Gå til innhold

Finnes det alternativer til Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidligere fantes det Sukker og Match. 
Men hva finnes egentlig nå? 
Jeg leter etter et seriøst forhold, men bare tanken om Tinder gjør meg nesten kvalm… 

Det må da finnes andre seriøse nettsteder?

Anonymkode: b7f56...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Happen. Men alt blir hva man gjør det til. Useriøse folk finner du alle plassene.

Man må bare være kresen og bruke magefølelsen, fant mannen på Tinder selv :) i en alder av 30

Anonymkode: 59b1f...cd0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt Hinge skal være bra!

Anonymkode: c1492...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinge. Har bedre erfaring med det enn fra Tinder. Det skal være hakket mer seriøst. Når det er sagt så er det fortsatt fokus på bilder der og. 

Anonymkode: 895a7...740

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Happen. Men alt blir hva man gjør det til. Useriøse folk finner du alle plassene.

Man må bare være kresen og bruke magefølelsen, fant mannen på Tinder selv :) i en alder av 30

Anonymkode: 59b1f...cd0

Er ikke Happen enda verre enn Tinder? 
trodde det var en sex app 🙈🙈

Anonymkode: b7f56...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke Happen enda verre enn Tinder? 
trodde det var en sex app 🙈🙈

Anonymkode: b7f56...9ee

Mange ville også ha skrevet "Er ikke Tinder enda verre enn Happn? 

trodde det var en sex app 🙈🙈"


Dessverre er de fleste apper ganske like.

Anonymkode: c1492...6f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tidligere fantes det Sukker og Match. 
Men hva finnes egentlig nå? 
Jeg leter etter et seriøst forhold, men bare tanken om Tinder gjør meg nesten kvalm… 

Det må da finnes andre seriøse nettsteder?

Anonymkode: b7f56...9ee

Møteplassen

Match

Sukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken om Tinder gjør deg kvalm? Har du prøvd?  Hvis du må ha noe seriøst, så anbefaler jeg rene sexdatingsteder, der er det i hvertfall ingen som spiller noe annet enn de er, og jeg tror sjansen for å finne en kjæreste er like stor.

Anonymkode: 1f98a...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tanken om Tinder gjør deg kvalm? Har du prøvd?  Hvis du må ha noe seriøst, så anbefaler jeg rene sexdatingsteder, der er det i hvertfall ingen som spiller noe annet enn de er, og jeg tror sjansen for å finne en kjæreste er like stor.

Anonymkode: 1f98a...e3e

Nei! 

Da vil kjersten bli deretter.

Greit nok at vi har sexuelle behov, men at alle er utagerende pervoer er feil. 

Anonymkode: d023e...0b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tanken om Tinder gjør deg kvalm? Har du prøvd?  Hvis du må ha noe seriøst, så anbefaler jeg rene sexdatingsteder, der er det i hvertfall ingen som spiller noe annet enn de er, og jeg tror sjansen for å finne en kjæreste er like stor.

Anonymkode: 1f98a...e3e

Vel, da forventer man noe annet enn vanlig date når man møtes, og det er jo som regel uaktuelt for en som er ute etter noe seriøst. 
 

Ts: jeg har hørt at Hinge er mer seriøs enn Tinder. 

Anonymkode: 02052...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Ts: jeg har hørt at Hinge er mer seriøs enn Tinder. 

Du skjønner mekanismen her? Kvinner tror at noe er seriøst, og oppretter bruker der. Menn hører at det er dit kvinnene har dratt, og oppretter bruker.  Menneskene er de samme overalt, så lær deg heller hvordan du skal få det du vil ha. 

Anonymkode: 1f98a...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du skjønner mekanismen her? Kvinner tror at noe er seriøst, og oppretter bruker der. Menn hører at det er dit kvinnene har dratt, og oppretter bruker.  Menneskene er de samme overalt, så lær deg heller hvordan du skal få det du vil ha. 

Anonymkode: 1f98a...e3e

Det kan skje, men foreløpig er Hinge mer seriøst. Selvsagt kan det endre seg om noen måneder eller år, men akkurat det regner jeg med at folk flest skjønner helt på egen hånd. Så denne mansplainingen (mulig du er dame, men det samme gjelder for deg uansett) din her er helt unødvendig. 

Anonymkode: 02052...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det kan skje, men foreløpig er Hinge mer seriøst. Selvsagt kan det endre seg om noen måneder eller år, men akkurat det regner jeg med at folk flest skjønner helt på egen hånd. Så denne mansplainingen (mulig du er dame, men det samme gjelder for deg uansett) din her er helt unødvendig. 

Anonymkode: 02052...cf5

Ja beklager, det var mansplaining denne gangen også. Hinge har eksistert i mange år nå, så du har sikkert en statistikk å gå etter?

Anonymkode: 1f98a...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...