Gå til innhold

Er denne testen positiv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei kjære prøvere ❤️

Har hatt min første runde med IVF nå (dobbeldonasjon) og hadde innsett av seks dager gammelt embryo på onsdag (fem dager siden). Skal ta blodprøve på torsdag (8 dager etter innsett), men tok en graviditetstest nå. Kan jeg stole på denne? Jeg går på progynova (tabletter), cyclogest (vaginalkapsler) og prolutex (injeksjoner). Kan noen av disse gi falsk positiv?

[url=https://postimg.cc/JtXNyPLK][img]https://i.postimg.cc/JtXNyPLK/IMG-7649.jpg[/img][/url]

Anonymkode: 5367d...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av. Du har ikke covid.

Anonymkode: 63f53...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariaa skrev (1 minutt siden):

den ser meget positiv ut 
er du usikker ta en ny test.  men en ekstra linje pleier ikke ofte å komme opp om den er negativ

Takk! Men siden det er så tidlig, kan den være falsk-positiv? Sliter litt med å finne ut av om noen av disse medisinene kan gi utslag på testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym437123 skrev (Akkurat nå):

Takk! Men siden det er så tidlig, kan den være falsk-positiv? Sliter litt med å finne ut av om noen av disse medisinene kan gi utslag på testen.

Det kan også være medisiner, Da jeg ble gravid var streken lik esvak på den på ditt bilde, jeg testet også tidligere enn man pleier for graviditet, legen sa det var derfor streken var svakere da enn den ble når eg testet igjen et par uker senere.
jeg vil anbefalle å ta kontakt med legen for å få tatt en skikkelig test, eller å ringe ditt nærmeste gyn.avdeling for en tidlig ultralyd. anbefaler å få dratt inn fortest mulig om dette ikke er en ønsket graviditet å fullføre, eller for å bare få ro i sjela for å vite om den er posetiv eller negativ.   og husk er den posetiv, uansett hva du velger for degselv så går det fint  og jeg ønsker deg masse lykke til på å finne ut, og hva som skjer videre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariaa skrev (9 minutter siden):

Det kan også være medisiner, Da jeg ble gravid var streken lik esvak på den på ditt bilde, jeg testet også tidligere enn man pleier for graviditet, legen sa det var derfor streken var svakere da enn den ble når eg testet igjen et par uker senere.
jeg vil anbefalle å ta kontakt med legen for å få tatt en skikkelig test, eller å ringe ditt nærmeste gyn.avdeling for en tidlig ultralyd. anbefaler å få dratt inn fortest mulig om dette ikke er en ønsket graviditet å fullføre, eller for å bare få ro i sjela for å vite om den er posetiv eller negativ.   og husk er den posetiv, uansett hva du velger for degselv så går det fint  og jeg ønsker deg masse lykke til på å finne ut, og hva som skjer videre 

Du har ikke lest HI, har du?

Anonymkode: 098a8...679

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...