AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Men jeg biter tennene sammen, de har aldri likt meg, eneste som liker meg er svigerinnen hennes og barna hennes, Brødrene til mannen og foreldrene snakker så vidt med meg når jeg er med dem, enten jeg prøver og føre en samtale, de svarer som regel veldig kort som Ja eller nei, synes det er så sårt, største som snart er 7 begynner og legger merke til dette, mens de 2 andre er for små til og forstå. vi skal være der i 2 uker. jeg har vert gift med mannen min i 10 år og elsker han over alt på jord, han har prøvd og snakke med dem veldig mange ganger, hjelper en liten stund og så er det samme igjen. Jeg ønsker og være hjemme denne gangen, men føler det er så feil ang barna mine, de 2 yngste er bare 3 og 1. hva hadde dere gjort? Anonymkode: b457f...3b8 1
Populært innlegg Brunello Skrevet 17. juni 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 17. juni 2024 (endret) Hvorfor i all verden er dere på ferie med familien i 14 dager når dere ikke liker hverandre? Jeg begriper ikke at folk bruker sin sårt tiltrengte ferie på å besøke familie eller feriere med de på trange hytter eller enda verre campingplasser. Jeg kan til nød akseptere en uke en sjelden gang, men da må man ha separate hotellrom og reisemålet må selvsagt være et sted jeg ønsker å reise. Endret 17. juni 2024 av Brunello 47 2 14
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Skrevet 17. juni 2024 Jeg har et godt forhold til min svigerfamilie, men jeg hadde synes to uker på en hytte - hvor jeg går ut fra man bor veldig tett - hadde vært altfor mye. Maks en uke! Vil mannen være lengre kan han være der med barna, så kan du finne på noe annet, hjemme eller en ferie med venner, for eksempel. Anonymkode: 03998...267 16 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Skrevet 17. juni 2024 Brunello skrev (1 minutt siden): Hvorfor i all verden er dere på ferie med familien i 14 dager når dere ikke liker hverandre? Jeg begriper ikke at folk bruker sin sårt tiltrengte ferie på å besøke familie eller feriere med de på trange hytter eller enda verre campingplasser. Jeg kan til nød akseptere en uke, men da må man ha separate hotellrom og reisemålet må selvsagt være et sted jeg ønsker å reise. Fordi man ønsker at barna skal få et godt forhold til familien ingen her vet hvorfor de ikke liker ts Anonymkode: 78382...001
visp Skrevet 17. juni 2024 #5 Skrevet 17. juni 2024 Jeg kjenner ingen som tilbringer så lang tid med svigerfamilie på hytte. Selv kommer jeg fra en familie som aldri noensinne har gjort noe sånt. Litt hadde jo vært hyggelig, men de er faktisk ikke hyggelige mot deg. Sett foten ned og start en ny tradisjon. Max tre dager. Det der kan da umulig være ferie for noen av dere. Hva tenker mannen din med? Skal alle sitte med anspent mageknip i to uker? Hver bidige sommer? 16 1
Brunello Skrevet 17. juni 2024 #6 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi man ønsker at barna skal få et godt forhold til familien ingen her vet hvorfor de ikke liker ts Anonymkode: 78382...001 Barna kan da få et greit forhold til familien uten at man er på ferie sammen. Våre barn har et utmerket forhold til besteforeldrene uten at vi har reist noe særlig på ferie sammen. 9 1
fru Alving Skrevet 17. juni 2024 #7 Skrevet 17. juni 2024 Hadde aldri dratt på hyttetur i to uker og bodd tett med andre, og absolutt ikke med folk jeg ikke tror liker meg🤣 Hvordan kan dette bli fin ferie??? 12 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #8 Skrevet 17. juni 2024 Mannen min og barna mine bør jo ikke ta fra dette, da de ikke liker meg. De liker ikke meg fordi de mener ekskona til mannen var bedre, til tross for hun var utro over 1 år og fikk et barn med en annen, som hun sa var mannen sitt i 2 år Anonymkode: b457f...3b8 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #9 Skrevet 17. juni 2024 14 dager på hytte med svigerfamilien er forferdelig lenge! Kan dere ikke korte ned den tiden da? Hva med max en uke? Anonymkode: eb960...a35 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #10 Skrevet 17. juni 2024 Brunello skrev (3 minutter siden): Barna kan da få et greit forhold til familien uten at man er på ferie sammen. Våre barn har et utmerket forhold til besteforeldrene uten at vi har reist noe særlig på ferie sammen. Så fint for deg, andre ønsker å være mer sammen enn en time hee eller der Anonymkode: 78382...001 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #11 Skrevet 17. juni 2024 Hvis de ikke liker eller kan akseptere deg og oppføre seg bra mot deg, så er det faktisk DE som tar mannen min og barna i fra å være sammen med dem. Ingen kan forvente at dere skal feriere i dages/ukesvis med noen som oppfører seg på denne måten. Jeg kan ikke forstå at ikke mannen din setter foten ned for en sånn ferie når han vet hvordan de er mot deg?? Anonymkode: 9c89b...74e 8 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #12 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi man ønsker at barna skal få et godt forhold til familien ingen her vet hvorfor de ikke liker ts Anonymkode: 78382...001 Man trenger ikke å bo i samme hytte for at barna skal få et godt forhold til slekten sin. Og iallfall ikke i 2 uker. Dessuten vil de jo merke at slekta ikke er særlig grei mot mor, og det vil i så fall være skadelig for forholdet. Anonymkode: 33e42...3dd 9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #13 Skrevet 17. juni 2024 *mannen DIN (ikke min) 😅 Anonymkode: 9c89b...74e
visp Skrevet 17. juni 2024 #14 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min og barna mine bør jo ikke ta fra dette, da de ikke liker meg. De liker ikke meg fordi de mener ekskona til mannen var bedre, til tross for hun var utro over 1 år og fikk et barn med en annen, som hun sa var mannen sitt i 2 år Anonymkode: b457f...3b8 Jeg kan garantere at barna dine merker stemningen. Men om du virkelig vil at de skal få være der i to uker, så kan din nye tradisjon bli å være hjemme. Da snakker vi ferie da:) Så kan du gjøre absolutt hva du vil i to hele uker. Ligge under parasollen, lese en bok og spise mengder med smågodt:) 6
Sirah Skrevet 17. juni 2024 #15 Skrevet 17. juni 2024 Jeg hadde ikke dratt mer enn i maksimalt 3 dager. Helt uaktuelt. Ikke finn deg i det TS. 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #16 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man trenger ikke å bo i samme hytte for at barna skal få et godt forhold til slekten sin. Og iallfall ikke i 2 uker. Dessuten vil de jo merke at slekta ikke er særlig grei mot mor, og det vil i så fall være skadelig for forholdet. Anonymkode: 33e42...3dd Selvsagt ikke men om det er det de ser de i løpet av ett år så kan det være lurt med mer enn to dager Anonymkode: 78382...001
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #17 Skrevet 17. juni 2024 Jeg hadde ikke orket to uker på hytta med mine egne foreldre og søster. Og vi har et veldig godt forhold (søstre som var selvfølgelige forlovere for hverandre og sliter ut dørstokken hos hverandre). Hadde klikka etter ei kort uke 🫣 Anonymkode: 32bf2...f0c 2
Brunello Skrevet 17. juni 2024 #19 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvsagt ikke men om det er det de ser de i løpet av ett år så kan det være lurt med mer enn to dager Anonymkode: 78382...001 Da får man heller ta mange kortere treff. Det går fint å begrense til en helg nå og da.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #20 Skrevet 17. juni 2024 Finn på noe annet neste år. Anonymkode: 1cbde...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå