Siriannaa Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Hei! Jeg har slitt med angst og depresjon siden jeg var 13 år og tror jeg har kroniske selvmordstanker. Jeg truet med selvmord når jeg var 13 år og fikk hørre av mamma at hun ikke bryr seg uansett, det har gjort noe med meg. Når mannen min var ute med gutten min fikk jeg en sånn tanke at nå har jeg mulighet, men samtidig så ville jeg aldri forlatt min familie. Det er bare så frustrerende med de tankene hele tiden som tar over hodet mitt. Nå har jeg vært hjemme fra jobb i dag og har hatt en tung dag der jeg har sovet stort sett hele dagen. Jeg går på zoloft 50 mg. Har vært noen turer hos legen, men jeg skammer meg sånn. Vil liksom bare bli frisk og være normal som alle andre. Jeg jobber i 100% stilling og det er ingen på jobb som vet hvordan jeg har det, er jo stort sett i godt humør og ser ut som jeg elsker livet..
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Det er kipt å høre Sirianna, men jeg har troen på at du kommer deg igjennom dette. Personlig det som hjalp for meg var fokus på fysisk trening, noe som gjorde meg mer mentalt sterk, hobbyer og venner. Kuttet også ned på prosenten arbeid jeg gjorde slik at jeg kunne lage andre rutiner for mitt velvære. Anonymkode: ae1f0...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå