Gå til innhold

Vil mødre vite om crush osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en kvinne på 20 år og har et ganske gjennomsnittlig forhold til moren min vil jeg si. 
Jeg er bifil og moren min slet en stund med å akseptere dette, dog har dette nå blitt relativt naturlig for henne. 
Selv om vi ikke alltid ser «eye to eye» så deler jeg det meste med henne, ofte med en liten klype salt siden hun tross alt er moren min. 
Nå har det seg sånn at jeg har falt skikkelig for ei jente på studiet mitt og sliter med å finne noen å snakke med om dette ettersom de fleste jeg kjenner, også kjenner henne. 

Dermed spør jeg mødre som forhåpentligvis leser dette, er dette noe jeg kan snakke med moren min om? Er dette noe dere ville syntes hadde vært rart?

Jeg er jo selvfølgelig klar over at dette vil være sykt forskjellig fra person til person… Jeg har tenkt på dette i noen uker nå og finner ikke utav det, dermed prøvde jeg her for noen råd!

Takk for svar ❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MagnhildsBlomar skrev (17 minutter siden):

Hei, jeg er en kvinne på 20 år og har et ganske gjennomsnittlig forhold til moren min vil jeg si. 
Jeg er bifil og moren min slet en stund med å akseptere dette, dog har dette nå blitt relativt naturlig for henne. 
Selv om vi ikke alltid ser «eye to eye» så deler jeg det meste med henne, ofte med en liten klype salt siden hun tross alt er moren min. 
Nå har det seg sånn at jeg har falt skikkelig for ei jente på studiet mitt og sliter med å finne noen å snakke med om dette ettersom de fleste jeg kjenner, også kjenner henne. 

Dermed spør jeg mødre som forhåpentligvis leser dette, er dette noe jeg kan snakke med moren min om? Er dette noe dere ville syntes hadde vært rart?

Jeg er jo selvfølgelig klar over at dette vil være sykt forskjellig fra person til person… Jeg har tenkt på dette i noen uker nå og finner ikke utav det, dermed prøvde jeg her for noen råd!

Takk for svar ❤️

Kjære deg - som du selv skriver så er dette forskjellig fra person til person (forhold til forhold). For meg hadde det vært helt naturlig at dette var noe man snakket med moren sin om, men jeg kjenner jo ikke deres forhold mer enn du skriver her. Jeg tenker nok at hvis dette er noe du vil snakke med moren din om, så skal du selvfølgelig gjøre det 🙂 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
MagnhildsBlomar skrev (20 minutter siden):

Hadde vært helt normalt og naturlig om du hadde vært min datter :) 

Anonymkode: 0bb5f...a6b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
MagnhildsBlomar skrev (20 minutter siden):

Takk for svar ❤️

For meg, så. Men jeg er 39, så de fleste mødre med tjueårige jenter er eldre enn det. 
Har tenåringer og en ganske åpen dialog med de. Håper jeg.

Anonymkode: caf8c...453

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må du føle på selv. Men jeg tror du har misforstått uttrykket «med en liten klype salt». Har sett mange eksempler på dette i forumet siste tid, en generasjonsgreie? #avsporingdeluxe

Anonymkode: 6ff6e...a64

• Hjerte 1
Skrevet

Mine barn snakker om slikt med meg. Jeg synes kanskje innimellom at det blir litt mye informasjon, og såpass at jeg ikke bestandig har følt meg helt forberedt på graden av åpenhet, men heller det enn at de ikke deler. 

Forelskelser har det bare vært fint å vite om og snakke om. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min datter er 22 år, og forteller meg alt. Så en forelskelse, hadde vært helt naturlig at vi prater om.

Anonymkode: f170c...b29

AnonymBruker
Skrevet

Om min datter hadde kommet til meg med noe slikt, så hadde jeg bare satt pris på at hun involverer meg og føler seg trygg på at hun kan snakke med meg. Jeg har en på 18 og vi har et nært bånd, dvs, hun hadde et par år fra hun var 15-16 til hun ble 18 der hun ikke ville snakke med meg om noe, da hadde jeg ikke peiling på noen ting og var egentlig bare teit🙈😂 Så jeg er glad hun er på vei tilbake❤️ Vi snakker om det meste og hun vet at hun alltid kan komme til meg, og bonusfar.

Vi har alltid vært nære, vi var alene i mange år, frem til mannen kom inn i livet vårt når hun var 8 år, og hun var en skikkelig mammadalt. Hun fikk kjapt et godt forhold til bonusfar, og han er som en far for henne på alle måter, så hun kan også gå til han om det er noe

Anonymkode: 06a30...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...