Gå til innhold

Stealthing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har behov for å dele noe som hendte meg for et par år siden. 

Vi hadde vært på et par stevnemøter, og jeg skulle overnatte hos ham.

Vi hadde sex med kondom. 

Så våkner jeg midt på natten av at han penetrerer meg uten kondom.

Jeg bare tullet det bort og sa at det ikke var lov. 

Det gikk helt fint. Jeg ble ikke gravid og fikk ingen sykdommer.

Men jeg har fortsatt en uggen følelse.

Nå har jeg ihvertfall fått delt det med dere, så kanskje det hjelper.

 

Anonymkode: 8d27b...3b7

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du ikke hadde brukt et engelsk ord for å beskrive hendelsen, så hadde du kanskje fått svar. Ingen som gidder når du tror du er kul som bruker engelske uttrykk.

Anonymkode: fcca6...e9a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom du ikke hadde brukt et engelsk ord for å beskrive hendelsen, så hadde du kanskje fått svar. Ingen som gidder når du tror du er kul som bruker engelske uttrykk.

Anonymkode: fcca6...e9a

Hyggelig å si til noen som beskriver en sovevoldtekt. 

Ts, det var skikkelig jævlig gjort mot deg. Hva slags følelser er det hendelsen vekker?

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dersom du ikke hadde brukt et engelsk ord for å beskrive hendelsen, så hadde du kanskje fått svar. Ingen som gidder når du tror du er kul som bruker engelske uttrykk.

Anonymkode: fcca6...e9a

Du er et fælt menneske virker det som ut ifra dette.

.

TS, du ble voldtatt så det er ikke rart du føler deg dårlig. Hvis du trenger noen å snakke med så finnes det steder du kan ringe eller besøke. ❤️

Dessverre finnes det ikke noe rettsvern for voldtatte i Norge, men om du orker å anmelde så kan du det. Dessverre vil han fyren aldri bli dømt i saken din (med mindre han innrømmer det), men da ligger anmeldelsen inne til senere dersom han blir anmeldt av noen andre, eller han allerede er anmeldt. Han har sikkert gjort dette før deg og kommer til å gjøre det etter deg, og det er dessverre ikke uvanlig at enkelte mannfolk gjør ting som dette uten å bry seg om damene. De tenker ikke engang over at de voldtar, eller de driter i at de gjør det. Avskum.

Anonymkode: e9763...08b

  • Liker 3
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gramma skrev (28 minutter siden):

 

Ts, det var skikkelig jævlig gjort mot deg. Hva slags følelser er det hendelsen vekker?

Sårbarhet og skuffelse. Føler det henger igjen fortsatt. 

Føler meg dum som satte meg selv i en sånn situasjon. 

Og forvirret over at det fortsatt henger i.

Kanskje jeg ikke ikke hadde følt sånn på det om jeg ikke hadde lest om nettopp "stealthing". (Kan ikke noe norskt ord for det, for jeg har kun lest om det på engelsk 😏)

 

Anonymkode: 8d27b...3b7

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mannor skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke stealthing, det er voldtekt 

Dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Sårbarhet og skuffelse. Føler det henger igjen fortsatt. 

Føler meg dum som satte meg selv i en sånn situasjon. 

Og forvirret over at det fortsatt henger i.

Kanskje jeg ikke ikke hadde følt sånn på det om jeg ikke hadde lest om nettopp "stealthing". (Kan ikke noe norskt ord for det, for jeg har kun lest om det på engelsk 😏)

 

Anonymkode: 8d27b...3b7

Det er ikke din feil at han utførte en sovevoldtekt på deg.

Det er heller ikke din feil at du ikke reagerte der og da på en måte du (kanskje) skulle ønsket var annerledes i dag. 

Du ble utsatt for et traume, og ingenting av dette er noen andres feil enn han.

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (6 minutter siden):

Det er ikke din feil at han utførte en sovevoldtekt på deg.

Det er heller ikke din feil at du ikke reagerte der og da på en måte du (kanskje) skulle ønsket var annerledes i dag. 

Du ble utsatt for et traume, og ingenting av dette er noen andres feil enn han.

Det er nok et traume som har festet seg.

Takk for at du fikk meg til å tenke på det på den måten.❤️

Da kan jeg angripe det på en ny måte.

Anonymkode: 8d27b...3b7

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg mye pes, men det tåler jeg.
Det han gjorde er ikke greit, men det er for pokker ikke voldtekt, Med tanke på at TS selv spøkte det vekk er det drøyt å sammenligne dette med ordentlige voldtekter, det er å pisse på voldtektsofre.

Anonymkode: a3609...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå får jeg mye pes, men det tåler jeg.
Det han gjorde er ikke greit, men det er for pokker ikke voldtekt, Med tanke på at TS selv spøkte det vekk er det drøyt å sammenligne dette med ordentlige voldtekter, det er å pisse på voldtektsofre.

Anonymkode: a3609...ec1

Nå får du mye pes, men det tåler du

Tenk på TS, som må tåle å lese slike uopplyste kommentarer. 

Jo, dersom noen har sex med deg når du sover og ikke har samtykket til det er det en voldtekt.

At du har en oppfatning av voldtekter som er mer snever enn lovverket, får stå for din egen regning. 

Endret av Miss-Grey
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss-Grey skrev (2 minutter siden):

Nå får du mye pes, men det tåler du

Tenk på TS, som må tåle å lese slike uopplyste kommentarer. 

Jo, dersom noen har sex med deg når du sover og ikke har samtykket til det er det en voldtekt.

At du har en oppfatning av voldtekter som er mer snever enn lovverket, får stå for din egen regning. 

Jeg sier ikke at det er greit, og at det er et overgrep som bør anmeldes er åpenbart. Men å sidestille dette med f.eks en overfallsvoldtekt i Sofienbergparken er meningsløst og skadelig for de som blir utsatt for de mest alvorlige overgrepene.

Anonymkode: a3609...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nå får jeg mye pes, men det tåler jeg.
Det han gjorde er ikke greit, men det er for pokker ikke voldtekt, Med tanke på at TS selv spøkte det vekk er det drøyt å sammenligne dette med ordentlige voldtekter, det er å pisse på voldtektsofre.

Anonymkode: a3609...ec1

Hva er en «ordentlig» voldtekt? Hva er det som får deg til å tro at det ikke er voldtekt å trenge seg inn i noen mens vedk sover? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sier ikke at det er greit, og at det er et overgrep som bør anmeldes er åpenbart. Men å sidestille dette med f.eks en overfallsvoldtekt i Sofienbergparken er meningsløst og skadelig for de som blir utsatt for de mest alvorlige overgrepene.

Anonymkode: a3609...ec1

Jævla bullshit. Du bagatelliserer alvorlige overgrep. Hvor mange har du voldtatt? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå får jeg mye pes, men det tåler jeg.
Det han gjorde er ikke greit, men det er for pokker ikke voldtekt, Med tanke på at TS selv spøkte det vekk er det drøyt å sammenligne dette med ordentlige voldtekter, det er å pisse på voldtektsofre.

Anonymkode: a3609...ec1

Altså.... Pokker hvor dum går det an å være? En person som ikke er i stand til å samtykke, blir voldtatt i søvne, men fordi hun spøkte det vekk (hørt om sjokk?) så mener du at det ikke kan klassifiseres som voldtekt? Mener du det samme om de som blir dopet ned og så voldtatt? De opplever tross alt ikke traumet som kommer ved å bli overfalt.. Overfallsvoldtekt er ikke den eneste formen for voldtekt! Kjenner jeg blir helt paff av at det faktisk eksisterer mennesker som deg. 

Anonymkode: 40055...04c

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sier ikke at det er greit, og at det er et overgrep som bør anmeldes er åpenbart. Men å sidestille dette med f.eks en overfallsvoldtekt i Sofienbergparken er meningsløst og skadelig for de som blir utsatt for de mest alvorlige overgrepene.

Anonymkode: a3609...ec1

Jeg har ikke tenkt å anmelde det.

Det er bare noe jeg må bearbeide.

Noe som om jeg trodde jeg var ferdig med, men som henger igjen.

Som om kroppen husker noe den rasjonelle hjernen har slått ifra seg.

Anonymkode: 8d27b...3b7

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sier ikke at det er greit, og at det er et overgrep som bør anmeldes er åpenbart. Men å sidestille dette med f.eks en overfallsvoldtekt i Sofienbergparken er meningsløst og skadelig for de som blir utsatt for de mest alvorlige overgrepene.

Anonymkode: a3609...ec1

Det er heldigvis ikke opp til oss å vurdere hvor alvorlig voldtekt det er - det er opp til domstolene. Hvor overfallsvoldtekter er i ene enden av spekteret, er kanskje sovevoldtekter tilnærmet i andre enden. De er like fullt voldtekter begge to.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nok et traume som har festet seg.

Takk for at du fikk meg til å tenke på det på den måten.❤️

Da kan jeg angripe det på en ny måte.

Anonymkode: 8d27b...3b7

Skyldfølelse og skam er i hvert fall ingenting du skal bære på. Dette var ikke din feil. Håper du klarer å få dette ut av hodet engang.

Har selv blitt utsatt for sovevoldtekt på nach av en kvinne, og jeg er mann, og jeg hadde lukten hennes på meg i ukesvis uansett hvor mye jeg dusjet. Vi reagerer alle forskjellig, og det er ingen rett eller gal måte å reagere på.

  • Liker 2
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nå får jeg mye pes, men det tåler jeg.
Det han gjorde er ikke greit, men det er for pokker ikke voldtekt, Med tanke på at TS selv spøkte det vekk er det drøyt å sammenligne dette med ordentlige voldtekter, det er å pisse på voldtektsofre.

Anonymkode: a3609...ec1

Det er sovevoldtekt. Ærlig talt. Ts velger selv hvordan hunt ar det, men sex med en som sover og ikke kan samtykke er voldtekt.

Anonymkode: 58083...851

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannor skrev (47 minutter siden):

Jævla bullshit. Du bagatelliserer alvorlige overgrep. Hvor mange har du voldtatt? 

Nei! Tvert imot! Men ved å sidestille disse tingene blir mange overfallsvoldtekter bagatellisert, siden det settes i samme bås som sovevoldtekter(der det var frivillig sex først), og andre overgrep som ER mindre alvorlige. Jeg synes voldtekt er motbydelig, men det hjelper ikke ofrene å si at det er det samme å ombestemme seg midt i et samleie der fyren ikke helt skjønner signalene og det å bli slått ned, tatt kvelertak på og brutalt voldtatt av en eller flere ukjente gjerningsmenn. Det blir som å sidestille et klaps med flathånda og alvorlig mishandling. Det er vold begge deler, synes du det skal straffes like hardt?

Når det gjelder hvor mange jeg har voldtatt vil jeg tro det er like mange som deg

Anonymkode: a3609...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...