Gå til innhold

Var på date med en fyr

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var på date med en for noen dager siden, og han virket veldig glad og virket som han ville møtes igjen. Han snedte meg meldinger der han også virket glad... Men igår så virket han så merkelig og off, og han sa også på daten at vi kanskje kunne finne på noe idag, så jeg sendte han en melding å spurte om det kanskje var jeg så misforsto eller om det var sånn at vi skulle møtes idag. Da svarte han at han måttte se da han hadde litt planer. Noe som er helt greit! Men jeg er en overtenker og har sosial angst. Noe som gjør at jeg kan analyserer hver situasjon ekstra mye. Noe som er slitsomt i lengden. Vil ikke misforstå eller feiltolke signalene hans gir, men er også veldig redd for å bli såret. Har noen noe gode tips? Råd? 

Anonymkode: 6e0b1...0b8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg virker det som han dater flere og da var det kanskje ei anna ei han skulle på date med den dagen du trodde du skulle, eller han fant noen som var mer interessant. Han møter vel sikkert flere hvis han har sjansen. 

Beste her er å bare la han være i fred og la han styre showet. Vil han møte deg igjen så vil han spørre. Er egentlig ikke så mye mer du får gjort i sånne settinger har jeg funnet ut. Begynner en å mase og kritisere de for ditt og datt er løpet kjørt som regel. Så best er å la de styre showet og trekke seg helt tilbake og se hva som skjer. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Hadde svart ok. 

Enten kommer han med ny dato eller ghoster. Hadde gitt han 3 dager og gått videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er han oppriktig interessert så spør han og avtaler nytt møte ☺️ 

Har hatt flere som er slik. Jeg venter bare på at de skal be meg ut og gjør de ikke det så går jeg videre. Enkelt og greit ☺️

Anonymkode: ca87b...fdb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...