AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Del Skrevet 17. juni 2024 Som overskriften sier, så ønsker jeg tips om krem for sopp i huden. Er overvektig og kan innimellom få sopp under brystene, hudfold under magen og lysken. Er nøye på å vaske, føn-tørke og legger engangs gas kluter i hudfoldene. Men noen ganger så kan soppen komme fort hvis jeg er i aktivitet eller det er veldig varmt. Kjenner til Canesten, men lurer på om noen har andre alternativer å anbefale Anonymkode: 8c614...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Del Skrevet 17. juni 2024 Dactakort. Anonymkode: 3dde9...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Del Skrevet 18. juni 2024 Lamasil, er reseptbelagt. Anonymkode: 9361c...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #4 Del Skrevet 18. juni 2024 Fungoral Anonymkode: 478eb...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #5 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg hadde veldig god effekt av å bruke kokosolje for et par åt siden. Smurte på morgen og kveld et par dager, og det forsvant på under en uke. Anonymkode: c6d5d...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå