Gå til innhold

Er det sant at kvinnene på Tinder har ligget med veldig mange?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nylig kommet ut av et ti år langt forhold og ønsker å finne hun jeg skal tilbringe resten av livet mitt med. Det er vanskelig å treffe damer irl, så tenkte å prøve Tinder. Men er det slik at Tinder bare er en sexapp? Er damene der de som har hatt sex med veldig mange menn? Jeg har ikke satt meg så mye inn i Tinder, men har hørt at en liten gruppe menn ligger med alle damene, stemmer det?

Finnes det damer på Tinder man kan gifte seg med og stifte familie med? Jeg ønsker ikke å gjøre det med en som har ligget rundt.

Anonymkode: 5ef25...233

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt sex med mange? Har du «ligget rundt»?

Anonymkode: ea90f...751

• Liker 17
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du vil nok treffe på alt mulig, lik som du vil alle andre steder. 

Anonymkode: 948ae...dd4

• Liker 19
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, alle kvinnene på Tinder er en homogen gruppe🙄

Anonymkode: 44a40...81c

• Liker 20
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er nylig kommet ut av et ti år langt forhold og ønsker å finne hun jeg skal tilbringe resten av livet mitt med. Det er vanskelig å treffe damer irl, så tenkte å prøve Tinder. Men er det slik at Tinder bare er en sexapp? Er damene der de som har hatt sex med veldig mange menn? Jeg har ikke satt meg så mye inn i Tinder, men har hørt at en liten gruppe menn ligger med alle damene, stemmer det?

Finnes det damer på Tinder man kan gifte seg med og stifte familie med? Jeg ønsker ikke å gjøre det med en som har ligget rundt.

Mye damer som har gått på omgang på Tinder.

Anonymkode: e46be...d2f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mye damer som har gått på omgang på Tinder.

Men finnes det og bra damer der? Hvordan luker man ut de gode? Har vært i et langt forhold så har ikke trening i dette.

AnonymBruker
Skrevet

En av kravene for å komme inn på tinder som kvinne, er at man må ha pult minst 75 menn i alle former og farger.

Anonymkode: 70dc3...383

• Liker 20
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden at damene jeg møter på Tinder ikke har pult rundt. Har datet jenter som har venninner som er på Tinder og da virker det som det alltid er en ny fyr de holder på med eller ligger med. Så jeg regner med dama jeg dater er likedan som venninnene hennes.

Anonymkode: 5dde2...9a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men finnes det og bra damer der? Hvordan luker man ut de gode? Har vært i et langt forhold så har ikke trening i dette.

Finnes ingen effektiv måte å sile ut de bra.

AnonymBruker
Skrevet

Sjelden at damene jeg møter på Tinder ikke har pult rundt. Har datet jenter som har venninner som er på Tinder og da virker det som det alltid er en ny fyr de holder på med eller ligger med. Så jeg regner med dama jeg dater er likedan som venninnene hennes.

Finnes ingen effektiv måte å sile ut de bra.

Skjønner. Men har dere noen tips til å finne noen bra damer da, som ikke har ligget så mye rundt? Er det andre mer seriøse apper? Eller bør jeg prøve å treffe noen IRL?

AnonymBruker
Skrevet

Du bør heller spørre deg hvor kan du møte damer som ikke har ligget rundt. Jeg har dessverre ikke svaret der, annet enn kanskje religiøse miljøer eller andre miljøer med "streite" folk. Kanskje DNT?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Men har dere noen tips til å finne noen bra damer da, som ikke har ligget så mye rundt? Er det andre mer seriøse apper? Eller bør jeg prøve å treffe noen IRL?

Det du gjør er å anta at hun er en skænk inntil til motsatte er bevist. Da blir du ikke skuffet når antakelsen viser seg å være riktig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er mange i dine øyne da?

Anonymkode: b9e4d...040

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det du gjør er å anta at hun er en skænk inntil til motsatte er bevist. Da blir du ikke skuffet når antakelsen viser seg å være riktig.

Jeg gjør akkurat dette selv, og tror mange egentlig tenker slik. At folk går inn i en ny relasjon med en skepsis til om personen er "bra", og klarer derav ikke få følelser, og vi får da flere og flere single i Norge. Er jo så mye ræl på nett om det motsatte kjønn at man blir alltid skeptisk. Min skepsis er alltid det om jenta har vært hoe/skank, men ja...

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør akkurat dette selv, og tror mange egentlig tenker slik. At folk går inn i en ny relasjon med en skepsis til om personen er "bra", og klarer derav ikke få følelser, og vi får da flere og flere single i Norge. Er jo så mye ræl på nett om det motsatte kjønn at man blir alltid skeptisk. Min skepsis er alltid det om jenta har vært hoe/skank, men ja...

Det er den tiden vi lever i. 🤷‍♂️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er mange i dine øyne da?

Anonymkode: b9e4d...040

10+

Skrevet

Det er veldig individuelt, det er mange damer som bruker Tinder og det er ikke lett å gruppere dem slik. Noen har ligget rundt ja, noen har ikke. Bør kanskje ikke være det du er mest opptatt av når du ser etter en ny partner.

Personlig synes jeg du heller bør fokusere på å finne noen du vil tilbringe tiden din med, og ikke gjette på hvor mange menn vedkommene har ligget med. Det bør vel ikke ha så mye å si for deg, så lenge begge er interessert i et langvarig forhold. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukerNeida skrev (Akkurat nå):

Det er veldig individuelt, det er mange damer som bruker Tinder og det er ikke lett å gruppere dem slik. Noen har ligget rundt ja, noen har ikke. Bør kanskje ikke være det du er mest opptatt av når du ser etter en ny partner.

Personlig synes jeg du heller bør fokusere på å finne noen du vil tilbringe tiden din med, og ikke gjette på hvor mange menn vedkommene har ligget med. Det bør vel ikke ha så mye å si for deg, så lenge begge er interessert i et langvarig forhold. 

Jeg kjenner mange veldig gode damer/jenter som har ligget rundt. De har oppnådd mye og er varme personer. Jeg liker å tilbringe tid med dem som venner. Men av en eller annen grunn ønsker jeg at min framtidige kone skal ha alle de egenskapene, og ikke ha ligget rundt. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker slik, for det er mange flotte kvinner som har ligget rundt. Jeg klarer bare ikke å bli romantisk interessert i de.

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

10+

Og hvor mange har du ligget med selv? Mange menn har andre preferanser for seg selv her og for damene. Ganske patetisk.

Da jeg var på Tinder så lå jeg ikke med noen,  og har vært i et fast forhold i 19 år før det. Men har likevel ligget med rundt 10 stykker, alle før jeg traff min kjæreste jeg var sammen med i 19 år (og som jeg nå igjen har blitt sammen med, og vært kjæreste med de 2 siste årene, så 21 år til sammen da med bare 1 sexpartner).

Anonymkode: f264c...079

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Damene kan bare ligge rundt, om mennene gjør det samme. Så det du nå skriver er at alle menneskene på Tinder driver og ligger rundt med hverandre. Tviler sterkt på at det stemmer, altså!

Anonymkode: 44a40...81c

• Liker 11
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...