Gå til innhold

Prevensjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange av dere,- helt ærlige og uten å tenke på mann, kjæreste, sambo eller alt som heter menn, kunne ha tenkt dere å slippe å innta noen form for piller/spiral eller noe, og bare brukt kondom? Mange av dere som gir etter for press, eller vil være "snill" mot mannen?

Anonymkode: f72ea...4cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke ta noe og enn så lenge hopper vi av i svingen.

Anonymkode: 84361...a9e

AnonymBruker
Skrevet

Kunne virkelig tenkt meg å slippe å innta noen form for piller/spiral eller lignende, men kan ikke fordra kondomer. Føles ikke like bra som uten, så aldri i livet!

P-pille for menn ville jeg heller satset på.

Anonymkode: 82225...27c

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte bare kondom ei stund og det hadde både fordeler og ulemper. Jeg er ferdig med hormonprevensjon og har nå fått satt inn kobberspiral som fungerer veldig fint for meg, men hadde den ikke gjort det hadde vi trolig hoppet tilbake til kondom selv om jeg synes det er kjekt å slippe den og. 

Anonymkode: 42b0e...550

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har PCOS og etter dette etterlengtede svangerskapet trenger jeg nok i utgangspunktet ikke bruke prevensjon da jeg ikke engang har eggløsning naturlig, men den tiden jeg har vært uten hormonprevensjon har jeg fått bare hyppigere og hyppigere sterke migreneanfall og til slutt har ikke engang migrenemedisin fungert og det har endt med sykehusinnleggelse. Tror nok at min hormonubalanse er årsaken til dette, og at det er bedre for meg å bruke hormonprevensjon for å stabilisere hormonene. Nå når jeg er gravid har jeg ikke hatt et eneste anfall selv om jeg nå ikke engang bruker forebyggende medisiner, så for meg er det bevis nok. Så jeg blir nok å ta hormonprevensjon etter fødsel. Kanskje jeg blir å prøve hormonspiral.

Anonymkode: 757be...71a

AnonymBruker
Skrevet

Takler ikke kondom...da går jeg heller på pilla

Anonymkode: 28773...369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...