AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Del Skrevet 17. juni 2024 Glideren på glidelåsen på dynetrekket har falt av på den ene siden. Har forsøkt å fikse det ved å klippe over glidelåsen på den siden den er falt av, men det er pirkete å få den på igjen. Noen som har en bedre løsning? Anonymkode: 06955...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Del Skrevet 17. juni 2024 Ja, du må klippe vekk litt av den ene siden på glidelåsen og ha glideren på den andre siden, så fører du glideren inn på begge. Omtrent som når du lukker ei jakke. Klipp vekk litt mer enn lengden på glideren Sy igjen for hånd rundt på enden etterpå. Anonymkode: c93a0...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Del Skrevet 17. juni 2024 Ja, det er dette jeg har gjort, men glideren er så liten og sliter litt med å få det til. Hadde håpet på en annen lur ide😊 Anonymkode: 06955...969 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Del Skrevet 17. juni 2024 Det er nok ikke annet å gjøre enn å prøve å få den på. Hvilke dynetrekk har glidelås forresten? Høres kjekt ut, men aldri sett det. Anonymkode: a3ae3...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Del Skrevet 17. juni 2024 Ja, jeg får bare gjøre det igjen. Tror de er kjøpt på kid. Det er veldig praktisk når de fungerer... Anonymkode: 06955...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #6 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, det er dette jeg har gjort, men glideren er så liten og sliter litt med å få det til. Hadde håpet på en annen lur ide😊 Anonymkode: 06955...969 Den på bildet er ca samme størrelsen som på dynetrekk, dvs liten og fomlete å få på, du må være litt hardhendt. Anonymkode: c93a0...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #7 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er nok ikke annet å gjøre enn å prøve å få den på. Hvilke dynetrekk har glidelås forresten? Høres kjekt ut, men aldri sett det. Anonymkode: a3ae3...660 Veldig mange. Jeg har på dynetrekk jeg har kjøpt hos Høie, fra Turiform, osv. Hvis det blir veldig plunder med det glidelåset TS har, så går det alltids an å sy på noen knapper i stedet for glidelåsen, så holder det seg lukket, eventuelt høre hos noen som syr om de kan bytte ut glidelåsen med en ny. Anonymkode: 419de...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå