Hedy Lamarr Skrevet 17. desember 2024 #201 Skrevet 17. desember 2024 HelgeK skrev (38 minutter siden): Dagens visdomsord fra Charter-Svein: Glupingen 😂 Legg ned all forskning, Svein har skjønt det 🤪 1
Honey Dew Skrevet 25. desember 2024 Forfatter #202 Skrevet 25. desember 2024 Værre skrev (På 23.10.2024 den 14.10): Det var faktisk ekte. De brukte en pusteteknikk som gjør at man hyperventilerer og dermed svimer av/ får sammenbrudd. Helt idiotisk. https://en.wikipedia.org/wiki/Breathwork_(New_Age) Det er jo farlig. 1
Latina1989 Skrevet 30. desember 2024 #203 Skrevet 30. desember 2024 Roger minner meg om en norsk versjon av Mr.Bean 😅 2 1
NordicViking Skrevet 12. august #204 Skrevet 12. august Latina1989 skrev (På 31.12.2024 den 0.14): Roger minner meg om en norsk versjon av Mr.Bean 😅 Han er med i den nye sesong 13, og jeg lurer på hvilken Roger det blir. Håper å se mer av El Roger. 🤣
Sen ve ben Skrevet 17. august #205 Skrevet 17. august NordicViking skrev (På 12.8.2025 den 22.41): Han er med i den nye sesong 13, og jeg lurer på hvilken Roger det blir. Håper å se mer av El Roger. 🤣 El Roger er med.👏🏼👏🏼👏🏼😅
NordicViking Skrevet 19. august #206 Skrevet 19. august Sesong 13 starter i dag klokken 20:30 på TV3.
gladidag Skrevet 19. august #207 Skrevet 19. august Ti minutter inn i programmet og dama m LV og veske som må ha egen stol😱for et forferdelig usjarmerende menneske😂 10
Elsker sjokolade Skrevet 19. august #208 Skrevet 19. august gladidag skrev (55 minutter siden): Ti minutter inn i programmet og dama m LV og veske som må ha egen stol😱for et forferdelig usjarmerende menneske😂 Mannen hennes er enda verre. Sitter på en restaurant og oppfører seg som en 3 åring i barnehagen. 11
LaSinforosa Skrevet 20. august #209 Skrevet 20. august Elsker sjokolade skrev (6 timer siden): Mannen hennes er enda verre. Sitter på en restaurant og oppfører seg som en 3 åring i barnehagen. Glad han ikke er fastlegen min 4
NordicViking Skrevet 20. august #211 Skrevet 20. august Sen ve ben skrev (På 17.8.2025 den 9.18): El Roger er med.👏🏼👏🏼👏🏼😅 Tok han feil av toalettet og bidéen? 🚽🤣 1 1
Sen ve ben Skrevet 20. august #212 Skrevet 20. august NordicViking skrev (5 timer siden): Tok han feil av toalettet og bidéen? 🚽🤣 😂😂😂😂😂 Jeg døde for et sekund 🤣🤣 For en fyr😅 2
Kvittre Skrevet 20. august #213 Skrevet 20. august NordicViking skrev (8 timer siden): Tok han feil av toalettet og bidéen? 🚽🤣 Han fant jo en normal do ved siden av den rare doen etter at han hadde tisset 😅 4
Nice Skrevet 20. august #214 Skrevet 20. august Hva er greia med Hayder-familien ? Er de gått inn i karakterer eller er de sånn ? Jeg måtte google dem og så at hun var fylkeslege og foredragsholder og han var allmennlege og privatpraktiserende. Jeg må innrømme at jeg hadde stusset litt om jeg skulle til han som lege etter å ha sett første episoden av Charterfeber ny sesong. 😅 20 2
Kvittre Skrevet 21. august #215 Skrevet 21. august LaSinforosa skrev (På 20.8.2025 den 4.11): Glad han ikke er fastlegen min Gikk inn og sjekket.. lang venteliste og gode tilbakemeldinger - bortsett fra en som klaget på at han alltid var forsinket , trekker andre fram at han ser på mennesket, ikke klokka og tar seg god til. En annen mente han hadde reddet livet deres. jeg ser egentlig ingen grunn til at han ikke er en god fastlege - jobber jo i følge kona hele tiden, og penger ser han ut til og tjene - selvom han oppfører seg snodig på restaurant. Mulig han gjør det litt for tv, litt for og være morsom… jeg synes den familien er litt morsomme og annerledes. 6
Kvittre Skrevet 21. august #216 Skrevet 21. august Nice skrev (22 timer siden): Hva er greia med Hayder-familien ? Er de gått inn i karakterer eller er de sånn ? Jeg måtte google dem og så at hun var fylkeslege og foredragsholder og han var allmennlege og privatpraktiserende. Jeg må innrømme at jeg hadde stusset litt om jeg skulle til han som lege etter å ha sett første episoden av Charterfeber ny sesong. 😅 Husker fra en tidlig sesong at de krangla fordi hun ville tilbake i jobb fordi barna var større, og han var negativ og mente hun i så fall kunne være legesekretær hos han. Visste ikke om jobben hennes, men så kult. joa, jeg synes hun er litt mye med lv fra topp til tå og egen stol til vesken, men det er nok litt karakter også. En dame med bein i nesa egentlig, og den konstante småkranglinga dem i mellom er bare morsomt. Tror det er 2 sterke personligheter, som også gir litt ekstra for god tv. 4
Sol79 Skrevet 22. august #217 Skrevet 22. august Syns det er mest fascinerende at han eldste sønnen faktisk vil delta på Charterfeber og ikke minst når foreldrene holder på sånn. Må jo være vanvittig flaut! 7
Vålull Skrevet 22. august #218 Skrevet 22. august Teit at han flinnskalla som alltid lagde lyder nå skal fremstilles som en sint mann typ. De får bestemt seg. Han bannet jo aldri forrige sesong. Synes første episode var i overkant med det😂 2
Mickan Skrevet 22. august #219 Skrevet 22. august Blitt voldsomt stram i ansiktet han Haider. Men han er ganske morsom, på en helt lettbeint måte. Liker familien. Husker de fra da de deltok i Hellstrøm rydder opp 😅 2
NordicViking Skrevet 22. august #220 Skrevet 22. august Kvittre skrev (På 21.8.2025 den 21.24): Gikk inn og sjekket.. lang venteliste og gode tilbakemeldinger - bortsett fra en som klaget på at han alltid var forsinket , trekker andre fram at han ser på mennesket, ikke klokka og tar seg god til. En annen mente han hadde reddet livet deres. jeg ser egentlig ingen grunn til at han ikke er en god fastlege - jobber jo i følge kona hele tiden, og penger ser han ut til og tjene - selvom han oppfører seg snodig på restaurant. Mulig han gjør det litt for tv, litt for og være morsom… jeg synes den familien er litt morsomme og annerledes. Utfra hotellvalg, så ser det ut til at de tjener meget bra. Jeg ser at de bor på leilighetshotellet Cordial Santa Agueda i Arguineguín på Gran Canaria. Det er et forholdsvis dyrt hotell, og 14 dager med to voksne og fire barn kan koste kroner 100.000 +/- avhengig av dato. Men jeg antar at produksjonen betaler en del (eller alt) av oppholdet. 🏖️ 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå