AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #1 Skrevet 18. juni 2024 Hei! Trenger litt råd eller oppmuntring.. Baby er snart fire måneder, og har vært urolig siden hun var tre måneder. Jeg som trodde alt skulle bli enklere etter tre måneder, men nå de siste ukene har det vært som å ha en nyfødt baby igjen. Kan det være utviklingstrinn fire som kom litt tidlig? I så fall er det kanskje håp om at dette går over om senest et par uker. Og hvordan kan man overleve dagene best mulig? Hun skriker og er urolig etter å ha vært våken i 20 minutt, så går for det meste rundt og bærer på henne og forsøker å bytte aktiviteter (som regel uten hell). Det å gå ut virker bare i tre minutter.. dagene blir laaange når hun bare sover 40 min av gangen. Anonymkode: 55545...79f
Granskudd Skrevet 18. juni 2024 #2 Skrevet 18. juni 2024 Den beste oppmuntringen jeg fikk da barna var små var "this to shall pass" og "Bare gjør deg til en stor klump med kjærlighet og bare stå i det". over til det mer konkrete. Hva er det du har forsøkt? Er det for eksempel mulig at barnet klør i tannkjøttet? Kanskje en bitering eller noe slikt vil være en løsning? Det er kjempe slitsomt med sutrete barn! Jeg heier på deg! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 Tusen takk, skal prøve på det ☺️ Anonymkode: 55545...79f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #4 Skrevet 18. juni 2024 Ingen babyer er like, og kan godt hende deres baby er litt tidlig ute på utviklingstrinn. Så er det jo utrolig masse som skal læres og mange inntrykk for baby hver dag, så kanskje den bare trenger litt ekstra nærhet og oppmerksomhet akkurat nå. Som brukeren over sier, det går over❤️ Så kommer det nye utfordringer, men man takler det og ting går fremover, selv om det der og da føles håpløst❤️ Mitt beste tips hvis baby bare vil bæres er å investere i en god bæresele. Anonymkode: 9518d...991
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #5 Skrevet 18. juni 2024 Du skriver ikke noe ang. mat, men kan hun være sulten? Noen babyer på denne alderen blir ikke ordentlig mette av MM eller MME, og introduseres derfor for grøt. Kanskje rådføre seg med helsesykepleier? 😊 Lykke til ❤️ Anonymkode: f5e3c...624
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #6 Skrevet 18. juni 2024 Man skulle jo ønske babyer kom med en brukermanual 😅 Kan være 1000 ting som plager henne, eller det kan være et uviklingstrinn. Har du snakker med helsestasjon? Kan kanskje være verdt å utelukke plager? Uansett årsak - det kommer til å bli bedre! Jeg er påtur ut av en tunell nå (håper jeg), men ekstremt utfordrende netter. Baby er snart 5 mnd. Alt jeg kan si er: hver dag kan føles eviglang, men plutselig er mange uker gått unna og ting har endret seg litt. Stå på og hold ut ♥️ Anonymkode: 9219a...ecd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #7 Skrevet 18. juni 2024 Bæresele er en lifesaver på de små. Anonymkode: 7552d...47f 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #8 Skrevet 18. juni 2024 Tusen takk til alle som har svart! ❤️ Anonymkode: 55545...79f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #9 Skrevet 18. juni 2024 Babyer våkner jo mer til når de er noen måneder; de oppdager at det er en hel verden der ute og ikke bare melk og mamma 😁 Så da vil de opp og se, krabbe og så gå. Pluss ta alt i munnen fordi tennene kommer 😁 Anonymkode: 59f90...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå