AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Hei! Lille gutten min blir om kort tid 1 år, og jeg lurer på om noen har noen gode tips til personlige gave fra foreldrene? Og også tips til andre ting han kan ønske seg fra øvrige familie? På ønskelisten har jeg skrevet typiske ting som greier til barnehagestart, diverse leker, bøker osv. Det finnes jo så mye lurt der ute, og det er ikke alt man tenker på. På forhånd; takk!🌸 Anonymkode: abdc2...729
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 https://littlehappy.no/index.php?route=product/product&product_id=6686&hidden_products=1&a_source=shoppingno&uid=5&oid=210&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwvb-zBhCmARIsAAfUI2v1WsE816vW_oqB454kKrZUILd9EwZQzmLS7jxWMT7a_kPQ9IEUqGsaAqLWEALw_wcB Anonymkode: 65066...71e 1
kjærring Skrevet 18. juni 2024 #3 Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 17.13): Hei! Lille gutten min blir om kort tid 1 år, og jeg lurer på om noen har noen gode tips til personlige gave fra foreldrene? Og også tips til andre ting han kan ønske seg fra øvrige familie? På ønskelisten har jeg skrevet typiske ting som greier til barnehagestart, diverse leker, bøker osv. Det finnes jo så mye lurt der ute, og det er ikke alt man tenker på. På forhånd; takk!🌸 Anonymkode: abdc2...729 Uteklær, vinterklær (evt gavekort), tre leker slik som bankebrett, puttekasse, sandkasseleker, uteleker, Duplo, kjøretøy, stableklosser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå