AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Del Skrevet 17. juni 2024 Etter å ha blitt singel etter mange år i forhold, ønsker jeg å utforske litt seksuelt. Det er jo ikke akkurat noe stress å få seg noe på byen (som jente, hvertfall), men det er noe jeg synes virker litt pirrende med denne plassen? Samtidig lurer jeg litt på hvilke mennesker jeg kan forvente å treffe der? Hvordan foregår typisk en kveld der? Hva har man på seg? Går folk nakne? Håper noen ønsker å dele Kvinne, 29 Anonymkode: b6793...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Del Skrevet 17. juni 2024 Sjekk ut episoden om Club4 på Insider FEM (S4 E4), spørs om du synes det virker like pirrende etter å ha sett den Anonymkode: 90401...30e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Del Skrevet 18. juni 2024 Hører mye positivt om par og singel dame-kveldene. Du gikk glipp av den sist fredag. Greier du å se bort fra sexmartyr Krogstad, og at det er en brakkerigg i et industriområde, så tror jeg du kan ha det hyggelig der. Anonymkode: f2151...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #4 Del Skrevet 18. juni 2024 Vet av noen veldig shady folk som går der. Anonymkode: 6a77d...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #5 Del Skrevet 18. juni 2024 Har hatt lyst til å dra dit selv. Eneste som har stoppet det er nok at de jeg har snakket med som har vokst opp I Trondheim omtaler plassen som "harry" Har derfor holdt meg unna. Samtidig som at Trondheim etter min mening er akkurat lite nok til at man man kan møte på noen som kjenner de samme folka som deg. Anonymkode: 3ce26...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #6 Del Skrevet 18. juni 2024 Nydelig miljø. Hva du velger å gå rundt i er opp til deg. Det kan være sexy undertøy eller låne en av silkekåpene. Du bestemmer selv hva du vil gjøre, eller om du bare vil gå å se på. Parkveld med inngang for single damer er sikkert en grei start. Det er siste fredag i mnd om jeg ikke husker feil. Vi gleder oss i alle fall til neste besøk der Anonymkode: d4b70...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #7 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): omtaler plassen som "harry" Blodharry er bare fornavnet. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet av noen veldig shady folk som går der. Anonymkode: 6a77d...c23 Stedet i seg selv er ganske shady også Anonymkode: 1d690...358 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #8 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er siste fredag i mnd om jeg ikke husker feil. Det gjør du. Anonymkode: f2151...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #9 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det gjør du. Anonymkode: f2151...cb0 Sorry, da er det andre fredag i mnd da Anonymkode: d4b70...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #10 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har hatt lyst til å dra dit selv. Eneste som har stoppet det er nok at de jeg har snakket med som har vokst opp I Trondheim omtaler plassen som "harry" Har derfor holdt meg unna. Samtidig som at Trondheim etter min mening er akkurat lite nok til at man man kan møte på noen som kjenner de samme folka som deg. Anonymkode: 3ce26...8f5 Kjenner de samme folka? Du kan da risikerer å møte på folk du kjenner der og. Kanskje ikke veldig behagelig å plutselig stirre inn i fjeset på den mest awkwarde fyren fra jobben din når du står der og lager sexgrimaser mens du blir tatt i doggy. Anonymkode: d43b8...807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. juni 2024 #11 Del Skrevet 19. juni 2024 Hvis han som drev den sexleketøysjappa på Solsiden som fortsatt er der, ville jeg styrt langt unna. Var innom der med flere partnere for å handle leketøy, og han var alltid svært creepy i måten han prøvde å overbevise oss om å dra på klubben. Nei takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #12 Del Skrevet 19. juni 2024 Av type mennesker så forvent mennesker enten 50+, medium utseende og nedover eller veldig sære folk. Høystatus attraktive mennesker swinger i lukkede miljøer med likesinnede. Anonymkode: 8d5b6...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #13 Del Skrevet 19. juni 2024 Just now, Katten.2.0 said: Hvis han som drev den sexleketøysjappa på Solsiden som fortsatt er der, ville jeg styrt langt unna. Var innom der med flere partnere for å handle leketøy, og han var alltid svært creepy i måten han prøvde å overbevise oss om å dra på klubben. Nei takk. Det er jo sånne folk du finner på sexklubber som er åpne for almuen. Anonymkode: 8d5b6...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. juni 2024 #14 Del Skrevet 19. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo sånne folk du finner på sexklubber som er åpne for almuen. Anonymkode: 8d5b6...5cf I wouldn't know. Holder meg unna det organiserte miljøet pga for mange sleezy menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #15 Del Skrevet 19. juni 2024 Haha. Var på Club4 med exen for et par år siden. Mange stygge feite folk der. Unntatt meg da..😀 Anonymkode: fb29a...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #16 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Av type mennesker så forvent mennesker enten 50+, medium utseende og nedover eller veldig sære folk. Høystatus attraktive mennesker swinger i lukkede miljøer med likesinnede. Anonymkode: 8d5b6...5cf Høystatus🙈 stygge folk vil og pule, og det er ikke sikkert ts ser ut som hun kan bli med i paradise hotel heller Anonymkode: 27c43...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 19. juni 2024 #17 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha. Var på Club4 med exen for et par år siden. Mange stygge feite folk der. Unntatt meg da..😀 Anonymkode: fb29a...b3a Det ligger vel i kortene at det blir sånn på et sted som er åpent for alle. Mange faste gjester som henger rundt der og håper på at det dukker opp noen ferskinger som vil prøve en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #18 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Høystatus🙈 stygge folk vil og pule, og det er ikke sikkert ts ser ut som hun kan bli med i paradise hotel heller Anonymkode: 27c43...4a7 Takk, på vegne av oss uten høy status. Jeg er ikke engang stygg, og forventer ikke annet enn å møte hyggelige, mentalt oppegående folk, med en god seksuell energi. Anonymkode: f2151...cb0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 19. juni 2024 #19 Del Skrevet 19. juni 2024 Det jeg har lest om Club4 i Trondheim ligner ikke på det inntrykk jeg har fått på andre klubber. Egne erfaringer på klubb har vært udelt positive: raus innstilling, stor takhøyde, blanding av folk i alder og utseende, flertall av eldre menn ja, men overkommelig (siden jeg er gammal mann selv..). Som andre skriver møtes du "alt mulig". Hvis det er noe for deg blir det gøy, hvis ikke går du tidlig hjem. I verste fall har du kanskje gitt marginal støtte til noe du ikke er helt komfortabel med, det overlever du fint. Med årene kommer skuldrene antagelig lengre ned omkring seksualitet, men det går sakte Men akkurat Club4 i Trondheim høres (merk! jeg har ikke vært der) ut som historie og omstendigheter er litt rufsete. Tror ikke jeg har lest tilsvarende om feks VIProom i Oslo (den gang den fantes) eller ClubFantasy i Tønsberg/Sandvika, selv om politi, skatt, strømleverandører og andre i samlet aksjon har prøvd å piske opp stemningen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #20 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 17.13): Nydelig miljø. Hva du velger å gå rundt i er opp til deg. Det kan være sexy undertøy eller låne en av silkekåpene. Du bestemmer selv hva du vil gjøre, eller om du bare vil gå å se på. Parkveld med inngang for single damer er sikkert en grei start. Det er siste fredag i mnd om jeg ikke husker feil. Vi gleder oss i alle fall til neste besøk der Anonymkode: d4b70...3c0 Kan du utdype hva dette går ut på? Single damer som har sex med par, eller..? Eller single damer som ser på? Ts Anonymkode: b6793...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå