Fru Uperfekt Skrevet 12. oktober 2024 #161 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hånki skrev (16 timer siden): Roger med på Farmen og 71 grader nord! Tror han hadde røket fort ut i begge, men sikkert andre evighets konsept han kunne vært med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. oktober 2024 #162 Del Skrevet 12. oktober 2024 bobz skrev (På 9.10.2024 den 23.00): Veldig frekt. Synes også det er helt utrolig at hun damen bor der og lar folk komme inn for å se på hennes private leilighet. Lurer på om hun tar betalt for det? Ingen vinduer der heller. Får frysninger men hver sin smak. Sikkert vokst opp sånn Det vanlige er at en betaler for det, så enten ser en ikke transaksjonen eller så tok produksjonen seg av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 12. oktober 2024 #163 Del Skrevet 12. oktober 2024 Elsker sjokolade skrev (På 9.10.2024 den 17.56): Oppførselen på paradise trekløveret når de var i huset til hun gamle damen. De burde skamme seg. For noen drittunger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleaelea Skrevet 13. oktober 2024 #164 Del Skrevet 13. oktober 2024 Sett skuffende lite av stråååbææærrryy gjengen. Så de satt i en røykfull stue før de kom til syden å var livredd høyder foran en heis. Å det er 5 episoder igjen av sesongen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlo Skrevet 13. oktober 2024 #165 Del Skrevet 13. oktober 2024 Harstad-familien snakker ikke Harstad-dialekt… hvor er de egentlig fra? Mo i Rana? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hånki Skrevet 13. oktober 2024 #166 Del Skrevet 13. oktober 2024 Eleaelea skrev (10 timer siden): Sett skuffende lite av stråååbææærrryy gjengen. Så de satt i en røykfull stue før de kom til syden å var livredd høyder foran en heis. Å det er 5 episoder igjen av sesongen. Ja, jeg skjønner ikke hvorfor store deler av siste episode var de 20-åringene på tur til grotter, var veldig kjedelig. Da ville jeg heller bare sett hvem som helst andre røre rundt på restaurant eller på hotellet. Det skjer generelt veldig lite. Litt morsomt med Roger, men også der er det jo stort sett bare innom butikker og en halv date. Jeg har kanskje for store "forhåpninger" til denne type programmer. Mener å huske det var mer morsomt før, men kanskje det bare var mer fyll og flaue scener. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 15. oktober 2024 #167 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hånki skrev (På 13.10.2024 den 20.37): Ja, jeg skjønner ikke hvorfor store deler av siste episode var de 20-åringene på tur til grotter, var veldig kjedelig. Da ville jeg heller bare sett hvem som helst andre røre rundt på restaurant eller på hotellet. Det skjer generelt veldig lite. Litt morsomt med Roger, men også der er det jo stort sett bare innom butikker og en halv date. Jeg har kanskje for store "forhåpninger" til denne type programmer. Mener å huske det var mer morsomt før, men kanskje det bare var mer fyll og flaue scener. Jeg sitter i alle fall igjen med akkurat den samme følelsen. Denne sesongen går veldig tregt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 15. oktober 2024 #168 Del Skrevet 15. oktober 2024 Tina......kjære deg......det antrekket var ikke kledelig 🙈🙈 Alle kan faktisk ikke gå i alt 🙈🙈 Søt jente, som hadde trengt litt veiledning 😊 bra karaokesynging da.......TEQUILA 😆😆🤣🤣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 15. oktober 2024 #169 Del Skrevet 15. oktober 2024 Hele den karaokeseansen var SÅ jævlig pute-tv 🙈🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 15. oktober 2024 #170 Del Skrevet 15. oktober 2024 "The naked chief", blir aldri det samme igjen Roger er jo hèlt fabelaktig. Akkurat kvartetten med bl.a kaptein Rødskjegg, ble i seigeste laget i dag 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 15. oktober 2024 #171 Del Skrevet 15. oktober 2024 (endret) Granneman82 skrev (10 timer siden): Hele den karaokeseansen var SÅ jævlig pute-tv 🙈🙈🙈 Enig! Det må være noe av det flaueste jeg har sett og hørt 🥴Men "artistene" var visst svært fornøyd med innsatsen,så da så..😅🤣 Endret 15. oktober 2024 av Jonette Legge til noen ord 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobz Skrevet 15. oktober 2024 #172 Del Skrevet 15. oktober 2024 " denne sangen kan jeg! Tequila! Tequila " 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 16. oktober 2024 #173 Del Skrevet 16. oktober 2024 bobz skrev (10 timer siden): " denne sangen kan jeg! Tequila! Tequila " 😅 Jeg orker ikke, ho er jo helt på tur 🤣🤣🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shower harvey Skrevet 16. oktober 2024 #174 Del Skrevet 16. oktober 2024 Granneman82 skrev (2 timer siden): Jeg orker ikke, ho er jo helt på tur 🤣🤣🤣🤣 I tillegg var usikker på om hun kom til å huske teksten🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 16. oktober 2024 #175 Del Skrevet 16. oktober 2024 Hvor har det blitt av Svein & Co? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 16. oktober 2024 #176 Del Skrevet 16. oktober 2024 HelgeK skrev (1 time siden): Hvor har det blitt av Svein & Co? Ok å slippe Svein, kunne fint hoppet over Paradisegjengen også. Har fått litt sansen for Roger.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 16. oktober 2024 #177 Del Skrevet 16. oktober 2024 El Roger 😅 Får mye tv-tid, men så er han veldig underholdende også. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 17. oktober 2024 #178 Del Skrevet 17. oktober 2024 Jonette skrev (12 timer siden): Ok å slippe Svein, kunne fint hoppet over Paradisegjengen også. Har fått litt sansen for Roger.. Men savner mer Fred Åge! Har ikke vært stort de har funnet på denne sesongen utenom dart-konkurransen. Men virker som en hyggelig dame han reiser med denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pella Skrevet 17. oktober 2024 #179 Del Skrevet 17. oktober 2024 Er han «professoren» Trond dement? Babler i veg og fruen ser oppgitt ut hele tiden. Blant annet når hun snakker om Hamburg i Tyskland og han legger til «der var jeg på horehus» og går fra henne… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. oktober 2024 #180 Del Skrevet 17. oktober 2024 Granneman82 skrev (På 15.10.2024 den 10.23): .... bra karaokesynging da.......TEQUILA 😆😆🤣🤣 En klassiker! 😄 Jeg skal øve godt på den før jeg drar til syden. Da blir det helt klart karaoke.... hvis jeg bare kan huske ordene. 🤣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå