AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #101 Skrevet 1. juli 2024 AnonymKvinne.. skrev (18 timer siden): Dere sier at det ikke er noen som synes det er verre ikke å flagge enn å forsøke å ta liv; så hvorfor synes det ikke? Det var meg som sa det. Hva vil du jeg skal gjøre? Hvordan skal jeg gjøre min mening synlig for deg på en slik måte at du føler deg verdifull? Jeg kan gå ut på gata med et skilt der det står "ikke drep noen" men jeg vet ikke hvor du bor engang. Det står i norsk lov at drap og drapsforsøk er forbudt. De som dreper eller prøver å drepe andre kommer i fengsel. Burde ikke det fortelle deg at dette er noe hele samfunnet er i mot? Det er ikke kriminelt å la være å flagge, derfor er det eneste man kan gjøre med det å klage i avisen. Anonymkode: cf029...12e 2
Kalevala Skrevet 2. juli 2024 #102 Skrevet 2. juli 2024 AnonymKvinne.. skrev (På 29.6.2024 den 22.38): Ja, jeg skal nok prøve å besinne meg. Jeg har kanskje noen vrangforestillinger, men dere bør nok også innse at problemet er mye større enn meg. Hvis du skulle ha rett, vil du uansett bare få det verre av å tenke og fokusere slik du gjør. Det er inne i hodet ditt at endringen må skje. For deg. Hvis du skal få et bedre liv, må du tro på det og jobbe mot det.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #103 Skrevet 2. juli 2024 AnonymKvinne.. skrev (På 1.7.2024 den 14.13): Jeg har prøvd uten hell. Ingen noen gang leste den Om du har skrevet på samme måte som du har gjort her og kommet med de samme uttalelsene og vrangforestillingene er jo det fullt forståelig. Anonymkode: c76f3...d4c
AnonymKvinne.. Skrevet 3. juli 2024 Forfatter #104 Skrevet 3. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Om du har skrevet på samme måte som du har gjort her og kommet med de samme uttalelsene og vrangforestillingene er jo det fullt forståelig. Anonymkode: c76f3...d4c Nei. Da var jeg ganske fattet. Heldigvis. Eller, uheldigvis. Hadde jeg vært så irrasjonell hadde jeg nok innerst inne forstått hvorfor jeg ikke fikk innleggene publisert. Endret 3. juli 2024 av AnonymKvinne..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå