Gå til innhold

Pent servise

Gjest Gjest_Julibrud_*

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Vi samler på Magnolia Classic fra Royal Copenhagen. Dyrt, men jeg synes det er verdt det.

Det var lekkert! Hva koster det?

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet
Vi ønsker oss Nathalie fra Porsgrund Porselen. Glasmagasinet. Enkelt og pent med den platiniumkanten med litt mønster i rundt.Her ser du det på side 8 og 9. klikk på forstørrelseglasset for å se bildene større. Dette er Porsgrunds 2006 katalog :)

Det likte jeg godt!

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)
Gray Pearl er jo ett lekkert servise som er ganske nøytralt med en lekker pyntekant rundt. :tommelsmil:

eller ivoiry, samme med i beige/gull (det samler vi på/har fullt nå)

Endret av Fruktfat
Skrevet
Gray Pearl er jo ett lekkert servise som er ganske nøytralt med en lekker pyntekant rundt. :tommelsmil:

Dette samler vi på. Vi synes det er veldig lekkert! ;) Og samtidig ikke altofr dyrt + tidløst...

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Mente å skrive "... hjelper jo litt."

Man kan få det på Glassmagasinet.

Piglet

Skrevet

Vi samler på Märtha fra Porsgrund Porselen, og har snart alt vi trenger! Vi har samlet i 4-5 år, så til jul og bursdager har jeg stort sett fått noe fra mine besteforeldre.

Skrevet

Vi samler på Naturefra wedgwood. De har det på glassmagasinet og en butikk som heter Galligani i Oslo

Skrevet
Vi samler på Naturefra wedgwood. De har det på glassmagasinet og en butikk som heter Galligani i Oslo

Det var faktisk litt kult, selv om jeg ikke er så glad i glass og porselen med "mønster" i.

Skrevet

Jeg syns Märtha fra PP er fnt, men litt dyrt for vår smak. Syns Maxi Strå er dødskult, men vet ikke om vi kanskje blir lei av det.

Har allerede litt fra det fra PP som bare er helt hvitt uten noe som helst, men det er jo litt kjedelig da...

Skrevet
Jeg syns Märtha fra PP er fnt, men litt dyrt for vår smak.

Ja, jeg er fornøyd med det... Liker "kjærlighetsborden" så godt. Det var derfor jeg valgte det.

Skrevet

Vi bruker fauna til hverdags,

og bogstad hvit til fest.

Bogstad er helt hvit, klassisk, og kommer "alldrig" til å gå ut.

Det er litt viktig å tenke på om servicet du begynner å samle på plutselig går ut av produksjon.

Skrevet
Vi bruker fauna til hverdags,

og bogstad hvit til fest.

Bogstad er helt hvit, klassisk, og kommer "alldrig" til å gå ut.

Det er litt viktig å tenke på om servicet du begynner å samle på plutselig går ut av produksjon.

Bogstad hvit går ut i år det... se siste side i katalogen

http://www.porsgrund.com/cat2006/index.html

Skrevet
Vi ønsker oss Nathalie fra Porsgrund Porselen. Glasmagasinet. Enkelt og pent med den platiniumkanten med litt mønster i rundt.Her ser du det på side 8 og 9. klikk på forstørrelseglasset for å se bildene større. Dette er Porsgrunds 2006 katalog :)

Nathalia er kjempefint ja :) Vurderer å bytte fra Märtha til Nathalie nå.. Sistnevnte er jo bittelitt billigere også.

Skrevet

Vi samler på Wedgewood Sterling. Klassiks og tidløst servise synes jeg. Er ganske dyrt, men er gøy å ha et skikkelig "pen servise"

www.wedgwood.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...