AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #1 Skrevet 18. juni 2024 Hei! Jeg er nettopp henvisning til fertilitetsutredning, og lurer på litt hva jeg kan forvente. Fastlegen nevne at gynekologen kanskje ville sette meg på blodfortynnende eller andre behandlinger først, og om ikke det virket kunne IVF være aktuelt. Så det jeg egentlig lurer på, er hva slags behandlinger man prøver først? 😊 Anonymkode: 0638b...1cd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #2 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg er nettopp henvisning til fertilitetsutredning, og lurer på litt hva jeg kan forvente. Fastlegen nevne at gynekologen kanskje ville sette meg på blodfortynnende eller andre behandlinger først, og om ikke det virket kunne IVF være aktuelt. Så det jeg egentlig lurer på, er hva slags behandlinger man prøver først? 😊 Anonymkode: 0638b...1cd Det avgjøres for de fleste individuelt. Noen går rett på ivf, andre prøver inseminering først, eller medikamenter eller icsi behandling. Det er noe avhengig av hva som er "problemet" til den gjeldene personen/paret. Anonymkode: bed4a...edc
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 Man kan for eksempel få medisiner for å dette i gang eggløsning, eller det kan være en av partene som har en hormonell ubalanse som kan fikses. Anonymkode: 214f7...06c
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #4 Skrevet 20. juni 2024 Som nevnt over her kommer det helt an på hva som er "problemet", og det vil utredes før man setter igang med behandlingen. For oss var det mannlig faktor, og derfor gikk vi rett på ICSI. Anonymkode: 3d8e2...9a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå