Gå til innhold

tror også jeg er forelska

Anbefalte innlegg

Gjest infantil Hjelp!
Skrevet

Jeg har kanskje forelsket meg og det som mye verre er... glad i osv.

Men jeg gjør nesten alt jeg kan for å ødelegge forholdet.

Jeg går på pub når han skal på jobb og må jobbe overtid f.eks., men jeg plager han ikke med sms.

Jeg er selvstendigheten selv, i egne øyne, men når det kommer til stykket, er jeg bare ute etter å teste han og hans hensikter overfor meg...hvor glad han er i meg, hvor mye han tåler av min bedritne oppførsel osv.

Jeg er sånn og jeg ser det selv. Må teste om de (han) er glad i meg, og måten jeg gjør det på er å oppføre meg som en drittsekk noen ganger...

En venninne av meg er også på samme måte, vi har snakket om det.

Jeg vil at han skal se mine svarte sider og være klar over at jeg er en stor risk for han psyke...at han bør finne seg en dame med normal oppførsel for hans egen del...

Det betyr ikke at jeg er utro, for det er jeg ikke.

Jeg vet ikke hva jeg skal si for det er vanskelig for meg å forandre den delen av meg selv.

Er jeg helt psyko eller er det andre som også tester mulige partnere?

Vet ikke hva jeg skal skrive mer, men er svært lei meg pga. dette, men jeg gir han samtidig sjansen til å gå fra meg...

Jeg har angst, depresjoner, men jeg klarer meg uten medisiner. Det er mulig jeg burde begynt på piller, men jeg har ikke adhd, så da må det bli lykkepiller.

Jeg føler meg gal. Jeg vet at jeg oppfører meg som en drittsekk. Jeg er så utrygg at jeg må teste menn slik at de blir gale til slutt...

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle tester vel hverandres grenser i starten av et parforhold, og noen mer enn andre. Personlig så prøver jeg å holde mine "svarte sider" skjult så lenge som mulig jeg :sjenert:

Muligens skulle hatt medisiner, muligens ikke..det må du ta opp med en lege.

Du skriver at du føler deg gal, vel det gjør de fleste av oss innimellom ;)

Kanskje ikke så hjelpsomt innlegg, men det er det beste jeg får til etter en laaang dag med mye stress.

Skrevet

Siden du vet om det, syns jeg faktisk det blir tåpelig å si at du ikke klarer å slutte. Ingen må noe som helst, for du velger selv hva du vil gjøre.

Det virker ikke som du er klar for forhold, og er for feig til å ikke gjøre noe med det selv derfor velger du denne løsningen. Du vet jo at de fleste ikke aksepterer det til slutt, og er kanskje glad til for at du da kan slippe å måtte gjøre noe med det selv.

Men ønsker du å være med denne mannen, kan du fint slutte å være slik for det bestemmer du faktisk selv. Du er din egen herre, for ingen står over deg og truer deg til å være slik, derfor må du også ta fullstendig ansvar for at du rett og slett er en drittsekk. Noe du i og for seg gjør, emn samtidig prøver du å legge ting på om du eventuelt behøver lykkepiller eller lignende, vel jeg tviler på at du behøver det.

Skrevet

Kan ikke si annet enn at jeg kjenner meg igjen i det å skulle teste ut kjæresten. Jeg er single nå, men i mitt forrige forhold testet jeg ham ut noe veldig....litt på den måten du beskriver. Prøvde vel å se hvor grensene gikk i forhold til hva skal til for at han blir sjalu, dumper, finner en annen, ser på andre, osv...

Veldig ddestruktivt egentlig men jeg er også en slik person som vil teste ut en eventuelt ny partner! Hvis han ikke forstår at det "bare" er testing blir det trist..

Du har kanskej ikke møtt den rette for deg ennå (?) eller at du kanskje ikke har oplevd trygghet og stabilitet/forutsigbarhet fra før av i oppveksten?

Skrevet

Å teste ut en partner har jeg aldri gjort. Når jeg forelsker meg og vil være sammen med en fyr, så vil jeg samtidig at han skal ha det bra.

Hvor bra får han det hvis jeg oppfører meg som en ape da?

Dette er ikke annet enn veldig umodent i mine øyne - minner meg om småbarn som begynner å teste ut foreldrenes grenser når de kommer så langt at de blir bevisst sin egen vilje.

Er man så usikker at man ikke kan gi av seg selv, men må teste, så er man kanskje ikke klar for noe forhold? Kanskje du skal finne deg sjøl før du leter etter andre.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jeg er enig i at jeg oppfører meg barnslig. Men jeg er bevisst på det og prøver å forandre meg. Pga at jeg vil at dette forholdet skal fungere.

Jeg har ikke fulgt deres dagbøker så jeg kjenner ikke dere, jeg stakk bare innom kg for å lufte noen tanker, men det burde jeg kanksje ikke gjort...

Hvor høy er gjennomsnittsalderen her (til vanlig bryr jeg meg ikke om alder men når det blir en klikk, kan det bety noe..)...

Skrevet

Jeg vil at han skal se mine svarte sider og være klar over at jeg er en stor risk for han psyke...at han bør finne seg en dame med normal oppførsel for hans egen del...

Han gjør nok snart det, skal du se.

Hva skal du gjøre etterpå, da, hvis han fortsatt holder ut med deg? Når du er ferdig med å teste, eller blir du noen gang det?

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Jeg er enig i at jeg oppfører meg barnslig. Men jeg er bevisst på det og prøver å forandre meg. Pga at jeg vil at dette forholdet skal fungere.

Jeg har ikke fulgt deres dagbøker så jeg kjenner ikke dere, jeg stakk bare innom kg for å lufte noen tanker, men det burde jeg kanksje ikke gjort...

Hvor høy er gjennomsnittsalderen her (til vanlig bryr jeg meg ikke om alder men når det blir en klikk, kan det bety noe..)...

Enda mer interessant! HVor gammel er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...