikke finner veien osv. Blir litt kjedelig. Koste meg da han kasta øks da. El Roger er helt sjef!

Hadde jeg jobbet i Discovery,så hadde jeg laget en spinoff med Stein-Are og onkel Erling på reiser rundt om i verden. Det hadde jeg lett sett på! Tenk de gutta der i Thailand f.eks. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne sesongen var kjedelig😴😴 Ingen var morsomme, Harstad familien har tapt seg, de pleide å være morsomme men nå var det bare 🥱 Roger bare tuslet rundt med posen og strevde med å finne veien, kjedelig… Delikat å høre Ony spy🙄 Nei as, terningkast 2 fra meg å.

Endret av Sen ve ben
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (12 timer siden):

Joooooooooo. Harstad familjen er GULL!! Men ellers er jeg enig. Noen sier Roger,og jo han har sine morsomme stunder,og er en trivelig kar,men han løper bare rundt og ikke finner veien osv. Blir litt kjedelig. Koste meg da han kasta øks da. El Roger er helt sjef!

Hadde jeg jobbet i Discovery,så hadde jeg laget en spinoff med Stein-Are og onkel Erling på reiser rundt om i verden. Det hadde jeg lett sett på! Tenk de gutta der i Thailand f.eks. 

Helt enig i at familien Harstad kunne fått en spinoff. Har veldig sans for dem. 

Roger er også trivelig, men sånn ellers var årets sesong en ganske tynn suppe.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harstad-familien var morsomme i starten av sesongen med leiebilen og da de gikk tur i fjellet. Men akkurat som med mange av de andre deltakerne tapte det seg utover i sesongen. Virket som om de ikke hadde noe moro å finne på, så da ble det en hel episode til å ta en tatovering. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Hedy Lamarr skrev (På 18.6.2024 den 18.31):

Har aldri sett serien, annet helt sporadisk ti minutter om gangen. Synes den er uinteressant og fordummende, og når Charter-Svein blir med hadde det blitt boikott uansett.

Og selv om det startet med munnbindbrenning under pandemien, har Østvik siden den gang gravd seg dypt ned i konspirasjonsteorienes svarte irrganger. Leser man noen av kommentarene hans på Facebook, for eksempel, er de direkte skremmende.

https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/jloxK9/tv-2s-hadde-svein-rett-er-et-journalistisk-havari (bak betalingsmur)

https://www.m24.no/antisemittisme-debatt-janne-amble/charter-sveins-grumsete-univers/700590?noLog=1

Dagens visdomsord fra Charter-Svein:

image.thumb.png.9f4f89dc8b41ec52128fa226557cddef.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...