AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Del Skrevet 17. juni Hvilket er beste. Skal lage gulrotkake og sjokoladekake . Bruker ellers melange Anonymkode: a0713...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Del Skrevet 17. juni Soft Flora uten melk og soya egner seg til det meste. Jeg bruker det selv mye da jeg er laktoseintolerant. Anonymkode: 5c4d9...17f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Del Skrevet 17. juni https://meny.no/varer/meieri-egg/smor-og-margarin/margarin/soft-flora-spesial-7036110008172 Altså dette smøret Anonymkode: 5c4d9...17f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. juni #4 Del Skrevet 17. juni Personlig ville jeg aldri brukt margarin til baking. Bruker alltid smør. For gulrotkake behøver du ingen av delene siden du bruker masse olje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Del Skrevet 17. juni Anonymkode: 29fb2...4ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Del Skrevet 17. juni Jdz skrev (1 minutt siden): Personlig ville jeg aldri brukt margarin til baking. Bruker alltid smør. For gulrotkake behøver du ingen av delene siden du bruker masse olje. Bruker du olje i toppingen? 😬 Anonymkode: f26f4...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7 Del Skrevet 17. juni Kan ikke bruke olje nei i kremen 😉 Så olje utgår ☺️ Anonymkode: a0713...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 17. juni #8 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Bruker du olje i toppingen? 😬 Anonymkode: f26f4...f97 Selvsagt ikke. I frostingen ville jeg brukt smør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #9 Del Skrevet 17. juni Jdz skrev (7 minutter siden): Selvsagt ikke. I frostingen ville jeg brukt smør. Men spørsmålet er hvilket melkefri smør man kan bruke 🙄🙄 Anonymkode: 29fb2...4ce 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men spørsmålet er hvilket melkefri smør man kan bruke 🙄🙄 Anonymkode: 29fb2...4ce Selv ikke enkle spørsmål klarer folk på kvinneguiden å svare på eller la være å svare på om en ikke vet svaret. 🙉 Anonymkode: 29fb2...4ce 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Del Skrevet 17. juni Det finnes ikke melkefritt smør…. Smør er laget av melk. Anonymkode: 2ab6a...c13 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det finnes ikke melkefritt smør…. Smør er laget av melk. Anonymkode: 2ab6a...c13 Melkefritt alternativ da. Jeg er ikke TS en gang, men hvorfor gidder du? Anonymkode: 29fb2...4ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. juni #13 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men spørsmålet er hvilket melkefri smør man kan bruke 🙄🙄 Anonymkode: 29fb2...4ce melange uten melk er jo fint - som foreslått tidliger i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. juni #14 Del Skrevet 17. juni Jeg foretrekker Eldorado Smøremyk. Billig og godt, og passe stivt. Nummer to er blå Melange, men husk å tilsette salt om det trengs da den er uten salt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #15 Del Skrevet 17. juni Jdz skrev (4 timer siden): Personlig ville jeg aldri brukt margarin til baking. Bruker alltid smør. For gulrotkake behøver du ingen av delene siden du bruker masse olje. Dette var lite hjelpsomt. Hvis du skulle bake til noen som ikke tåler melk så er det dårlig gjort å bruke smør. Og olje kan jeg ikke tenke meg at blir godt i toppingen. Anonymkode: 692f4...3fa 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #16 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Melkefritt alternativ da. Jeg er ikke TS en gang, men hvorfor gidder du? Anonymkode: 29fb2...4ce Fordi det er så irriterende at folk ikke veit forskjellen på smør og margarin.. Smør er smør liksom. Og alt det andre drittet er margarin. Anonymkode: 2ab6a...c13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #17 Del Skrevet 17. juni Jdz skrev (8 timer siden): Selvsagt ikke. I frostingen ville jeg brukt smør. Leste du i det hele tatt hovedinnlegget eller er du en av de som gir faen og poster fullstendig meningsløse svar fordi du har en tro på at du er bedre enn alle andre? Anonymkode: 9b2ec...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #18 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi det er så irriterende at folk ikke veit forskjellen på smør og margarin.. Smør er smør liksom. Og alt det andre drittet er margarin. Anonymkode: 2ab6a...c13 Fullstendig meningsløst svar i denne tråden. Hva er det dere ikke skjønner 🫣 Anonymkode: 29fb2...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #19 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det finnes ikke melkefritt smør…. Smør er laget av melk. Anonymkode: 2ab6a...c13 seriøst? Du forstod hva ts mente. Og mennesker som hele tiden må kritisere og sitte på sin høye hest og peke ned på alle andre er virkelig ufordragelig. Anonymkode: 9b2ec...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #20 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): https://meny.no/varer/meieri-egg/smor-og-margarin/margarin/soft-flora-spesial-7036110008172 Altså dette smøret Anonymkode: 5c4d9...17f Det er ikke smør. Anonymkode: 13105...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå