AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Del Skrevet 18. juni I går kom nyheten om at du hadde valgt å forlate oss. Det kom som ett sjokk på alle. I dag er første arbeidsdag uten deg. Jeg gruer meg, det kommer til å bli rart. Sov godt fineste du. Jeg savner deg og arbeidsdagen kommer aldri til å bli det samme Anonymkode: 08436...a87 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Del Skrevet 18. juni Trist ❤ Anonymkode: 5ed12...a69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Del Skrevet 18. juni Å overta dine arbeidsoppgaver som du forlot på fredag. Hvor du markerte hva du skulle gjøre på mandag. Herregud så tøft. Det har gått mange tårer i dag. Vi savner deg på jobb. Jeg savner deg på treningen etter jobb. Jeg håper du har fått ro, at tankene har stilnet og alt kaoset politiet sier du gikk igjennom i dine siste timer ikke følgte deg videre. Kanskje ses vi igjen en dag. Jeg vet ikke. Jeg tror ikke på livet etter døden, men jeg håper. For den dagen jeg takker for meg, da vil jeg treffe deg. Anonymkode: 08436...a87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Del Skrevet 18. juni hvordan virket personen generelt sett? Glad og opplagt? Eller kan du når du ser tilbake sette fingeren på noen tegn? Anonymkode: a9a9c...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvordan virket personen generelt sett? Glad og opplagt? Eller kan du når du ser tilbake sette fingeren på noen tegn? Anonymkode: a9a9c...14a Generelt glad og fornøyd. Han hadde sitt han slet med, men snakket åpent og ærlig med oss på jobb. Trodde vi. Ingen av oss har fanget opp at han slet såpass. Ingen av oss har sett noe tegn. Seneste på lørdag var han og en annen kollega ute på byen sammen. Det ble planlagt felles tur i sommer, han gledet seg til lønn og feriepengene kom. Anonymkode: 08436...a87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Del Skrevet 18. juni har aldri opplevd at noen nær meg tok sitt eget liv. Det må være temmelig tøft å gå igjennom. Anonymkode: a9a9c...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Del Skrevet 18. juni 💔 Kondolerer. Livet er ikke for amatører..❣️ Anonymkode: 48fe6...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #8 Del Skrevet 19. juni Jeg har fått vite hva som skjedde. Hvordan dine siste timer var. Jeg vet hvordan du valgte å forlate oss. Det var dramatisk, det var på ingen måte en fin og verdig avslutning. Beklager for at du følte at dette var eneste utvei. For at vi ikke klarte å fange opp hvordan du virkelig hadde det. Jeg har fått innblikk i hvordan livet ditt var privat. Du hadde det alt annet enn lett. Du satte opp en hinsides vegg til oss på jobb. Vi viste bare en brøkdel viser det seg. Jeg skulle så inderlig ønske du ba om hjelp, at du tok i mot hjelpen som ble tilbudt deg. Jeg skulle ønske vi bruke pausene på jobb til å drøfte fremtiden, til å finne ut hvilke muligheter du hadde. Istedenfor å minnes deg som person, som kollega, som venn. Jeg savner deg, jeg savner det fine smilet ditt og det smittende humøret. Dagen ble så mye bedre når du kom rundt hjørnet. Anonymkode: 08436...a87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #9 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 19.42): har aldri opplevd at noen nær meg tok sitt eget liv. Det må være temmelig tøft å gå igjennom. Anonymkode: a9a9c...14a Jeg har opplevd 2 selvmord. Sikker på i allefall den ene hadde levd i dag om psykiatrien i Norge hadde fungert sånn nogenlunde.. Anonymkode: c4ed7...aca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #10 Del Skrevet 20. juni Bilde politiet legger frem om hva som skjedde, hva du har gjort. Jeg skjønner det ikke. Ingen skjønner det. De desperate handlingene, den voldsomme slutten. Vi får det ikke til å stemme med personen vi kjente. Hva faen skjedde de siste timene av livet ditt? Viste du hvor mange som var glad i deg på jobb, hvor mange du berørte? Hadde det hatt noe å si for hva du valgte å gjorde? Kunne vi dratt deg bort fra kanten? Tomrommet etter deg er enormt. De av oss som sto deg nærmest her på jobb kommer aldri til å glemme deg. Anonymkode: 08436...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #11 Del Skrevet 20. juni PAO? veldig trist 💔 og uforståelig Anonymkode: a6edc...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #12 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): PAO? veldig trist 💔 og uforståelig Anonymkode: a6edc...908 PAO? Hva står det for? Anonymkode: 08436...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #13 Del Skrevet 21. juni hva jobbet dere med? Anonymkode: feac3...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #14 Del Skrevet 21. juni Hvordan vet du detaljene omkring hans bortgang, når du ikke er familie/ nær venn men "kun" kollega? Anonymkode: 5ed12...a69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #15 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan vet du detaljene omkring hans bortgang, når du ikke er familie/ nær venn men "kun" kollega? Anonymkode: 5ed12...a69 Fordi samboer har vært veldig åpen og fordi politiet har gitt oss detaljer på forespørsel da vi var en nær og sammensveiset gjeng Anonymkode: 08436...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni #16 Del Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): PAO? Hva står det for? Anonymkode: 08436...a87 Ser ut som initialer eller noe (for eksempel Per Arne Olsen). Virker som vedkommende kjenner noen med initialer PAO som nylig tok livet sitt, og lurer på om det er samme person du refererer til. (Og det er det jo mest sannsynlig ikke, siden det begås rundt et dusin selvmord hver uke i gjennomsnitt). Anonymkode: a4df5...ab6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #17 Del Skrevet 1. desember Det er 6 mnd siden du forlot oss. Jeg har sluttet i jobben vi delte. Det er både godt og rart. Jeg tar meg i å se etter deg på treningssenteret du trente på, jeg leter etter deg når biler av samme merke du hadde kjører forbi. I 6 mnd har jeg ventet på at du skal komme rundt hjørnet på jobb med kaffekoppen i hånda og smilet på plass. Jeg savner deg Anonymkode: 08436...a87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå