Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Seny skrev (45 minutter siden):

Å der kom det blødning 😭

Mye? Sikker på at det er spontanabort?

Anonymkode: 4ffc5...c93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff så trist, sender deg en god klem ❤️

Anonymkode: 4d78f...0da

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mye? Sikker på at det er spontanabort?

Ja, satt på bind og føltes ut som om mensen kom. Gikk på do og der var det blod i bindet. Så dei 2 siste timene har det komt mer og mer når jeg går på do. Sist nå var det masse mørke klumper. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Seny skrev (18 timer siden):

Ja, satt på bind og føltes ut som om mensen kom. Gikk på do og der var det blod i bindet. Så dei 2 siste timene har det komt mer og mer når jeg går på do. Sist nå var det masse mørke klumper. 

Sender deg en god klem 🩷 men det er jo forsåvidt bra at kroppen rydder opp når det er noe galt... Håper du har noen som forstår deg rundt deg 🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Sender deg en god klem 🩷 men det er jo forsåvidt bra at kroppen rydder opp når det er noe galt... Håper du har noen som forstår deg rundt deg 🤗

Tusen takk ❤️ Ja har gode folk rundt meg 🥰 

I dag er det bare brunt utflod igjen og ingen smerter, er og på vei til ul. 

AnonymBruker
Skrevet
Seny skrev (21 timer siden):

Å der kom det blødning 😭

Jeg har dessverre opplevd 5 SA og alle mine startet med litt brunlig før det røde kom. Noen opplever det helt uskyldig da det kan være gammelt blod,men når det kommer en del blod med klumper er det dessverre ikke godt tegn. 

Godt å vite at du har folk rundt deg ❤️

Anonymkode: bf855...a62

Skrevet

Hjertet hadde stoppet 😭 Alt var igjen forsatt så fekk velge om jeg ville vente med at det begynte selv eller tabletter. Valgte tabletter. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Seny said:

Hjertet hadde stoppet 😭 Alt var igjen forsatt så fekk velge om jeg ville vente med at det begynte selv eller tabletter. Valgte tabletter. 

Uff, det var leit å lese. Selv om jeg hadde mine tvil med opprinnelig hcg stigning. På nettet leser man stort sett om de få tilfellene hvor det gikk bra. For meg har lav stigning aldri gått bra 

Anonymkode: 12ca3...e48

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Gravid igjen 😃 Fekk positiv test for to dager siden, men nå er hcgen litt for høg 🙄

Endret av Seny
  • Liker 1
Skrevet

Så fint at du oppdaterer og så veldig kjekt at du er gravid igjen! Håper det går bra for deg denne gangen. Skal du ta flere blodprøver? Var det legen som mente den var høy?

Anonymkode: a00dc...f56

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så fint at du oppdaterer og så veldig kjekt at du er gravid igjen! Håper det går bra for deg denne gangen. Skal du ta flere blodprøver? Var det legen som mente den var høy?

Ja, skal ta ny på fredag.

Ikkje legen nei, sto som en kommentar  etter hcg resultatene. Skal ver 4 uker på vei etter beregninger ved siste mens, men hcg er på 714. 

Skrevet
Seny skrev (31 minutter siden):

Ikkje legen nei, sto som en kommentar  etter hcg resultatene. Skal ver 4 uker på vei etter beregninger ved siste mens, men hcg er på 714. 

Skjønner. Ja. Litt høyt. Kanskje det er to? Men det er jo også veldig individuelt. Og eggløsning kan ha kommet tidlig? Håper det har uskyldige årsaker og at det går bra! 

Skrevet

Gratulerer så mye!❤️ tenker det samme som personen over her, kanskje eggløsning har vært tidligere enn du tror? Masse lykke til!😊

Anonymkode: 81fda...72a

Skrevet
Seny skrev (21 timer siden):

Min hcg var 878 4+2   vedsiden av meg ligger en helt nyfødt liten skapning etter dette.    714 er ikke  "for høyt" 

Anonymkode: b5901...faa

Skrevet

Tusen takk ❤️ 

Fekk denne som melding på helsenorge, dei meiner at den er for høg. Ifølge Flo appen så skal jeg ver 4+3 i dag.
 Kommentar: Litt høy hCG i forhold til svangerskapslengde, kan være forenlig med uriktig angitt svangerskapslengde, flerlingsvangerskap eller placentapatologi (mola). Aktuell verdi er normal for svangerskapsuke 5.

Skrevet
Seny skrev (10 minutter siden):

Tusen takk ❤️ 

Fekk denne som melding på helsenorge, dei meiner at den er for høg. Ifølge Flo appen så skal jeg ver 4+3 i dag.
 Kommentar: Litt høy hCG i forhold til svangerskapslengde, kan være forenlig med uriktig angitt svangerskapslengde, flerlingsvangerskap eller placentapatologi (mola). Aktuell verdi er normal for svangerskapsuke 5.

Jeg hadde hcg nivå på 74000 i uke 4 og 97000 i uke 5. Da snakker vi for høyt. De mistenkte mola. Ul uke 5 viste tidlig tegn på graviditet, men de kunne ikke utelukke mola. Dessuten ba de meg forberede meg på at det nok ikke kom til å gå bra hvis det skulle vise seg å være en graviditet. To uker senere så vi et bankende hjerte. Hun er nå 11 år og helt frisk. 

Anonymkode: f4485...80b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde hcg nivå på 74000 i uke 4 og 97000 i uke 5. Da snakker vi for høyt. De mistenkte mola. Ul uke 5 viste tidlig tegn på graviditet, men de kunne ikke utelukke mola. Dessuten ba de meg forberede meg på at det nok ikke kom til å gå bra hvis det skulle vise seg å være en graviditet. To uker senere så vi et bankende hjerte. Hun er nå 11 år og helt frisk. 

Anonymkode: f4485...80b

😳😮 Ditt var veldig høyt  ja. Skal ta ny prøve i morgen, så får vel svar etter helgen hva det ligger på nå. 

Skrevet

Hvorfor og når tar dere hcg test?

Skrevet
Ny Bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor og når tar dere hcg test?

For min del så går jeg på noen medisiner som ikke skal brukes under graviditet, derfor får jeg ta blodprøve. Tar rett etter positiv test og tre dager etter det igjen for å se stigning. 

Skrevet

Har fått svar på den andre hcg prøven og den låg på 2207 🙂 har blitt henvist til tidelig ul siden den første hcg prøven var litt for høy etter hvor langt jeg skal ver på vei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...