AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #41 Del Skrevet 18. juni 2024 Kos deg med kidden. Jeg leste da jeg som gammel mot car gravid med minste at vi gamle mødre statistisk sett blir eldre enn gjennomsnittet. Skulle ønske det var meg❤️ Anonymkode: cd241...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #42 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 6.42): Hvor har du det fra at jeg føler meg gammel? Trenger vel ikke føle seg gammel fordi man ikke ønsker attpåklatter i 40-årene? Anonymkode: 492b8...2e8 At du ikke ville orket småbarn på grunn av alder. Anonymkode: 5e6f2...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #43 Del Skrevet 19. juni 2024 Ærlig talt, er det ikke flaut å skrive et slikt innlegg? Slikt er du for gammel for. "Flau" og "hva tror alle andre" (hva er greia, at det syns du har hatt sex?) "Alle jeg kjenner, meg selv inkludert, har vært eller fremstått som hoppende, overstrømmende lykkelige for en graviditet etter 38. Bare lykkeøskninger og glede, fra alle andre og dem selv. Selvsagt. De der man vare leser om her: " føler meg eldgammel og sliten som 35 og ville ALDRI orket småbarn etter fylte 31, gleder meg til å bli bestemor og har så vondt i kroppen, men da jeg var 21 og fikk tvillinger to ganger på 10mnd var jeg superenergisk og ELSKET nattevåk og bleier og studieliv og hybler, det ville jeg aldri klart nå, alderen krever sitt og nå er jeg helt avhengig av at tenåringene mine måker snø og vasker hus slik at jeg slipper hjemmehjelp og jeg og mannen kan E delug reise til Granka og nyre livet sammen med de andre pensjonistene"... - er det dem du er flau for? Hvorfor? Anonymkode: 1d09f...2d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #44 Del Skrevet 19. juni 2024 Det jeg syns er flaut er kvinner som stadig vekk blir gravide ved "uhell", fordi de ikke gidder å være nøye med prevensjon. Har en tidligere klassevenninne som er sånn. Ikke har hun jobb, og har derfor ikke krav på foreldrepenger. Mannen har heller ingen inntekt. Men kondom er visst så stress 🙈 Hvis du ønsker barn, TS, gratulerer med graviditeten! Anonymkode: debee...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå