Gå til innhold

Sex før jentekveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen få ganger i året er jeg ute alene med venninner, drikker litt og danser og kommer hjem litt sent. Samboeren min har ikke noen problemer med det. Når jeg har stelt meg pleier han alltid å bli kåt. Han sier det er fordi jeg ser så fin ut når jeg har pyntet meg. Så da blir det en kjappis, kanskje stående mens jeg egentlig er klar og taxi er på vei. Jeg kan ikke huske at det ikke har skjedd når jeg skal ut. Så fortalte jeg det til to av venninnene. Jeg var litt full, så det bare kom, sagt som en morsomhet. De reagerte helt annerledes, de mente at han markerte revir som en hund. At han ville sørge for at jeg ikke ble med andre. Sånne ting. De hadde hørt lignende fra andre.  Jeg har aldri tenkt på det sånn, bare vært litt oppgitt over å skulle ha sex når jeg har dusjet og stelt meg ferdig. Kan ikke spørre ham heller og vil ikke at han skal høre at jeg var illojal og fortalte i fylla.

Anonymkode: 05505...c61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er deres tolkning av saken, så er det jo opp til deg hvem du vil velge å høre på. Om det hører sjeldenheten til at du pynter deg sånn som du gjør når du skal på jentekveld, så er det vel ikke helt utenkelig at han faktisk blir kåt av å se deg sånn? Kanskje det er en kombinasjon av begge deler? Skader jo ingen, så spiller det noen rolle hva som er årsaken? 

Anonymkode: 9536b...169

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min reagerer også alltid med å bli kåt når jeg skal ut når jeg har pyntet meg. Jeg er ikke like medgjørlig som deg, så sex blir det ikke men han hadde gjerne gjort det fikk han tilgang. Handler på ingen måte om revir. Da tenker jeg heller han ville hatt sex med deg når du kom hjem - du var hjemme igjen og hans.

Anonymkode: fe74f...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markere revir? Høres bare rart ut. Stopper jo ikke noen å være utro fordi de er nypult om de vil være utro?

Kjæresten min blir også vill når jeg doller meg opp. Har ikke noe med revir å gjøre. Han synes bare jeg er råsexy.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnene dine mangler skruer i hodet. Menn blir kåt av sexy damer, så simpelt er det, du trenger ikke å lese noe mer inn i det.

Anonymkode: 04d70...6cb

  • Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke venninnene dine er helt på jordet. Det kan godt hende han markerer revir, tenner på det etc. Når det er sagt, har han jo forsåvidt ikke gjort noe galt? 
 

Jeg har lest flere ganger her på kg om damer som helt bevisst «tømmer» mennene sine før mennene drar på byen, slik at de ikke skal være kåte og utro. Helt syk tankegang spør du meg, å ikke ha tillit til mannen sin, men vinn-vinn for han som får BJ før bytur hver gang :vetikke:

Anonymkode: 8c1dd...2e6

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør også helt bevisst dette hvis mannen skal ut. Ikke når han akkurat er på vei ut døra, men kanskje et par timer før. Det er rett og slett fordi jeg vet at han er sprengkåt når han drikker, og jeg hater fyllesex. Så da slipper jeg at han kommer hjem og vil ha sex, han legger seg heller til å sove. 

Anonymkode: 3a1a4...bd8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnene dine har helt rett.

Vi menn markerer våre revir hele tiden ved å ved å jukke løs på tingene i livet som betyr noe for oss. Hadde jeg vært kvinne ville jeg aldri rørt PS5- kontrollen til typen eller gaming-pc'en uten hansker.

 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gjør også helt bevisst dette hvis mannen skal ut. Ikke når han akkurat er på vei ut døra, men kanskje et par timer før. Det er rett og slett fordi jeg vet at han er sprengkåt når han drikker, og jeg hater fyllesex. Så da slipper jeg at han kommer hjem og vil ha sex, han legger seg heller til å sove. 

Anonymkode: 3a1a4...bd8

Haha! Kanskje det er taktikken ja. Det blir alltid så kaotisk sex når han er full 😅

Anonymkode: 34fcf...b4a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen få ganger i året er jeg ute alene med venninner, drikker litt og danser og kommer hjem litt sent. Samboeren min har ikke noen problemer med det. Når jeg har stelt meg pleier han alltid å bli kåt. Han sier det er fordi jeg ser så fin ut når jeg har pyntet meg. Så da blir det en kjappis, kanskje stående mens jeg egentlig er klar og taxi er på vei. Jeg kan ikke huske at det ikke har skjedd når jeg skal ut. Så fortalte jeg det til to av venninnene. Jeg var litt full, så det bare kom, sagt som en morsomhet. De reagerte helt annerledes, de mente at han markerte revir som en hund. At han ville sørge for at jeg ikke ble med andre. Sånne ting. De hadde hørt lignende fra andre.  Jeg har aldri tenkt på det sånn, bare vært litt oppgitt over å skulle ha sex når jeg har dusjet og stelt meg ferdig. Kan ikke spørre ham heller og vil ikke at han skal høre at jeg var illojal og fortalte i fylla.

Anonymkode: 05505...c61

Nei det er jo bare hot. 
Pripne venninner😉

Anonymkode: bea1c...d2b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen få ganger i året er jeg ute alene med venninner, drikker litt og danser og kommer hjem litt sent. Samboeren min har ikke noen problemer med det. Når jeg har stelt meg pleier han alltid å bli kåt. Han sier det er fordi jeg ser så fin ut når jeg har pyntet meg. Så da blir det en kjappis, kanskje stående mens jeg egentlig er klar og taxi er på vei. Jeg kan ikke huske at det ikke har skjedd når jeg skal ut. Så fortalte jeg det til to av venninnene. Jeg var litt full, så det bare kom, sagt som en morsomhet. De reagerte helt annerledes, de mente at han markerte revir som en hund. At han ville sørge for at jeg ikke ble med andre. Sånne ting. De hadde hørt lignende fra andre.  Jeg har aldri tenkt på det sånn, bare vært litt oppgitt over å skulle ha sex når jeg har dusjet og stelt meg ferdig. Kan ikke spørre ham heller og vil ikke at han skal høre at jeg var illojal og fortalte i fylla.

Anonymkode: 05505...c61

Syk og pervers tankegang. Hva er som feiler disse damene?

Anonymkode: e2df2...ca7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min markerer revir, han sier alltid at det er viktig at vi får pult før jeg går på byen, sånn at jeg ikke er kåt når jeg er ute🤣 tror sannheten er et sted midt i mellom din og venninnene versjon.

Anonymkode: 51f64...745

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe teit tolkning tenker jeg, så lenge du liker det ser jeg virkelig ikke problemet. Ikke hør på venninnene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det noe da? 

Anonymkode: 2692d...85a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om han blir kåt av deg og markerer deg som en hund og du liker å ta en kjappis så er det vel ikke noe problem? 

 

Anonymkode: f5a44...8dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All den tid synes det er greit å ta en kjappis i disse situasjonene, spiller det ingen rolle verken hva grunnen til samboeren din er eller hva venninnene dine mener om saken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Viss du synes det er ok å ha sex i det du er på vei ut døra så kjør på.

Min ex likte også det, men jeg var ikke interessert i å dra på familie selskap til svigers med gnidd ut maskara og pule sveis så det var totalt uaktuelt.

Anonymkode: 72ca7...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, ZarahSweet said:

Markere revir? Høres bare rart ut. Stopper jo ikke noen å være utro fordi de er nypult om de vil være utro?

Kjæresten min blir også vill når jeg doller meg opp. Har ikke noe med revir å gjøre. Han synes bare jeg er råsexy.

Spesielt ikke når det er dårlig sex som hun ikke ville ha. Slik det legges frem. Da er det jo faktisk STØRRE sjangs for at hun knuller noen andre 

Anonymkode: 0cc43...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, hva er egentlig problemet i følge venninnene dine? Man markerer jo på ulikt vis, er vel ikke noe verre enn at de snor seg rundt typen sin når det kommer andre attraktive damer forbi. Like mye bikkje som markerer det.

Anonymkode: 474f8...03d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...