Gjest Skræmmer'n Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Basert på både egne erfaringer og "røverhistorier" fra kamerater slår det meg at det virker som om dere jenter er mer hemningsløse hvis dere har en ONS eller er på ferieturer uten kjæreste og lignende. Som regel plankekjøring med både gruppesex, og råere sex (eks. anal, dp) og ikke minst grisete cumshots som munnsprut etc. Har fått høre etterpå at slike ting hadde dere aldri utført med typen. Dessuten, jentevenner av meg bekrefter dette! Hvorfor er det sånn? Tør dere ikke leve ut "hore-siden" av dere selv i et fast forhold men kun fokusere på "madonna-siden" da? Hvis det stemmer, synd for både dere og partneren. Og nå er jeg spent på reaksjonene her, hvor mange parkerer meg og kaller meg alskens stygge ting i svarene........... :icon_question:
Gjest GreenSky Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Jeg synes det er lettere å leve ut "hore-siden" i et fast forhold. Jo bedre jeg kjenner mannen, jo mer slapper jeg av.
Buster Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Slapp av, ingen planer om å kalle deg alle mulige stygge ting jeg da! Derimot så tror jeg det er mye sant i det du sier, men tror ikke at dette gjelder alle damer. Har selv mange jentevenner som jeg kan snakke med ALT om, og vi har pratet noen ganger om akkurat disse tingene. Det er liten tvil om enkelte damer ikke er så kritiske til hva de gjør, og med hvem de gjør ting. Dette er da ikke noe forskjellig fra oss menn, det finnes enkelte av oss *M* som går på strøket og betaler masse ekstra til en yrkes knul... fordi man ikke ønsker kondom under akten. Det finnes også menn som reiser til Thailand bare for å skulle kunne "feie" over flest mulig på kortest mulig tid, og da uten dong. Dette er bare det som kommer på toppen av det gutter ellers gjør i det daglige. Har aldri helt skjønt greien med at jenter skal kalles horer fordi de har et likt sexliv som oss gutter, det er vel opp til den enkelte hvor erfaren/utsvevende de selv ønsker å være/leve.
Gjest GreenSky Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Har aldri helt skjønt greien med at jenter skal kalles horer fordi de har et likt sexliv som oss gutter, det er vel opp til den enkelte hvor erfaren/utsvevende de selv ønsker å være/leve. ← :kys_2:
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har hatt 20 partnere. 6-7 av disse var jeg sammen med, noen var på det nesten-sammen-nei-dette-funker-ikke-stadiet og 5-6 var rene ONS (eller et-par-nights stand alt ettersom). Jeg må som GrønnSky si at jeg nok er sprekere i et etablert forhold enn jeg var med ONS-ene. Akkurat som jeg viser min sanne side først når du kjenner meg godt, slik viser jeg også min sanne seksuelle side først når du kjenner meg godt.
Gjest Elfrida Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 Stakkars de jentene som ikke kan leve ut seksualiteten sin med kjæresten, men må ha seg med ukjente på sydentur for å ha det litt gøy. De jentene har for øvrig aldri jeg snakka med, men jeg tviler ikke et sekund på at de finnes. Personlig har jeg hatt uendelig mye bedre og villere sex i faste forhold enn jeg noen sinne har hatt på ONS.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Mulig jeg er dum altså, men hva er ONS
Gjest StoreSky Skrevet 14. februar 2006 #8 Skrevet 14. februar 2006 ONS- One Night Stand Forøvrig er jeg nok "villere" med kjæresten jeg hadde enn, men de jeg ikke kjenner så godt... Og slik er det for mine venninner også!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 Min erfaring er motsatt. ONS-damer er ganske kjedelige, og vil helst bare ha enkel inn-ut sex. Derimot er elskere eller pulekompiser villere. Men det har kanskje også noe med at det er enklere å dele disse med andre.
Gjest Gjest_ravnaskrik_* Skrevet 14. februar 2006 #10 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har mest lyst til å si ja takk, begge deler, men er enig med Grønnsky. Jeg er horete i senga når jeg blir trygg... Det kan ta tid, men om det er følelser med i bildet pleier mennene å gi meg den tida... En ONS er ganske kjedelig på den måten at man bare vet det... Inn og ut liksom... nei...passer ikke meg. Pluss faktor følelser dagen etterpå...
Gjest -eline- Skrevet 14. februar 2006 #11 Skrevet 14. februar 2006 Jeg synes det er lettere å leve ut "hore-siden" i et fast forhold. Jo bedre jeg kjenner mannen, jo mer slapper jeg av. ← Signerer denne jeg, og mine venninner har det på samme måte, så at alle damer er slik er *sterk* overdrivelse.
Nelle Skrevet 14. februar 2006 #12 Skrevet 14. februar 2006 Basert på både egne erfaringer og "røverhistorier" fra kamerater slår det meg at det virker som om dere jenter er mer hemningsløse hvis dere har en ONS eller er på ferieturer uten kjæreste og lignende. Som regel plankekjøring med både gruppesex, og råere sex (eks. anal, dp) og ikke minst grisete cumshots som munnsprut etc. Har fått høre etterpå at slike ting hadde dere aldri utført med typen. Dessuten, jentevenner av meg bekrefter dette! Hvorfor er det sånn? Tør dere ikke leve ut "hore-siden" av dere selv i et fast forhold men kun fokusere på "madonna-siden" da? Hvis det stemmer, synd for både dere og partneren. Og nå er jeg spent på reaksjonene her, hvor mange parkerer meg og kaller meg alskens stygge ting i svarene........... :icon_question: ← Hva er dp? Forøvrig er jeg aldri så "vill" seksuelt som når det er sterke følelser inne i bildet; dvs. når jeg er sammen med en mann jeg elsker (kjæresten min).
Donnie Darko Skrevet 15. februar 2006 #14 Skrevet 15. februar 2006 hva er ONS ??? ← Ifølge dagsrapporten på jobben så betyr det "onsdag"
babyboy Skrevet 15. februar 2006 #15 Skrevet 15. februar 2006 Hva er dp? Forøvrig er jeg aldri så "vill" seksuelt som når det er sterke følelser inne i bildet; dvs. når jeg er sammen med en mann jeg elsker (kjæresten min). ← DP: Double penetration. 1. Så lenge jenter er trygg på deg, er de med på det meste, ONS eller ikke. 2. En annen faktor som er viktig å påpeke er at ONS som regel er noe man deler med en man ikke føler noe annet en seksuell tiltrekning til. Det er sjelden snakk om en person man kjenner eller bryr seg om, og videre er det gjerne ingen forventninger om å se denne personen igjen. Dermed er det ikke så farlig hvilket inntrykk denne personen får av deg, det spiller ingen rolle om han synes du er løsaktig, en hore eller et ludder. ONS handler som regel om en selv, og tilfredstillelse av ens seksuelle appetitt. I en slik situasjon står man fri til å leve ut sine fantasier, uten å være redd for å bli fordømt av en person man liker eller er glad i. Det kan sikkert også være ekstra pirrende å ha skikkelig dirty sex med en fremmed mann man egentlig ikke vet så mye om, annet enn at man vil knulle ham sanseløs. Jeg har også samme erfaring som trådstarter. Og min spekulasjon er at det skyldes punkt 2. -Babyboy
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #16 Skrevet 15. februar 2006 ONS- One Night Stand ← takk for svar det sa seg nesten selv når jeg fikk tenkt meg om
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #17 Skrevet 15. februar 2006 Det finnes også menn som reiser til Thailand bare for å skulle kunne "feie" over flest mulig på kortest mulig tid, og da uten dong. Har du ikke hørt om risiko sport!
Trygve Skrevet 15. februar 2006 #18 Skrevet 15. februar 2006 Hva er da galt med ei jente som skryter av hvor mange hun har ligget med samtidig som hun forteller at hun ønsker at hun aldri hadde hatt sex med de - og så ikke ha sex men klær seg ...provoserende?(kan jeg si det?) lett...veldig lettkledd. Alle er horer, bare et spørsmål til hvilken grad man strekker seg. Når ei jente bare vil ha sex hvis du spanderer ting til seg, så kan man jo likesågodt kjøpe ei prostituert og gjøre hva man vil selv. Gutter er jo ikke bedre selvsagt - men jeg holder meg til unntaket og ønser ei jente som er likeså. Alle andre får gå å gi seg til AIDS og klamydia gjengen der ute. hold dere unna meg. Vil ha ei "hore" i senga, men ingen hore av personlighet.....does this make any sense??
Gjest Elfrida Skrevet 15. februar 2006 #19 Skrevet 15. februar 2006 Alle er horer, bare et spørsmål til hvilken grad man strekker seg. ← Hæ? Jeg, og de fleste jenter med meg, har aldri krevd betaling for sex, hverken i form av penger eller materielle goder. Min kjæreste tjener bedre enn meg, og det nyter jeg godt av, men det har absolutt null, niks og ingenting med hva vi foretar oss i senga å gjøre.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 15. februar 2006 #20 Skrevet 15. februar 2006 Jeg lurer på en ting. Hvis det er sånn at jenter er så ville på ONSdager er de vel kanskje det sammen med en gutt? Og i så fall er vel guttene også ganske ville, altså hvis de er med på den sammen ONSdagen? Min erfaring er at man tør å prøve mer med en partner man er trygg på og glad i. Altså i et forhold. Men det beviser vel bare at folk er forskjellige.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå