Gå til innhold

Kona innrømte at hun ikke tenner på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sexlivet vårt har dabbet av slik jeg har forstått at skjer med de fleste. Jeg har snakket mye med kona om dette, men ikke fått noen gode svar. Jeg har da gått mer og mer grundig til verks i spørsmålene, og etter å ha holdt på lenge nok så kom svaret at hun ikke tenner på meg. Jeg er en utrolig mye bedre utgave av meg selv nå enn for 10 år siden da vi fortsatt hadde sex. Jeg er stolt av meg selv på hvor jeg står i dag i forhold til hvor jeg var både mentalt og kroppslig, men det har nå kommet fram at hun synes jeg er for tjukk, har for liten pikk, ikke er mandig nok, er lite tiltrekkende osv. Hun vil feks ikke lenger se meg naken, så om jeg skal dusje så går hun ut av badet. Slikt gjorde hun aldri før. Hun sier sexen vi har er helt fullstendig verdiløs og at hun helst ikke vil ha sex med meg, men hun kommenterer menn på TV og at de hadde vært digg å ha sex med. Jeg er mer trent nå enn før, jeg er slankere nå enn før. Jeg ser mye bedre ut i ansiktet enn før pga vektnedgang og modenhet. Så når hun da sier blablabla, og pikken din er liten og stygg, blablabla så er det deg eneste som fester seg eller som jeg hører. Jeg tror det er fordi jeg vet med meg selv at jeg er en veldig mye bedre mann nå enn før. Gir det mening? 

Men, å høre at pikken er liten og stygg. Hvordan skal jeg glemme det? Eller komme over det?

Jeg trodde det var slik at vanlige A4 gjennomsnittelige damer var mer opptatt av hele pakka enn pikken, men nå kjennes det som at jeg har tatt feil. Og, det skal jeg få høre etter så mange år. Jeg skjønner jo nå hvorfor hun aldri tar initiativ.

Sorry, må bare få det ut

Hva tenker dere?

Anonymkode: 9572f...ea9

  • Liker 3
  • Hjerte 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sexlivet vårt har dabbet av slik jeg har forstått at skjer med de fleste. Jeg har snakket mye med kona om dette, men ikke fått noen gode svar. Jeg har da gått mer og mer grundig til verks i spørsmålene, og etter å ha holdt på lenge nok så kom svaret at hun ikke tenner på meg. Jeg er en utrolig mye bedre utgave av meg selv nå enn for 10 år siden da vi fortsatt hadde sex. Jeg er stolt av meg selv på hvor jeg står i dag i forhold til hvor jeg var både mentalt og kroppslig, men det har nå kommet fram at hun synes jeg er for tjukk, har for liten pikk, ikke er mandig nok, er lite tiltrekkende osv. Hun vil feks ikke lenger se meg naken, så om jeg skal dusje så går hun ut av badet. Slikt gjorde hun aldri før. Hun sier sexen vi har er helt fullstendig verdiløs og at hun helst ikke vil ha sex med meg, men hun kommenterer menn på TV og at de hadde vært digg å ha sex med. Jeg er mer trent nå enn før, jeg er slankere nå enn før. Jeg ser mye bedre ut i ansiktet enn før pga vektnedgang og modenhet. Så når hun da sier blablabla, og pikken din er liten og stygg, blablabla så er det deg eneste som fester seg eller som jeg hører. Jeg tror det er fordi jeg vet med meg selv at jeg er en veldig mye bedre mann nå enn før. Gir det mening? 

Men, å høre at pikken er liten og stygg. Hvordan skal jeg glemme det? Eller komme over det?

Jeg trodde det var slik at vanlige A4 gjennomsnittelige damer var mer opptatt av hele pakka enn pikken, men nå kjennes det som at jeg har tatt feil. Og, det skal jeg få høre etter så mange år. Jeg skjønner jo nå hvorfor hun aldri tar initiativ.

Sorry, må bare få det ut

Hva tenker dere?

Anonymkode: 9572f...ea9

Vennligst ikke tro at hennes utsagn har noe med resten av oss å gjøre, da hele pakka er hva som teller her å gården.

Forstår at dette er utrolig vondt å høre, og det utrolig slemt å si. Selv om du skulle ha lagt på deg, velger man partner på godt og vondt og vi vet alle at vi ikke kommer til å se ut som tyve når vi er femti.. 

Har ingen andre råd enn å dra din vei. Ikke bli med et menneske som sier slike ting til deg, og finn tilbake til den selvtilliten du følte vedrørende eget utseende før hennes utsagn. 

Det finnes damer der ute som ikke er ute etter en kropp eller pikk, men et helt menneske med alt hva det innebærer...

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti så stygt sagt av henne! Selv om hun ikke tenner på deg mer, så går det jo ann å fremlegge det på en ganske mye mer trivelig måte 😳

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg vekk fra henne! Dette er psykisk vold og trakassering. Du får det så mye bedre etterpå, tro meg! ❤️

Anonymkode: 38b7d...d03

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke sannsynlig ut, men tar jeg feil er det bare en ting å gjøre; Gå! 

En oppegående kvinne med normal utviklet empati og omtanke sier ikke slike ting. 

  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sexlivet vårt har dabbet av slik jeg har forstått at skjer med de fleste. Jeg har snakket mye med kona om dette, men ikke fått noen gode svar. Jeg har da gått mer og mer grundig til verks i spørsmålene, og etter å ha holdt på lenge nok så kom svaret at hun ikke tenner på meg. Jeg er en utrolig mye bedre utgave av meg selv nå enn for 10 år siden da vi fortsatt hadde sex. Jeg er stolt av meg selv på hvor jeg står i dag i forhold til hvor jeg var både mentalt og kroppslig, men det har nå kommet fram at hun synes jeg er for tjukk, har for liten pikk, ikke er mandig nok, er lite tiltrekkende osv. Hun vil feks ikke lenger se meg naken, så om jeg skal dusje så går hun ut av badet. Slikt gjorde hun aldri før. Hun sier sexen vi har er helt fullstendig verdiløs og at hun helst ikke vil ha sex med meg, men hun kommenterer menn på TV og at de hadde vært digg å ha sex med. Jeg er mer trent nå enn før, jeg er slankere nå enn før. Jeg ser mye bedre ut i ansiktet enn før pga vektnedgang og modenhet. Så når hun da sier blablabla, og pikken din er liten og stygg, blablabla så er det deg eneste som fester seg eller som jeg hører. Jeg tror det er fordi jeg vet med meg selv at jeg er en veldig mye bedre mann nå enn før. Gir det mening? 

Men, å høre at pikken er liten og stygg. Hvordan skal jeg glemme det? Eller komme over det?

Jeg trodde det var slik at vanlige A4 gjennomsnittelige damer var mer opptatt av hele pakka enn pikken, men nå kjennes det som at jeg har tatt feil. Og, det skal jeg få høre etter så mange år. Jeg skjønner jo nå hvorfor hun aldri tar initiativ.

Sorry, må bare få det ut

Hva tenker dere?

Anonymkode: 9572f...ea9

Dette er psykisk mishandling. Gå fra henne. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at dette er sant, men hvis det er det, så må du jo komme deg vekk fra henne med én gang. 

Anonymkode: 658f5...5d8

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tiss er veldig fin akkurat. 

Ellers høres det gjerne ut som du har presset kona over kanten med alle spørsmålene dine, og at hun har klikket og slengt ut av seg noe. Det er jo veldig rart hvis hun bare kommer ut med alt dette sånn uten videre. 

Hva var foranledingen, og hvor "grundig til verks" gikk du?

Anonymkode: 2113e...8d7

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er sant, så går du selvfølgelig i dag.

Anonymkode: 9ceba...c7a

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tenker? Jeg tenker at etter en sånn skyllebøtte som går på utseende total nedrakking, så hadde jeg pakket snippesekken og dratt min vei. Om ikke bokstavelig talt, så ganske snart. Lagt ut boligen for salg, forklart barna at dessverre må de leve med skilte foreldre nå som så mange andre osv (de overlever!).

Lykke til! Ikke gidd å bo sammen med en partner som har det synet på deg.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Og du blir fordi?

Hun er ustabil og styggg med meg og barna noen dager, og en engel andre dager. Har ledt boken Walking on eggshells og vi er mitt der. Vi vet helt hvordan dagen blir, eller når hun blir sint neste gang. Dette var jo bare et eksempel, men det går direkte på noe jeg ikke kan gjøre noe med. De fleste andre ting hun kritiserer kan jeg jo endre på ved oppførsel, klær, ta hensyn osv 

Men jeg elsker henne og jeg klarer ikke å gå fra henne. Jeg vet ikke en gang hvorfor jeg blir. Jeg er redd for å bli ensom. Barna ville jeg klart helt fint men jeg er så redd for å være alene

Anonymkode: 9572f...ea9

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kvinne vil aldri si at hun ikke vil ligge med mannen sin fordi pikken hans er liten og stygg. Men fordi han ikke gjør husarbeid, ikke hjelper til med ungene og stort sett overser henne. 

Hi er bare tull. 

Alle kuker er små og stygge. Sånn egentlig. 

Endret av Solanum
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke lenge siden at det var en mann som la ut en tråd om at han ikke tente på kona si pga vektoppgang. Du kan jo søke opp den tråden, for å lese hvilke svar ts fikk der. 

Anonymkode: 70b64...e1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som at hun ikke selv vet hborfor lysten har dalt. Hvis hun hadde lyst på deg da du var tjukkere enn du er nå  så er det ulogisk at hun skylder på at du er tjukk nå. 

Jeg tenker at det kan være vanskelig å sette fingeren på hva som gjør at man har lavere lyst (selvopplevd), og at hun bare har vrengt noe ut av seg fordi hun er fed up av avhørene dine.

Kanskje hun har fått et annet syn og innstilling til deg over årene, og at din kroppsform ikke lenger blir oppveid av dine andre fine egenskaper. At hun rett og slett bare legger mer merke til det nå, fordi hun er mindre forelsket i deg.

Anonymkode: bbf37...16a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det høres ut som at hun ikke selv vet hborfor lysten har dalt. Hvis hun hadde lyst på deg da du var tjukkere enn du er nå  så er det ulogisk at hun skylder på at du er tjukk nå. 

Jeg tenker at det kan være vanskelig å sette fingeren på hva som gjør at man har lavere lyst (selvopplevd), og at hun bare har vrengt noe ut av seg fordi hun er fed up av avhørene dine.

Kanskje hun har fått et annet syn og innstilling til deg over årene, og at din kroppsform ikke lenger blir oppveid av dine andre fine egenskaper. At hun rett og slett bare legger mer merke til det nå, fordi hun er mindre forelsket i deg.

Anonymkode: bbf37...16a

Dette var et bra svar! Takk

Ja, hun er nok egentlig lei meg, men liker pengene, huset, bilene, hytta og stabiliteten

Anonymkode: 9572f...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hun er ustabil og styggg med meg og barna noen dager, og en engel andre dager. Har ledt boken Walking on eggshells og vi er mitt der. Vi vet helt hvordan dagen blir, eller når hun blir sint neste gang. Dette var jo bare et eksempel, men det går direkte på noe jeg ikke kan gjøre noe med. De fleste andre ting hun kritiserer kan jeg jo endre på ved oppførsel, klær, ta hensyn osv 

Men jeg elsker henne og jeg klarer ikke å gå fra henne. Jeg vet ikke en gang hvorfor jeg blir. Jeg er redd for å bli ensom. Barna ville jeg klart helt fint men jeg er så redd for å være alene

Anonymkode: 9572f...ea9

Så hun mishandler både deg og barna - og du blir fortsatt.

Jeg vet ikke er enkelt, men det er bare et alternativ her.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun gjør det. I hvertfall i perioder, men det virker ikke som at hun forstår at hun gjør det. Mishandling er vel bla sagt å være skremmende eller truende adferd, noe hun gjør når hun er sint. 

Anonymkode: 9572f...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre om at hun driver med psykisk vold. 

Anbefaler deg å snakke med psykolog for å bygge opp igjen det hun har ødelagt i årenes løp. 

Du fortjener bedre. 

Og etter noen timer hos psykolog så innser du forhåpentligvis at det er bedre å være alene enn i et slikt forhold.

Ønsker deg alt godt

Anonymkode: 42d29...c26

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...