AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Forstår ingenting. Fikk mens 11 dager etter eggløsning, blødde litt en dag, og en halv dag etterpå. Uvanlig lite for min del. Pleier å blø i fire dager. Noen som har opplevd det samme? Kan det være festeblødning eller en veldig mild mens? Anonymkode: 141b3...982
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Det er helt umulig for noen å vite. Men virker sent for festeblødning. Men kan jo være annen ufarlig blødning.. Ta en graviditetstest så får du svar Anonymkode: 1e9d6...4b1 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 Festeblødning er tidligere. Jeg hadde selv en miniblødning samtidig som mens kunne være, men jordmor og lege sa at det umulig kunke være festeblødning da jeg var 4 uker på veg + det er normalt med blødninger ved graviditet. De kalte det en hormonell blødning Anonymkode: 5a8ae...afb 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #4 Skrevet 18. juni 2024 Jeg hadde kortvarige blødninger rundt den tiden jeg ventet mensen i begge mine svangerskap, og fikk også beskjed om at det var "hormonelle blødninger", som kom av hormonendringene som skjer i kroppen tidlig i svangerskapet. Anonymkode: 7b197...ced
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #5 Skrevet 18. juni 2024 Det er vel diskusjoner i fagmiljøet om festeblødning er en ting i det hele tatt, eller om det i stedet er svangerskapsblødning. Jeg tror nok at ofte mikses de to, sånn at det en del tror er festeblødning er egentlig svangerskapsblødning. I alle fall burde du hatt positiv graviditetstest nå hvis du venter menstruasjon disse dagene, hvis du skulle være gravid. Anonymkode: 1a48d...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå