Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
HelgeK skrev (38 minutter siden):

Dagens visdomsord fra Charter-Svein:

image.thumb.png.9f4f89dc8b41ec52128fa226557cddef.png

Glupingen 😂 Legg ned all forskning, Svein har skjønt det 🤪

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roger minner meg om en norsk versjon av Mr.Bean 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet
Latina1989 skrev (På 31.12.2024 den 0.14):

Roger minner meg om en norsk versjon av Mr.Bean 😅

Han er med i den nye sesong 13, og jeg lurer på hvilken Roger det blir. Håper å se mer av El Roger. 🤣

Skrevet
NordicViking skrev (På 12.8.2025 den 22.41):

Han er med i den nye sesong 13, og jeg lurer på hvilken Roger det blir. Håper å se mer av El Roger. 🤣

El Roger er med.👏🏼👏🏼👏🏼😅

Skrevet

Sesong 13 starter i dag klokken 20:30 på TV3.  :popcorn:

Skrevet

Ti minutter inn i programmet og dama m LV og veske som må ha egen stol😱for et forferdelig usjarmerende menneske😂

• Liker 10
Skrevet
gladidag skrev (55 minutter siden):

Ti minutter inn i programmet og dama m LV og veske som må ha egen stol😱for et forferdelig usjarmerende menneske😂

Mannen hennes er enda verre.

Sitter på en restaurant og oppfører seg som en 3 åring i barnehagen. 

• Liker 11
Skrevet
Elsker sjokolade skrev (6 timer siden):

Mannen hennes er enda verre.

Sitter på en restaurant og oppfører seg som en 3 åring i barnehagen. 

Glad han ikke er fastlegen min

• Liker 4
Skrevet

At de to der er leger blows my mind🤯🤯  

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Sen ve ben skrev (På 17.8.2025 den 9.18):

El Roger er med.👏🏼👏🏼👏🏼😅

Tok han feil av toalettet og bidéen?   🚽🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
NordicViking skrev (5 timer siden):

😂😂😂😂😂 Jeg døde for et sekund 🤣🤣 For en fyr😅

• Liker 2
Skrevet
NordicViking skrev (8 timer siden):

Han fant jo en normal do ved siden av den rare doen etter at han hadde tisset 😅

• Liker 4
Skrevet

Hva er greia med Hayder-familien ? Er de gått inn i karakterer eller er de sånn ?

Jeg måtte google dem og så at hun var fylkeslege  og foredragsholder og han var allmennlege og privatpraktiserende. 

Jeg må innrømme at jeg hadde stusset litt om jeg skulle til han som lege etter å ha sett første episoden av Charterfeber ny sesong. 😅

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
LaSinforosa skrev (På 20.8.2025 den 4.11):

Glad han ikke er fastlegen min

Gikk inn og sjekket.. lang venteliste og gode tilbakemeldinger - bortsett fra en som klaget på at han alltid var forsinket , trekker andre fram at han ser på mennesket, ikke klokka og tar seg god til. En annen mente han hadde reddet livet deres. 
jeg ser egentlig ingen grunn til at han ikke er en god fastlege - jobber jo i følge kona hele tiden, og penger ser han ut til og tjene - selvom han oppfører seg snodig på restaurant. Mulig han gjør det litt for tv, litt for og være morsom… jeg synes den familien er litt morsomme og annerledes. 

• Liker 6
Skrevet
Nice skrev (22 timer siden):

Hva er greia med Hayder-familien ? Er de gått inn i karakterer eller er de sånn ?

Jeg måtte google dem og så at hun var fylkeslege  og foredragsholder og han var allmennlege og privatpraktiserende. 

Jeg må innrømme at jeg hadde stusset litt om jeg skulle til han som lege etter å ha sett første episoden av Charterfeber ny sesong. 😅

Husker fra en tidlig sesong at de krangla fordi hun ville tilbake i jobb fordi barna var større, og han var negativ og mente hun i så fall kunne være legesekretær hos han. Visste ikke om jobben hennes, men så kult. 
joa, jeg synes hun er litt mye med lv fra topp til tå og egen stol til vesken, men det er nok litt karakter også. En dame med bein i nesa egentlig, og den konstante småkranglinga dem i mellom er bare morsomt. Tror det er 2 sterke personligheter, som også gir litt ekstra for god tv. 

• Liker 4
Skrevet

Syns det er mest fascinerende at han eldste sønnen faktisk vil delta på Charterfeber og ikke minst når foreldrene holder på sånn. Må jo være vanvittig flaut!

• Liker 7
Skrevet

Teit at han flinnskalla som alltid lagde lyder nå skal fremstilles som en sint mann typ. De får bestemt seg. Han bannet jo aldri forrige sesong. Synes første episode var i overkant med det😂

• Liker 2
Skrevet

Blitt voldsomt stram i ansiktet han Haider. Men han er ganske morsom, på en helt lettbeint måte. Liker familien. Husker de fra da de deltok i Hellstrøm rydder opp 😅

• Liker 2
Skrevet
Kvittre skrev (På 21.8.2025 den 21.24):

Gikk inn og sjekket.. lang venteliste og gode tilbakemeldinger - bortsett fra en som klaget på at han alltid var forsinket , trekker andre fram at han ser på mennesket, ikke klokka og tar seg god til. En annen mente han hadde reddet livet deres. 
jeg ser egentlig ingen grunn til at han ikke er en god fastlege - jobber jo i følge kona hele tiden, og penger ser han ut til og tjene - selvom han oppfører seg snodig på restaurant. Mulig han gjør det litt for tv, litt for og være morsom… jeg synes den familien er litt morsomme og annerledes. 

Utfra hotellvalg, så ser det ut til at de tjener meget bra. Jeg ser at de bor på leilighetshotellet Cordial Santa Agueda i Arguineguín på Gran Canaria. Det er et forholdsvis dyrt hotell, og 14 dager med to voksne og fire barn kan koste kroner 100.000 +/- avhengig av dato. Men jeg antar at produksjonen betaler en del (eller alt) av oppholdet.  🏖️

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...