Gjest Utlogget nå Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Eller, ikke direkte i skjeden, men i skjedeinngangen, om dere forstår? Vanskelig å forklare, men jeg har fått en rift som på en måte avkutter den runde kjedeinngangen fra hverandre. Jeg er redd dette er noe alvorlig, selv om det ikke gjør noe særlig vondt? Hjelp meg!
Gjest Tuva Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener - i allefall ikke godt nok til å kjenne det igjen. Men, er du bekymret kan det være lurt å ta en telefon til legen din. Eller bare sende en e-post med spørsmålet, hvis du har en lege som tar i mot henvendelser på e-post.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Om man setter seg over et speil, ser man skjeden, sant? Det er på en måte en ring der, der har jeg fått en rift.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 En rift i den tynne huden rundt skjedeåpningen, mener hun kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 Jeg fikk også dette.. tror det hadde noe med litt "hard" sex etter en fuktig kveld på byen å gjøre... Iallefall så grodde det ikke, og det var veldig smertefullt å ha sex, men så kjøpte jeg sink-krem og smurte på, og det hjalp for meg hvertfall...
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 jeg får rifter hele tiden, og gynekologen sier jeg er helt fin. Vi må bare roe ned litt. Men det tror jeg nok ikke vi kan.
Blackjack Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 jeg får rifter hele tiden, og gynekologen sier jeg er helt fin. Vi må bare roe ned litt. Men det tror jeg nok ikke vi kan. ←
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #9 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har det samme og legen min tok en kikk, helt ufarlig, jeg må bare smøre og smøre og smøre med sinksalve. Vær obs på toaletttørk riktig vei og ikke bruke truseinnlegg eller undertøy som ikke puster - det hjelper IKKE.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #10 Skrevet 15. februar 2006 Men jeg mener, hvordan skal huden rundt skjedeåpningen se ut? Jeg hadde sex igjen idag (ikke lett å holde seg unna ), og den ser litt herpa ut, men det kan jo være slik det skal være? Gjør jo ikke spesielt vondt? Skal holde meg unna sex til det gror nå ihvertfall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå