AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Ja, som sagt så gjort.. jeg orker ikke mer Tinder! Enten heter han Rodrigo og ser ut som en gresk Gud, men han er nok egentlig en svindler. Alle bildene av menn i bar over kropp styrer jeg unna, de har nok lav selvtillit men er høy på seg selv.. ( om det gir mening 🫢) De som ser tilsynelatende normal ut på første bildet, og du trykker på bilde nr 2 har du lyst å kaste tlf fra deg🫣 Og når man endelig har fått en match med den som ser tilsynelatende normalt oppegående ut , kommer første meldingen « hei søta, keen på å treffes for litt hygge 😉» Tinder er tydeligvis ikke noe for meg 🙄😂 Anonymkode: 6fe1f...b92 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Ja, ikke rart vi faktisk oppegående ikke finner dere som sletter profilen så det kun blir anonyme, utenlandske brukere (svindel) og eskorteprofiler (sikkert også svindel) som er igjen. Er så drittlei appene og markedet slik det er i dag. Skulle likt å kunne kode, lagd en bedre app. Eller kanskje vi må ty til analoge løsninger. Noe a la turistforeningas trafiklysluer 😅 Anonymkode: e5de9...808
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Skrevet 17. juni 2024 Hva med å sveipe på noen som ikke er 190cm og har sixpack? Anonymkode: b6099...645
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Skrevet 17. juni 2024 Mye bedre å treffe noen ute på byen kl 03:55 og bli med hjem. Anonymkode: 497f5...ba3
Grüner Skrevet 17. juni 2024 #5 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, ikke rart vi faktisk oppegående ikke finner dere som sletter profilen så det kun blir anonyme, utenlandske brukere (svindel) og eskorteprofiler (sikkert også svindel) som er igjen. Er så drittlei appene og markedet slik det er i dag. Skulle likt å kunne kode, lagd en bedre app. Eller kanskje vi må ty til analoge løsninger. Noe a la turistforeningas trafiklysluer 😅 Anonymkode: e5de9...808 Eller hva med å møte folk IRL i stedet for å sitte bak hver sin skjerm med photo-shoppede bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #6 Skrevet 17. juni 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, som sagt så gjort.. jeg orker ikke mer Tinder! Enten heter han Rodrigo og ser ut som en gresk Gud, men han er nok egentlig en svindler. Alle bildene av menn i bar over kropp styrer jeg unna, de har nok lav selvtillit men er høy på seg selv.. ( om det gir mening 🫢) De som ser tilsynelatende normal ut på første bildet, og du trykker på bilde nr 2 har du lyst å kaste tlf fra deg🫣 Og når man endelig har fått en match med den som ser tilsynelatende normalt oppegående ut , kommer første meldingen « hei søta, keen på å treffes for litt hygge 😉» Tinder er tydeligvis ikke noe for meg 🙄😂 Anonymkode: 6fe1f...b92 Jeg slettet min for to måneder siden. Har en litt sånn nå med «hadde jo vært hyggelig å møte noen», men kjenner bare i hele hjertet og sjel at jeg orker ikke å gå tilbake på Tinder. 😅 Anonymkode: 62af2...317
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #7 Skrevet 17. juni 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med å sveipe på noen som ikke er 190cm og har sixpack? Anonymkode: b6099...645 Det er ufattelig mange som spør om det. De kommer i alle former og fasonger. Anonymkode: 62af2...317
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #8 Skrevet 17. juni 2024 Etter at jeg kom meg på Tinder har jeg seriøst vurdert å gå tilbake til exen. Makan til horribelt utvalg på mannefronten skal du lete lenge etter Anonymkode: a9a2f...187 1 1 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #9 Skrevet 18. juni 2024 Jeg følte en enorm lettelse når jeg sletta tinder. Møtte kjæresten kort tid etterpå. Om det skjærer seg, så skal jeg værtfall aldri laste ned dritten igjen 😅 Anonymkode: fd7a6...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #10 Skrevet 18. juni 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg følte en enorm lettelse når jeg sletta tinder. Møtte kjæresten kort tid etterpå. Om det skjærer seg, så skal jeg værtfall aldri laste ned dritten igjen 😅 Anonymkode: fd7a6...ba4 Hvordan traff du han? Jeg synes det virker helt håpløst å treffe folk irl 😛 Anonymkode: fc030...a12
Martelè Skrevet 18. juni 2024 #11 Skrevet 18. juni 2024 (endret) ( nil ) Endret 23. juni 2024 av Martelè
Serafin Skrevet 18. juni 2024 #12 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 0.03): Ja, som sagt så gjort.. jeg orker ikke mer Tinder! Enten heter han Rodrigo og ser ut som en gresk Gud, men han er nok egentlig en svindler. Alle bildene av menn i bar over kropp styrer jeg unna, de har nok lav selvtillit men er høy på seg selv.. ( om det gir mening 🫢) De som ser tilsynelatende normal ut på første bildet, og du trykker på bilde nr 2 har du lyst å kaste tlf fra deg🫣 Og når man endelig har fått en match med den som ser tilsynelatende normalt oppegående ut , kommer første meldingen « hei søta, keen på å treffes for litt hygge 😉» Tinder er tydeligvis ikke noe for meg 🙄😂 Anonymkode: 6fe1f...b92 Du kunne ha blitt med på Singelfestivalen i stedet. Mye bedre enn Tinder 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå