AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Vi har helt siden vi møttes hatt det slik som dette med at vi ikke ses noe særlig når vi jobber. Vi har byttet turnus og nå er det mye mer enn før, der vi bokstavlig talt møtes i døren. Jeg jobber sent, da jobber han tidlig det betyr at han har lagt seg når jeg kommer hjem, stått opp før jeg våkner. Så er det motsatt. Han jobber natt i går, jeg ettermiddag, jeg skal på ettermiddag i dag og han må sove ut etter natten. Blir gal for jeg savner mannen min, savner det å være en familie, vi begge liker jobbene våre og jeg ser ikke hvordan jeg eller han skulle ha fungert i vanlig jobb. Vi matcher ikke (eller vi er kanskje for like?) når det gjelder arbeid, ellers matcher vi veldig bra. Vi har vært med hverandre i 15 år. Jeg savner han veldig, blir veldig ensom. Mange lever jo ganske likt som oss eller kanskje enda "verre" med at mannen er borte hele uker. Hvordan fikser dere det? Hvordan er da savnet? Anonymkode: c3bce...520
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Min mann jobber offshore med 2/4-rotasjon. Jeg tror egentlig det er enklere å takle, for da er han helt borte men han er også helt hjemme når han er hjemme. Men ja, vi savner jo hverandre når det har gått 1-2 uker. Så det er fint å få han hjem. I deres situasjon tror jeg at jeg ville satt dere ned og sett på turnusen og funnet ut hvor de lommene er der dere begge har fri og så prioritert hardt at dere bruker tid og oppmerksomhet på hverandre da. Anonymkode: e92aa...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann jobber offshore med 2/4-rotasjon. Jeg tror egentlig det er enklere å takle, for da er han helt borte men han er også helt hjemme når han er hjemme. Men ja, vi savner jo hverandre når det har gått 1-2 uker. Så det er fint å få han hjem. I deres situasjon tror jeg at jeg ville satt dere ned og sett på turnusen og funnet ut hvor de lommene er der dere begge har fri og så prioritert hardt at dere bruker tid og oppmerksomhet på hverandre da. Anonymkode: e92aa...8c5 Vi har ca 5 dager i måneden der vi ser hverandre litt mer enn et par timer. Så er det disse barna våre som krever tid, og en tenåring som aldri legger seg så vi er omtrent aldri alene. Det er vel en periode, men synes det er vanskelig å savne mannen så mye og tid med hverandre. Jeg vet liksom ikke, to uker uten å ses er lenge det også. Men ja dere har jo de ukene han er hjemme. Anonymkode: c3bce...520
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #4 Skrevet 17. juni 2024 Det må da være mulig å justere turnusene deres slik at dere kan få noe fri samtidig? Har en partner i turnusarbeid, og det er jo ikke slik at den er hugget i stein. Det er vanligvis mulig å få gjort noen tilpasninger. Anonymkode: 3efb2...a18 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #5 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det må da være mulig å justere turnusene deres slik at dere kan få noe fri samtidig? Har en partner i turnusarbeid, og det er jo ikke slik at den er hugget i stein. Det er vanligvis mulig å få gjort noen tilpasninger. Anonymkode: 3efb2...a18 Våre turnuser er hogget i stein frem til vi kan søke om ny, det er ikke så ofte. Vanskelig for bedriften med tilpasninger, de er ikke så opptatt av å drive med sånt. Jeg skrev at turnusen i år er verre enn noen gang, vi har alltid hatt det slik, men det har aldri vært så ille som nå. Vi har samme jobb forresten, utdannet likt Anonymkode: c3bce...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå