Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten var irritert på en annen, han tar telefonen når jeg ringte men svarte ikke på det jeg lurte på, så klarte han å si dette: du betyr ingenting for meg når jeg har jentungen min. 

dette gjorde sinnsykt vondt da han har vist ting på en måte at jeg har følt at han ikke vil ha meg i livet til barnet og han har vist dette på mange måter. Jeg har derfor slete med tilknytning pga dette, pga måten han er mot meg og skyver meg unna. ( har snakket med parveileder tidligere om dette ) men han fortsetter i samme spor. 

Det går 1,5 uker mellom hver gang vi sees, og han savner meg ikke, viser bare at han vil ha mer og mer alenetid. 
føler meg bare brukt som tidsfordriv. Jeg har også barn og han klarer å behandle dem som sine egne, jeg skjønner ikke den oppførselen hans, den er så ustabil og plutselig smeller det til med små trusler, sinne og irritasjon. 

men samtidig vil han være med meg og " viser " at han vil det. vært sammen i 6 år. 

jeg forstår ikke dette. Hva vil han frem til med all krangling han steller i stand, trusler når han er irritert, det ene og det andre? Han bryr seg ikke om hva jeg føler på, da blir jeg angrepet muntlig, blir blokkert. Og jeg føler jeg bare knuser mer og mer sammen av den oppførselen. Han fremstiller det som at det er jeg som er gal, og det er det aldeles ikke ( har snakket med andre nære om dette, og de mener han gashlighter meg, manipulerer meg til å tro, han vrir om alt jeg sier istedenfor å lytte å svare som et normalt menneske. 
Jeg er ekstremt avhengig av han, ekstremt for det kjenner jeg. Jeg kjenner pulsen er i 100, det svinger i hodet, jeg skjelver, når disse episodene kommer. Tom når han har fått meg til å grine så er det ingen trøst, sier at jeg får ingen sympati fra han osv. 

Noen som har vært i en lik situasjon eller faktisk vet hvorfor han er sånn?  

Anonymkode: ebea8...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...