AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #41 Del Skrevet 18. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har forventet å få hjelp fra Gud når jeg har bedt. Og at han faktisk skal ordne opp ting selv som jeg ikke får ordnet opp i fordi ingen andre vil hjelpe meg. Jeg har bedt i årevis, ikke fått den hjelpen jeg trenger. Å ha vokst opp og trodd mesteparten av livet, og så innser man dette, gjør at man blir bitter og lei og hater kristendommen da det som står i bibelen ikke stemmer. Det står at man skal be, så får man. Det står man skal tro, så skal det skje. Bare tull. Anonymkode: 6a1f0...67b Kan det være at du har fått hjelp, men det har vært i form av deg selv som nye tanker du har fått som en eller flere ideer, men dette anerkjenner du ikke som Gud eller hjelp fordi det er kun deg selv? Det kan og være noe annet... Hva som helst. Anonymkode: 6171c...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #42 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man får det man trenger, ber man om en million kroner får man det ikke. Gud vet hva man trenger og vet best. Alt skjer heller ikke med en gang nødvendigvis, men Gud jobber i bakgrunnen. Ikke mist troen, elsk Gud slik Han elsker deg. Anonymkode: 97fb5...bc5 Snakk om å være hjernevasket. Godt du vet hva Gud mener man trenger da... Anonymkode: 6a1f0...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #43 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakk om å være hjernevasket. Godt du vet hva Gud mener man trenger da... Anonymkode: 6a1f0...67b Jeg gjør ikke det, og hevder heller ikke å vite det. Skriver bare at Gud vet best hva hver enekelt trenger, derfor må man være tålmodig og ikke hate Gud om man ikke får viljen sin hver gang Anonymkode: 97fb5...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #44 Del Skrevet 24. juni 2024 Hvis noen ikke får hjelp selv om de ber , betyr det da at de heller ikke fortjener Guds hjelp eller er gode personer? Betyr det at Satan er deres herre? Anonymkode: 6171c...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #45 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis noen ikke får hjelp selv om de ber , betyr det da at de heller ikke fortjener Guds hjelp eller er gode personer? Betyr det at Satan er deres herre? Anonymkode: 6171c...04b Ikke nødvendigvis, det kan være at det du ber om ikke er det du trenger. Gud vet best. Anonymkode: 97fb5...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #46 Del Skrevet 24. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 17.04): Man får det man trenger, ber man om en million kroner får man det ikke. Gud vet hva man trenger og vet best. Alt skjer heller ikke med en gang nødvendigvis, men Gud jobber i bakgrunnen. Ikke mist troen, elsk Gud slik Han elsker deg. Anonymkode: 97fb5...bc5 Elendig gud når han feks ikke stanser hungersnød så millioner barn ikke dør. Helt sikkert noen som ber om det, men det er altså ikke noe som trengs i følge guden. Anonymkode: f81e1...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå