AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #21 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 23.31): Sjekk ut episoden om Club4 på Insider FEM (S4 E4), spørs om du synes det virker like pirrende etter å ha sett den Anonymkode: 90401...30e Skal sjekke ut. Ts Anonymkode: b6793...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #22 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Av type mennesker så forvent mennesker enten 50+, medium utseende og nedover eller veldig sære folk. Høystatus attraktive mennesker swinger i lukkede miljøer med likesinnede. Anonymkode: 8d5b6...5cf Hmm, så jeg kan ikke regne med å møte attraktive damer eller menn på rundt 30, for eksempel? Vil si at jeg selv er over gjennomsnittet pen. Slank og fin kropp (med unntak av noen strekkmerker og litt slappere hud her og da etter graviditet). Ts Anonymkode: b6793...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #23 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Haha. Var på Club4 med exen for et par år siden. Mange stygge feite folk der. Unntatt meg da..😀 Anonymkode: fb29a...b3a Ouch 😳 Ts Anonymkode: b6793...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #24 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Høystatus🙈 stygge folk vil og pule, og det er ikke sikkert ts ser ut som hun kan bli med i paradise hotel heller Anonymkode: 27c43...4a7 Vil ikke snakke for høyt om meg selv, men vil si jeg utseendetmessig er godt innafor Paradise Hotel-deltagere. Ts Anonymkode: b6793...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #25 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ouch 😳 Ts Anonymkode: b6793...de8 Til nå har du ikke fått et eneste vettug svar på hvordan det er der nå. Hvis du ikke bor for langt unna, så foreslår jeg at du drar dit, og gjør deg opp en mening, og så kan du komme tilbake hit, som den som faktisk vet noe. Trondheim har mange brukere på f.eks SpicyMatch, så du kan sikkert finne noen som vet litt mer, eller et par som kan ta deg med, og passe på deg. Det er ikke naken og sexplikt, og skulle du etterhvert få lyst likevel, så var det jo noe der som fenget deg. Anonymkode: f2151...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #26 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vil ikke snakke for høyt om meg selv, men vil si jeg utseendetmessig er godt innafor Paradise Hotel-deltagere. Ts Anonymkode: b6793...de8 Ikke akkurat positivt ment... Anonymkode: 3f805...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #27 Del Skrevet 20. juni 2024 Personlig ikke vært der, men hørt mange skrekkhistorier som er mye verre en det som er kommet i media. Eieren er dømt for hallikvirksomhet. Og ifølge innsideinformasjon jeg har fra rusomsorg, så har det vært en gjentakende greie at han har ringt å mast etter sårbare 18-19 åringer som visstnok jobbet for han, og var veldig pågående. Alt som er kommet frem i media er ille, men det er bare toppen av isfjellet. Vært på swingers i Oslo, men ville følt meg skikkelig ekkel om jeg dro på club4 Anonymkode: f9bb5...1a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 20. juni 2024 #28 Del Skrevet 20. juni 2024 Jeg har vært der og har i grunn bare positive ting å si om plassen. Anbefaler deg å komme tidlig, lettere å bli litt kjent med folk. Typ noen timer før stengetid så kommer det ofte en del menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #29 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 17.13): Nydelig miljø. Hva du velger å gå rundt i er opp til deg. Det kan være sexy undertøy eller låne en av silkekåpene. Du bestemmer selv hva du vil gjøre, eller om du bare vil gå å se på. Parkveld med inngang for single damer er sikkert en grei start. Det er siste fredag i mnd om jeg ikke husker feil. Vi gleder oss i alle fall til neste besøk der Anonymkode: d4b70...3c0 Pussig anbefaling. Sex med par er for spesielt interesserte, og det er mye rare regler og drama. Bedre å dra på blanda kvelder, så slipper man det der. Anonymkode: 584a9...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #30 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Pussig anbefaling. Sex med par er for spesielt interesserte, og det er mye rare regler og drama. Bedre å dra på blanda kvelder, så slipper man det der. Anonymkode: 584a9...c01 Men er det ikke stort manneoverskudd på disse blandede kveldene? Anonymkode: 74bc4...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #31 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Men er det ikke stort manneoverskudd på disse blandede kveldene? Anonymkode: 74bc4...5d2 Ts er en ung heterofil kvinne, så det er vel ikke et problem? Anonymkode: f2151...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #32 Del Skrevet 21. juni 2024 Noen som har vært der bare for å kunne se på andre ha sex? Hvordan er "reglene" for dette? Er det innafor? Anonymkode: faacd...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #33 Del Skrevet 21. juni 2024 Vi har vært på Club 4 flere ganger. Alle de andre gjestene har da vært høystatus og meget attraktive mennesker i alderen 25-35. De som sier noe annet har ikke vært der. Anonymkode: 0422d...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #34 Del Skrevet 21. juni 2024 Club4 er selve definisjonen på harry her i Trondheim. Finn deg en annen plass. Anonymkode: 5d813...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå