Natta1980 Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Er det noen som kan anbefale steder å reise til sør i Spania, der det er stille og rolig, i hvert fall en fin badestrand, historiske bygninger, at det er trygt, og ikke har sånne svære all inclusive hotell? Har ikke bil, så må komme oss lett til og fra. Og som ikke er så langt fra flyplassen, 1 time maks. Tenker meg noe ala gresk fiskerlandsby, må ikke være fisking der, men altså fredelig og helst mest godt voksne som drar dit
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Du sier sør i Spania, hvor langt sør tenker du da? Jeg er mest kjent i nord. Er et sted som heter Tossa de Mar litt nord for Barcelona, det er et sånt type sted du ønsker som er stille og fredelig Litt for stille for meg, men mange liker seg der. Fine strender og litt småbutikker/restauranter. Ingen all inclusive der. Vet også at mange liker seg i Valencia, nå blir jo det en større by men går jo an å se om det er noe utenfor der kanskje? Anonymkode: 828b2...edd
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Skrevet 17. juni 2024 Vi har leil i Torre de la Horadada. 50 min sør for Alicante. Stiile og rolig men ikke i juli. Ikke så mange historiske bygninger, men alle steder med historiske bygninger vil selvsagt tiltrekke seg turister. Får ikke i pose og sekk. Anonymkode: 95fe2...cfd 1
Natta1980 Skrevet 17. juni 2024 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du sier sør i Spania, hvor langt sør tenker du da? Jeg er mest kjent i nord. Er et sted som heter Tossa de Mar litt nord for Barcelona, det er et sånt type sted du ønsker som er stille og fredelig Litt for stille for meg, men mange liker seg der. Fine strender og litt småbutikker/restauranter. Ingen all inclusive der. Vet også at mange liker seg i Valencia, nå blir jo det en større by men går jo an å se om det er noe utenfor der kanskje? Anonymkode: 828b2...edd Så video derfra, ser veldig avslappende ut, skjønner hva du mener Men skal dit to siste uker i september, hvordan er været der da? Så ut som det var litt vind på den videoen. Tenkte rundt malaga, nirja? syns jeg så fint ut. er så mye å orientere seg med, mange nydelige steder. og uten bil Endret 17. juni 2024 av Natta1980
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Skrevet 17. juni 2024 Natta1980 skrev (9 minutter siden): Så video derfra, ser veldig avslappende ut, skjønner hva du mener Men skal dit to siste uker i september, hvordan er været der da? Så ut som det var litt vind på den videoen. Tenkte rundt malaga, nirja? syns jeg så fint ut. er så mye å orientere seg med, mange nydelige steder. og uten bil Sånn ca 25 grader i september tenker jeg. Ellers er det en by ved Alicante som heter Dénia som jeg vet mange bekjente liker seg Nerja er fint og! Jeg har aldri vært sør for Torrevieja men er jo så mange fine byer i Spania. Hadde en venninna som jobbet i Nerja, hun trivdes. Grensa mot Portugal ser også flott ut. Men da er det litt knotete i forhold til fly og kollektiv transport. Anonymkode: 828b2...edd 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #6 Skrevet 17. juni 2024 Vi har vært i Salobrena et par ganger (er 6-7 år siden vi var der sist gang). Det er en ganske stille og rolig by, selv i høysesong. Salobrena by ligger litt tilbaketrukket fra sjøen, men bare noen få hundre meter, så går fint an å gå til stranden. Det var god plass på stranden også. Byen ligger ikke så langt unna Nerja- men Nerja er langt travlere og har langt flere turister. Anonymkode: 80dad...3b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå