sykepleierstudent2 Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Jeg er har vært sammen med mannen min i snart 5 år. Vi møtes i Hammerfest men flyttet til Stavanger 4 år siden fordi jeg fikk studieplass på universitet i Stavanger. I løpet av de 4 årene i Stavanger har jeg fått utdanning, stabil jobb og venner. Mannen min er opprinnelig fra Nord Norge og i det siste begynte han å snakke oftere og oftere om sine planer om å flytte tilbake til Nord Norge i framtiden. Han har verken stabil jobb eller venner i Stavanger, men i Nord Norge har han en stor familie og venner. Han prøver gjentatte ganger å overtale meg til å flytte nord med han en dag i framriden, men jeg tåler ikke kulde og får depresjon av isolasjon og mørke tider. Vil heller ikke forlate min jobb og venner i Stavanger (jeg er sykepleier) . Jeg prøvde å forklare det til han, men han sier at han ikke trives i Stavanger, og blir å flytte til Nord Norge i framtiden uansett. Han vil at jeg blir med:( Vi planlegger barn og familien sammen, men nå føler meg lurt... Hva tenker dere?
Voyeur Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Riv av plasteret før det gror fast. Han kommer ikke til å bli lykkelig i sør, du kommer ikke til å bli lykkelig i nord. Kanskje det er bedre for dere begge at dere gjør det slutt - og lever hver for dere der dere ønsker. 24 2 11
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Skrevet 17. juni 2024 Han føler sikkert det samme som deg, men med motsatt fortegn. Dere får finne ut hva som er viktigst, bosted eller hverandre. Anonymkode: 209ea...6c2 10 4
mimifin72 Skrevet 17. juni 2024 #4 Skrevet 17. juni 2024 sykepleierstudent2 skrev (2 minutter siden): har verken stabil jobb eller venner i Stavanger, men i Nord Norge har han en stor familie og venner. Dette sier alt. Vet ikke om dette hjelper deg noe, men jeg forstår ham godt. Han kommer ikke til å trives langt fra familien, og det blir ikke bedre med tiden. Du har 2 muligheter - å flytte sammen med ham eller å la ham gå 10 2