Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som sagt så gjort.. jeg orker ikke mer Tinder! Enten heter han Rodrigo og ser ut som en gresk Gud, men han er nok egentlig en svindler. Alle bildene av menn i bar over kropp styrer jeg unna, de har nok lav selvtillit men er høy på seg selv.. ( om det gir mening 🫢) De som ser tilsynelatende normal ut på første bildet, og du trykker på bilde nr 2  har du lyst å kaste tlf fra deg🫣 Og når man endelig har fått en match med den som ser tilsynelatende normalt oppegående ut , kommer første meldingen « hei søta, keen på å treffes for litt hygge 😉» Tinder er tydeligvis ikke noe for meg 🙄😂

Anonymkode: 6fe1f...b92

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ikke rart vi faktisk oppegående ikke finner dere som sletter profilen så det kun blir anonyme, utenlandske brukere (svindel) og eskorteprofiler (sikkert også svindel) som er igjen. Er så drittlei appene og markedet slik det er i dag. Skulle likt å kunne kode, lagd en bedre app. Eller kanskje vi må ty til analoge løsninger. Noe a la turistforeningas trafiklysluer 😅

Anonymkode: e5de9...808

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å sveipe på noen som ikke er 190cm og har sixpack?

Anonymkode: b6099...645

AnonymBruker
Skrevet

Mye bedre å treffe noen ute på byen  kl 03:55 og bli med hjem.

Anonymkode: 497f5...ba3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, ikke rart vi faktisk oppegående ikke finner dere som sletter profilen så det kun blir anonyme, utenlandske brukere (svindel) og eskorteprofiler (sikkert også svindel) som er igjen. Er så drittlei appene og markedet slik det er i dag. Skulle likt å kunne kode, lagd en bedre app. Eller kanskje vi må ty til analoge løsninger. Noe a la turistforeningas trafiklysluer 😅

Anonymkode: e5de9...808

Eller hva med å møte folk IRL i stedet for å sitte bak hver sin skjerm med photo-shoppede bilder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, som sagt så gjort.. jeg orker ikke mer Tinder! Enten heter han Rodrigo og ser ut som en gresk Gud, men han er nok egentlig en svindler. Alle bildene av menn i bar over kropp styrer jeg unna, de har nok lav selvtillit men er høy på seg selv.. ( om det gir mening 🫢) De som ser tilsynelatende normal ut på første bildet, og du trykker på bilde nr 2  har du lyst å kaste tlf fra deg🫣 Og når man endelig har fått en match med den som ser tilsynelatende normalt oppegående ut , kommer første meldingen « hei søta, keen på å treffes for litt hygge 😉» Tinder er tydeligvis ikke noe for meg 🙄😂

Jeg slettet min for to måneder siden. Har en litt sånn nå med «hadde jo vært hyggelig å møte noen», men kjenner bare i hele hjertet og sjel at jeg orker ikke å gå tilbake på Tinder. 😅

Anonymkode: 62af2...317

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med å sveipe på noen som ikke er 190cm og har sixpack?

Anonymkode: b6099...645

Det er ufattelig mange som spør om det. De kommer i alle former og fasonger. :) 

Anonymkode: 62af2...317

AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg kom meg på Tinder har jeg seriøst vurdert å gå tilbake til exen. Makan til horribelt utvalg på mannefronten skal du lete lenge etter

Anonymkode: a9a2f...187

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte en enorm lettelse når jeg sletta tinder. Møtte kjæresten kort tid etterpå. Om det skjærer seg, så skal jeg værtfall aldri laste ned dritten igjen 😅 

Anonymkode: fd7a6...ba4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg følte en enorm lettelse når jeg sletta tinder. Møtte kjæresten kort tid etterpå. Om det skjærer seg, så skal jeg værtfall aldri laste ned dritten igjen 😅 

Anonymkode: fd7a6...ba4

Hvordan traff du han? Jeg synes det virker helt håpløst å treffe folk irl 😛

Anonymkode: fc030...a12

Skrevet (endret)

( nil )

Endret av Martelè
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 0.03):

Du kunne ha blitt med på Singelfestivalen i stedet. Mye bedre enn Tinder 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...