Gå til innhold

Er det trygt å bli fadder for et barn som trenger hjelp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er plassene som formidler 100% trygge og ærlige, eller går penger til andre steder og noens bukselommer? Jeg har sett doku på tv og blir inspirert. Er det noen faddere her som har lang erfaring? Hva skjer i faddersituasjonens begynnelse og videre? 

Anonymkode: 99db5...de1

Fortsetter under...

AnonymBruker

I de aller fleste store organisasjoner går mesteparten til formålet. Dersom man regner administrasjon, som faktisk er nødvendig for å sette fadder opp mot fadderbarn, går jo 100% til formålet.

Anonymkode: 02a85...924

• Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er plassene som formidler 100% trygge og ærlige, eller går penger til andre steder og noens bukselommer? Jeg har sett doku på tv og blir inspirert. Er det noen faddere her som har lang erfaring? Hva skjer i faddersituasjonens begynnelse og videre? 

Det går veldig mye bort i administrasjon og høye lønninger. 

Anonymkode: 00aee...a75

• Liker 3
AnonymBruker

Har vært plan Norge fadder i 15 år. Iløpet av de årene har vi vært fadder for flere barn da noen av familiene har kommet seg opp og videre og klart seg selv etterhvert. Vi har for øyeblikket 2 fadderbarn via Plan Norge. 

Anonymkode: fa264...2b3

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 21.22):

Det går veldig mye bort i administrasjon og høye lønninger. Anonymkode: 00aee...a75

Det er det jeg er redd for. Vil gjerne hjelpe unger og familier, men ser at det finnes et faremoment der også. 

Har dere sikre linker til stedene som dere anbefaler så tas de i mot med takk. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...