Gå til innhold

Plutselig langvarig kåt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en kvinne i tidlig 20 årene som tidligere ikke har hat så veldig høy sexlyst til å begynne med, litt under det normale kanskje. Som var helt greit egentlig.  Jeg slutter med nikotin for en ukes tid siden og kjenner på en prikking i armer og bein og hode som er normalt for nikotin avvendingen. men plutselig er jeg kåt hele tiden i løpet av dagen og det er fryktelig frustrerende og irriterende når det ikke gir seg. Kan dette være en midlertidig ting etter nikotinen? kan det være noe annet? kam det være ille? kan jeg stoppe dette på et vis? jeg har altids hat nedsatt sensitivitet nedentil både utvendig og innvendig men nå er det fryktelig sensetivt uansett hva. om jeg går, om jeg sitter. 

Dette er ikke noe jeg nødvendigvis vil gå til legen om da jeg har en mannlig lege og syns sånt som dette er flaut å snakke med noen om. Har noen noe råd for hva som foregår? sexlysten min ble nedsatt etter jeg begynte på nikotin for noen år siden. men det har ikke vært så ekstremt som nå hvor det «små kiler» hele dagen der nede. jeg kan onanere men være like sulten etter det rett etterpå.  det kommer i veien for hverdagen sånn som det er nå. 

Noen rådd?

Anonymkode: 78f79...95c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei, jeg er en kvinne i tidlig 20 årene som tidligere ikke har hat så veldig høy sexlyst til å begynne med, litt under det normale kanskje. Som var helt greit egentlig.  Jeg slutter med nikotin for en ukes tid siden og kjenner på en prikking i armer og bein og hode som er normalt for nikotin avvendingen. men plutselig er jeg kåt hele tiden i løpet av dagen og det er fryktelig frustrerende og irriterende når det ikke gir seg. Kan dette være en midlertidig ting etter nikotinen? kan det være noe annet? kam det være ille? kan jeg stoppe dette på et vis? jeg har altids hat nedsatt sensitivitet nedentil både utvendig og innvendig men nå er det fryktelig sensetivt uansett hva. om jeg går, om jeg sitter. 

Dette er ikke noe jeg nødvendigvis vil gå til legen om da jeg har en mannlig lege og syns sånt som dette er flaut å snakke med noen om. Har noen noe råd for hva som foregår? sexlysten min ble nedsatt etter jeg begynte på nikotin for noen år siden. men det har ikke vært så ekstremt som nå hvor det «små kiler» hele dagen der nede. jeg kan onanere men være like sulten etter det rett etterpå.  det kommer i veien for hverdagen sånn som det er nå. 

Noen rådd?

Anonymkode: 78f79...95c

Nikotin og alkohol minker blodsirkulasjon.. opphisselse og knipeøvelser med underlivet øker blodsirkulasjon. Kåthet er absolutt avhengig av god blodsikulasjon, og den kan også øke nytelsen. Din opplevelse trenger du ikke å ta opp med legen din, så fremt du ikke har en sykdom som klår? Hvis nei? .. da kommer han til å si at du er frisk som en fisk, og takker deg for å ha sluttet å røyke👏

Men det som skjer når du kjenner på kriblingen eller opphisselsen, er at pulsen øker etterhvert.. ereksjonen av klitten vokser.. pulsen og blodsirkulasjonen blir høyere.. hjertet dunker mere. Vi er skapt for å gjøre noe med det, for stimuleringen føles deilig og det lindrer litt i øyeblikket. Orgasmen føles fantastisk, og det frigjøres mange hormoner.. noen lindrer smerte.. noen gir lykkefølelse.. Orgasmen er egentlig en belønning for at du er snill og god med deg selv.. belønningssenteret sitter i hjernen.

Funfact 1.. er at kroppen takker deg med kåthet.. fordi du sluttet å røyke.
Funfact 2.. er at jo kriblingen er som et myggstikk.. det lindrer noen minutter, så klår det like godt etterpå.
Funfact 3.. er at du kan bli kåt av dufter og tanker.. jobber du i en blomsterbutikk? Tenker du på sex?
Funfact 4.. er at kåthet kan fjerne noe av fornuften.. man lurer seg unna eller finner på unnskyldninger for pauser.
Funfact 5.. er at det finnes ingen god lindring for kåthet.. fordi sex og onani skaper vanligvis mere sexlyst.

Jeg vil iallefall ikke anbefale deg å røyke igjen😉

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme da jeg sluttet å snuse. Min kom ca to uker etter at jeg hadde sluttet med nikotin. Nå er det et år siden jeg sluttet å snuse og jeg er like kåt. Blir svimmel av kåthet når jeg ser ei fin dame. Har konstant precum og blå-baller.  Deilig og slitsomt samtidig!

Anonymkode: 508e9...8e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mest kåt av å røyke jeg… kanskje fordi jeg gjør noe som er tabu/«ulovlig»?

Sigge og tenke på at jeg suger en deilig pikk når jeg trekker ned, jeg blir sprengkåt😅🔥 Har lyst å suge en gutt mens jeg røyker, annenhver gang suge siggen og pikken hans🤩 Jeg er sikkert rar, men sånn er jeg.

Anonymkode: 97254...ec3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg blir mest kåt av å røyke jeg… kanskje fordi jeg gjør noe som er tabu/«ulovlig»?

Sigge og tenke på at jeg suger en deilig pikk når jeg trekker ned, jeg blir sprengkåt😅🔥 Har lyst å suge en gutt mens jeg røyker, annenhver gang suge siggen og pikken hans🤩 Jeg er sikkert rar, men sånn er jeg.

Anonymkode: 97254...ec3

Herlig det, suge og røyke til pikken eksploderer i hen helsikes orgasme🥰

Anonymkode: 54a61...180

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Herlig det, suge og røyke til pikken eksploderer i hen helsikes orgasme🥰

Anonymkode: 54a61...180

Har du gjort det?😄

Anonymkode: 97254...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har du gjort det?😄

Anonymkode: 97254...ec3

Yess det har jeg gjort, typen hylte under orgasmen jeg ga han😅

Anonymkode: 54a61...180

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du gjort det?😄

Anonymkode: 97254...ec3

Gjort det mange ganger, både jeg og typen har røykefetish. Han får så sterke orgasmer så beina svikter og lårene rister og hver gang får jeg hele spruten rett i ansiktet💦

Anonymkode: 54a61...180

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 15.11):

Jeg opplevde det samme da jeg sluttet å snuse. Min kom ca to uker etter at jeg hadde sluttet med nikotin. Nå er det et år siden jeg sluttet å snuse og jeg er like kåt. Blir svimmel av kåthet når jeg ser ei fin dame. Har konstant precum og blå-baller.  Deilig og slitsomt samtidig!

Anonymkode: 508e9...8e3

Du må bare sørge for å få mange nok orgasmer.

Anonymkode: 54a61...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 8.59):

Gjort det mange ganger, både jeg og typen har røykefetish. Han får så sterke orgasmer så beina svikter og lårene rister og hver gang får jeg hele spruten rett i ansiktet💦

Anonymkode: 54a61...180

Hva er det som er deilig med det? 
På hvilken måte har du røykefetisj? Synes du han er deilig når han røyker eller at du er deilig når du røyker?

Har røykefetisj selv, men ikke turt å si det til samboer🤨 Føler det er flaut🤨

Anonymkode: 97254...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er det som er deilig med det? 
På hvilken måte har du røykefetisj? Synes du han er deilig når han røyker eller at du er deilig når du røyker?

Har røykefetisj selv, men ikke turt å si det til samboer🤨 Føler det er flaut🤨

Anonymkode: 97254...ec3

Hei. Ja, det er sykt tennende når han røyker og det samme opplever han når jeg røyker. Har alltid hatt en greie med dette.

Anonymkode: 54a61...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest noe om PGAD? Persistent genital arousal disorder. Dvs konstant opphisselse som varer i timer, dager, uker, måneder eller år, der orgasme ikke gir noen bedring, annet enn muligens kortvarig.

Anonymkode: 53075...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 14.46):

Hei. Ja, det er sykt tennende når han røyker og det samme opplever han når jeg røyker. Har alltid hatt en greie med dette.

Anonymkode: 54a61...180

Oki røyker dere fast da eller bare ifbm sex? Hvor gamle er dere egentlig?🤪

Anonymkode: 97254...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner på det samme som deg, selv om jeg aldri har røyket. Det dunker og kribler mellom bena, og det gjør meg ukonsentrert og litt flau nesten. Føler meg nesten hjelpeløs siden jeg ikke er noe flink til å «gjøre noe med det».

Anonymkode: 76a9a...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...