AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Har hvert sammen med eksen i et par år og vi har et felles barn sammen derfor har vi også kontake. Eksen ringte og forteller hvordan dagen gikk. Fortalte det jeg mente veldig hyggelig fyr god kjemi men er ikke tiltrukket av han enda. Så sier han ah! Ikke var så kravstor du er stygg! 🤨 kan det være han er sjalu fordi jeg dater ? Nesten 3 år siden det ble slutt eller er jeg virkelig stygg. Anonymkode: 90ba0...7ca
Million Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 (endret) For en hyggelig eks du har da... Han har altså vært kjæreste i et par år med en han synes er stygg? Hva sier det om han, som tenner på og har sex med og sikkert sa han var glad i deg, enda du er liksom "stygg"? Det er bare tull og et forsøk på å hevne seg og såre deg - noe som sikkert skyldes misunnelse og kanskje et snev av sjalusi fordi du dater andre. Ikke hør på han. Hvis folk på datingsider sier ja takk til å møte deg på date, så er det jo åpenbart sånn at du faktisk ER tiltrekkende og pen nok for opptil flere menn! Endret 17. juni 2024 av Million 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Skrevet 17. juni 2024 Når du forteller at du dater noen du ikke er tiltrukket av er nok kommentaren "ah! Ikke var så kravstor du er stygg" bare en fleip. Anonymkode: 34121...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ...kan det være han er sjalu fordi jeg dater ? Nesten 3 år siden det ble slutt eller er jeg virkelig stygg. Anonymkode: 90ba0...7ca Hvordan skal vi vite det? Da må du i så fall legge ut bilder av deg for at vi skal gi en vurdering om du er stygg eller om han er sjalu Anonymkode: f0c70...7ec 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Skrevet 17. juni 2024 Eksen har ingenting med hvem du dater Anonymkode: 6c2fe...20a
Sander33 Skrevet 18. juni 2024 #6 Skrevet 18. juni 2024 Hvis du er stygg, hvorfor var han sammen med deg da? Så han var sammen med en stygg dame? hvorfor var han det? Du er garantert helt fantastisk. Ikke la en sjalu og manipulerende eks ødelegge selvtilliten din!!! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #7 Skrevet 18. juni 2024 Det der er så typisk for mange menn å si, eller å kalle eks for hore osv. De takler ikke at eks går videre. Vet ikke hva som feiler de, dårlig selvbilde/selvtillit/selvinnsikt, eller alt på en gang, og får et behov for å trykke den andre ned. Blås i hva han lirer ut av seg, ikke svar med samme mynt, hev deg over det, vis deg som et mye bedre menneske enn han, og kos deg masse med dating. Anonymkode: 3809c...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #8 Skrevet 18. juni 2024 Men han tok til takke med deg selv, såpass at det ble en unge ut av det også. Ikke lynrask i hodet han der vel . Ikke fortell ham noe mer,ikke hans sak hvem du dater når han har samvær o.l Anonymkode: c4209...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå