Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Me for life skrev (På 3.10.2025 den 15.12):

Han hater jo alt med syden så er nok bare med for å komme på tv og bli kjent. Jente har nok samme formål, de er jo helt på bærtur.

"Matlagingen" var bare fullstendig disgusting. Når "kjøttbollene" blir forvekslet som pizza blir det et helt nytt nivå. Stakkars dyra som ofret livet sitt til det der.

I det minste er de gøyere, og virker mer ekte enn sure dok og fam hans.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvittre skrev (1 time siden):

Droppet som i sagt opp, eller bare at han hadde for høy inntekt til og få noe utbetalt i fjor? 
Kokkos hva folk tjener penger på, eller hva folk betaler for egentlig. Det er uansett positivt at han har funnet seg en inntektskilde han kan leve av. Hvis han faktisk har sagt fra seg uføretrygden tror jeg han sliter litt om noen år, kan ikke se for meg at dette er en stabil inntekt frem til alderspensjon, og vet ikke helt hvilken jobb han er sikret senere med dette på CVen 😅🤦‍♀️

https://www.nrk.no/kultur/xl/simen-_24_-lever-av-a-vaere-drita-pa-direkten-1.14540306

Sagt opp står det

• Nyttig 1
Skrevet
Kvittre skrev (5 timer siden):

Droppet som i sagt opp, eller bare at han hadde for høy inntekt til og få noe utbetalt i fjor? 
Kokkos hva folk tjener penger på, eller hva folk betaler for egentlig. Det er uansett positivt at han har funnet seg en inntektskilde han kan leve av. Hvis han faktisk har sagt fra seg uføretrygden tror jeg han sliter litt om noen år, kan ikke se for meg at dette er en stabil inntekt frem til alderspensjon, og vet ikke helt hvilken jobb han er sikret senere med dette på CVen 😅🤦‍♀️

han har levd av streaming i snart 10 år. betalt ned hus osv.

• Nyttig 1
Skrevet
Centimeteren skrev (35 minutter siden):

han har levd av streaming i snart 10 år. betalt ned hus osv.

Bra for han. 

Skrevet
NordicViking skrev (5 timer siden):

Du finner en Dr.Haider0508 på TikTok. Jeg vet ikke om det er samme person, men det er mange videoer der av en person som er ganske lik ham.

https://www.tiktok.com/@dr.haider77

Det er nok han på bildene ja. 
Det betyr ikke at det er hans profil, men hvor er de tekstene hentet fra? Sammenheng ? 

Skrevet
Kvittre skrev (11 timer siden):

Det går ikke an og si opp uføretrygd. Mulig han tror det. Sto ikke det i denne linken da.

Jo en kan frasi seg uføretrygd, kjenner folk som har gjort det. 

Skrevet
Supernaut skrev (På 31.8.2025 den 4.36):

Han er ganske frekk på SoMe.

Clipboard_08-31-2025_03.thumb.jpg.0e637013b32b1d9bc8dd50f5618cd9c9.jpg

Clipboard_08-31-2025_01.jpg.095c39acdf78cdba1b86fe13b53ab007.jpg

Jeg er sikker på at dette ikke er den riktige Haider. Vil tro det er et troll som er ute etter å sverte han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvittre skrev (12 timer siden):

Det er nok han på bildene ja. 
Det betyr ikke at det er hans profil, men hvor er de tekstene hentet fra? Sammenheng ? 

Jeg vet ikke hvor teksten som er nevnt lenger oppe i tråden kommer fra. Men dersom du klikker på 'Republiseringer', så dukker det opp mange konspirasjonsteorier. Mye av dette er angrep på jøder og/eller staten Israel. Jeg vet ikke om dette er Haider fra Charterfeber eller om det er et nettroll som later som det er ham. 

Skrevet (endret)
Honey Dew skrev (2 timer siden):

Jeg er sikker på at dette ikke er den riktige Haider. Vil tro det er et troll som er ute etter å sverte han.

Hvordan kan du være så sikker på det? Fordi han er familjemann og lege? Jeg mener,han kunne lurt meg med den væremåten han har på Charter. Ser jo mer rusa ut,eller totalt fraværende fra hva som foregår rundt han en noe annet. Sier ikke du nødvendigvis tar feil. Men skråsikker basert på hva? er det jeg mener.

Endret av Fant80
  • Liker 4
Skrevet
Kvittre skrev (På 6.9.2025 den 19.52):

Er det bare meg som syntes at barna til Svein var en herlig gjeng som ser ut til og ha det veldig morsomt sammen? Kjenner jo bare til Liam fra før, syntes han gjorde en veldig god figur i paradise hotell og hadde aldri kjøpt han var sønnen til Svein om det ikke ble fortalt. Synes ikke de er så like. Ikke veldig imponert over årets sesong, men den gjengen gleder jeg meg til og se mer av. 

Kan ikke relatere meg til Sveins familje i det hele tatt. De er alt for forskjellige fra min familje. Men tror ikke dette er de værste folkene man kan finne. Svein virker jo egentlig svært sympatisk,så han har nok også oppdratt ungene sine godt. De har det i hvertfall veldig fint sammen tilsynelatende,og det er ikke noe ondskapsfullt der. Så håper de er mer med.

• Liker 2
Skrevet
Elsker sjokolade skrev (På 1.10.2025 den 15.40):

Jeg så første episode av Charterfeber Sverige igår. 

Er et par som var med på Ullared som er med, Åke og Ros-Mari. 

Synes ikke de får det helt til som det Norske. Mulig Norge har en bedre casting bare... Kjedet meg. Liker jo Åke sån sett da. Men er ikke førstevalget om jeg ville hatt med noen fra Ullared.

Skrevet
Fru Uperfekt skrev (3 timer siden):

Jo en kan frasi seg uføretrygd, kjenner folk som har gjort det. 

Ble veldig overrasket over at man kan det, så googler det, og fikk svar om at det ikke går . Og miste utbetalingene fordi en tjener for mye ja, men ikke og si opp. 

• Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (På 19.10.2025 den 15.13):

TikTok brukernavnet stemmer. 

• Liker 2
Skrevet
Fant80 skrev (På 19.10.2025 den 18.08):

Synes ikke de får det helt til som det Norske. Mulig Norge har en bedre casting bare... Kjedet meg. Liker jo Åke sån sett da. Men er ikke førstevalget om jeg ville hatt med noen fra Ullared.

Synes det var morsommere før. Ser det bare som tidsfordriv. Men ja, den norske er bedre. 

• Liker 1
Skrevet

Den norske (har ikke sett den svenske) hadde vel litt mer edge før i tiden? Det er så mye klipp og lim, og tråkking. Gran Canaria gjør seg heller ikke særlig på TV. Og hvor mange ganger har man nå vært på bananplantasjen? Noen av deltakerne scorer riktignok på sjarm, andre igjen er så inneforstått med hva som forventes av dem at de handler nærmest på autopilot.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Flere av deltakerne lurer jeg oppriktig på hvorfor de har castet. Det er jo ikke slik at jo mer tragiske mennesker det er, desto bedre underholdning gir det. Enkelte har det ikke i seg. F.eks. de to bimboene og kompisen, pensjonistdamene og mor og sønn. Syns også Buskeruddamene begynner og bli brukt opp. De er egentlig bare ekle.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I dag var det et artig innslag i både den norske og den svenske.

Damene på 80 som booket feil båttur og havnet på party båt, det ble nok et minne for livet 💃

Og Åke som skulle bli brun før han dro hjem, selvbruningskrem 🙈

• Liker 4
Skrevet (endret)
Sol79 skrev (4 timer siden):

Flere av deltakerne lurer jeg oppriktig på hvorfor de har castet. Det er jo ikke slik at jo mer tragiske mennesker det er, desto bedre underholdning gir det. Enkelte har det ikke i seg. F.eks. de to bimboene og kompisen, pensjonistdamene og mor og sønn. Syns også Buskeruddamene begynner og bli brukt opp. De er egentlig bare ekle.

CF var mye morsommere og koseligere før enn nå. Både jeg og mannen gjesper når vi ser på nå.

Og noe jeg har lagt merke til eller vet jo det fra før: hvor frekke de deltakerne er når de er på ferie i et annet land. Altså søle, ødelegge, være frekke osv..

Eks:  de to jentene i dusjen, hvor denne ene skulle spraytan’e hun andre.🤦‍♀️ Buskeruddamene da de hadde pakket for hjemreise så istedenfor å bære kofferten ned trappa så kaster de den isteden og ødela litt av ei trappetrinn. Og Svein og barna hans, ingen respekt for andre eller seg selv, skal søle og rope og gjøre seg selv skamfulle.🤷‍♀️ Jeg skjønner ikke at det skal være underholdende. 

Nordmenn kan ikke oppføre seg på ferie (respekt til de som kan, for de finnes).

Endret av Sen ve ben
  • Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...