AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Hva er billig å kjøpe i uka her? isbergsalat på Rema til 14.90 flere forslag? Anonymkode: 21d8a...14c
Daisy-love Skrevet 18. juni 2024 #2 Skrevet 18. juni 2024 Spar har kronesmarked med blant annet vannmelon til 10kr kiloen (hel) 😋 Er en del tilbud der, noe bedre enn annet, men vil benytte meg av noe av det. Flere småis til 10kr også, samt bakepapir osv på tilbud. Ellers så har både Meny og Joker moreller til 12,90kr hektoen. Dyr kilo, og sett billigere, men relativt ok tilbud for moreller. Sommerkål til 20kr kiloen på Joker. 40% av ihvertfall på Extra for flerpakninger med is (medlemskupp), og fersken til 20kr pakken, også om en er medlem. Generelt mye grillmat til 3 for 2 osv på ulike butikker, og ulike tilbud på salater (grønnsaksvarianten). 30kr for avocado på Kiwi denne uken også, men spar har hatt frem til sist uke samme 2-pk til 20kr så jeg har et lite lager. Det er også trippeltrumf på torsdag i Norgesgruppen-butikker. Må nok si at denne uken var det ikke så mye for meg som fristet på tilbud, men har fått kuponger på fryste bær og fryste grønnsaker på Rema, så det blir å handle en del av det da. Liker å kjøpe nok til neste kupong som normal er ca 3-4 uker i mellom.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 Jeg bor nær grensa, så jeg har tenkt meg på ica og kjøpe et par (ustekte) rostbiffer av svensk storfe til 149jr/kg. Anonymkode: 46f7b...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå