AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #21 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg forstår ham godt. Han ser sitt eget folkeslag dø ut og han er maktesløs for å stanse det. For veldig, veldig mange som ikke har undertrykket sine naturlige tribalistiske impulser er dette en helvetestilværelse. Anonymkode: 9d9e4...7bd Og det er dessverre en ulempe for oss. Det at vi forstår hvordan verden er, menneskenaturen og konsekvensene av dette gjør oss trist. Gjør oss mer slitne. Gjør oss mindre glade. Når kvinner og menn velger partnere, velger de i stor grad basert på hvor sunne og friske de ser ut. Basert på hvor glade de er. Da har de naive og godtroende en fordel. Selv om virkeligheten ikke er slik de tror, så fører de videre generasjonene sine. Befolkningen blir avlet til dumhet og uegnethet. Derfor tror jeg vi har samfunnet vi har i dag. Demokratiet har virkelig ikke tjent oss. Anonymkode: 97716...086 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zwish Skrevet 18. juni 2024 #22 Del Skrevet 18. juni 2024 Trolltunge skrev (20 timer siden): Norge ville ikke være som det er nå om kun nordmenn bodde her heller. Den tekniske utviklingen endrer landet mer enn innvandrere. Ja det tenkte jeg og. Identifiserer meg også lite og har lite av det samme verdenssynet som Ola eller Kari som levde på 1910, 30 eller 50-tallet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå