Gå til innhold

Lengter etter nærhet/sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en dame i 40 årene. Jeg klarer ikke ha sex kun for å ha sex. Nå er det over 1 åe siden sist jeg hadde seg og jeg savner det sånn. Er det flere som har det sånn som meg? Skulle av og til ønske jeg bare kunne ha sex med en random fyr.

Anonymkode: ad9b8...a80

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

You are not alene.  

Anonymkode: 6163b...5dc

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i følelsen egentlig.

Sex er ikke noe jeg tenker på, har lyst på som singel. For meg er det sterkt knyttet opp mot følelser. Sex med en mann jeg ikke er forelsket i er helt uinteressant. Hvor lang eller kort det er blir irrelevant.
Men vi er alle forskjellige.

Anonymkode: b790d...2ab

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er en dame i 40 årene. Jeg klarer ikke ha sex kun for å ha sex. Nå er det over 1 åe siden sist jeg hadde seg og jeg savner det sånn. Er det flere som har det sånn som meg? Skulle av og til ønske jeg bare kunne ha sex med en random fyr.

Du er ikke alene. Sex med en random fyr kunne aldri falt meg inn. Elsker meg selv for høyt til det 💕. Så det frister ikke bittelitt engang...

Misunner ikke de kvinnene som gjør det heller, skal jeg være ærlig. Om noen har mer sex enn meg så tenker jeg bare 'så fint og hyggelig for dem' 💕. Tenker at alle må få gjøre det som passer for dem. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hvis du kunne tenke deg å ha sex med en random fyr så er der nokså lett. 

Anonymkode: 6c9c0...ea0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kjenner meg ikke igjen i følelsen egentlig.

Sex er ikke noe jeg tenker på, har lyst på som singel. For meg er det sterkt knyttet opp mot følelser. Sex med en mann jeg ikke er forelsket i er helt uinteressant. Hvor lang eller kort det er blir irrelevant.
Men vi er alle forskjellige.

Anonymkode: b790d...2ab

Du er heldig☺️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (21 minutter siden):

Du er ikke alene. Sex med en random fyr kunne aldri falt meg inn. Elsker meg selv for høyt til det 💕. Så det frister ikke bittelitt engang...

Misunner ikke de kvinnene som gjør det heller, skal jeg være ærlig. Om noen har mer sex enn meg så tenker jeg bare 'så fint og hyggelig for dem' 💕. Tenker at alle må få gjøre det som passer for dem. 

Jeg misunner heller ikke andre som har sex. Det er først nå savnet er blitt stort☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja jeg vet og har nok av menn som ønsker treffe meg😌

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er en ekte kjælighets kvinne❤ jeg måtte gi deg et hjerte, fordi du rører meg..

Jeg er også opptatt av å få den rette følelsen, når jeg har sex med en ny fremmed dame. Men jeg gir henne sex pga at jeg føler på sterk omsorg, for hennes ønsker og nytelser. Så om det ikke er så mye følelser i begynnelsen, så blir sexen helt fantastisk med å gi omsorg for hverandre🥰 Rett etterpå føler jeg på sterk takknemlighet, det er en fantastisk følelse å kjenne på..

Btw 1.. dette er lett for meg, siden jeg elsker å oppmuntre og innfri ønsker😉

Btw 2.. Du skulle prøvd å brukt omsorgen til en omsorgsfull mann? Jeg kan garantere at dere hadde hatt hærlig sex.. mest sannsynlig har dere blitt kjærester. For det er også så mange andre fordeler, som følger med av omsorgen❤💦😅

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja det kan jeg også tenke meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Du er en ekte kjælighets kvinne❤ jeg måtte gi deg et hjerte, fordi du rører meg..

Jeg er også opptatt av å få den rette følelsen, når jeg har sex med en ny fremmed dame. Men jeg gir henne sex pga at jeg føler på sterk omsorg, for hennes ønsker og nytelser. Så om det ikke er så mye følelser i begynnelsen, så blir sexen helt fantastisk med å gi omsorg for hverandre🥰 Rett etterpå føler jeg på sterk takknemlighet, det er en fantastisk følelse å kjenne på..

Btw 1.. dette er lett for meg, siden jeg elsker å oppmuntre og innfri ønsker😉

Btw 2.. Du skulle prøvd å brukt omsorgen til en omsorgsfull mann? Jeg kan garantere at dere hadde hatt hærlig sex.. mest sannsynlig har dere blitt kjærester. For det er også så mange andre fordeler, som følger med av omsorgen❤💦😅

Tusen takk det er jeg. Veldig one man «girl». Har alltid vært sånn og jeg bruker tid å komme meg videre etter brudd der jeg har vært i forhold i mange år. Jeg håper jeg en dag møter en omsorgsfull mann som jeg får følelser for. Det er ikke lett å møte noen i dag slik dateing kulturen er blitt og når man ikke har så god tid til dateing heller☺️

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når man ikke klarer/våger det blir det likevel umulig. Litt slik "Våger ikke å hoppe i fallskjermer, fordi jeg har høydeskrekk. " og så få som svar "Du kan jo bare gjøre det!"

Det er betydelig risiko for oss kvinner å ha tilfeldig sex med en ramdom mann. Er vi relativt heldige er det bare dårlig sex, men likevel totalt meningsløst for å få tilfredsstillelse av kåtheten. I verste fall kan vi utsettes for ubehag til voldtekt. 

Jeg våget ikke. Jeg hadde opplevd voldtekt, og klarte ikke risikere noe tilsvarende. Forstår ts veldig godt, og å si "Jammen om du...!" er helt meningsløst om man faktisk ikke klarer eller våger. Det er bare lett for menn som ikke forstår hvor dypt det å ikke våge kan stikke, og at det ikke engang er ulogisk for kvinner å ikke våge/klare slikt. 

Anonymkode: 73f3a...733

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det flere som har det sånn som meg?

Er nok mange som er som deg, meg selv inkludert. Det kalles å være demiseksuell. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Heihei☺️. Eg har no vert totalt uten intimitet/ nærhet i 14 år, gift og bur under samme takk enda. Sex har vert og er eit savn. Men kosen, å kunne gjøre andre tilfreds se damer som nyter. Det savnet er mye større. Sjølve sexen med penetrering er god den, men alt de rundt. Etter14 år prøvde eg random sex, gjekk bak ryggen på kona🙈. Sexen var rask og dårlig. Etterpå følte eg ingenting. Dette var ikkje slik eg ville ha det. Eg forstår dei som savner sex. For min del er det alt rundt sexen eg savner. 

håper du finner de du ønsker. alle fortjener å ha de godt å være trygg😇

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36år og singel på snart 3året. Har en jeg treffer innimellom, usikker på om han kun vil ha seg eller om han e oppriktig interessert. Det ser ut som sistnevnte. Han er 29 og vi har altså den beste sexen. Vi koser oss i nuet og det som skjer det får skje. Han har den sexlysten som smitter over på meg, virkelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (1 time siden):

Heihei☺️. Eg har no vert totalt uten intimitet/ nærhet i 14 år, gift og bur under samme takk enda. Sex har vert og er eit savn. Men kosen, å kunne gjøre andre tilfreds se damer som nyter. Det savnet er mye større. Sjølve sexen med penetrering er god den, men alt de rundt. Etter14 år prøvde eg random sex, gjekk bak ryggen på kona🙈. Sexen var rask og dårlig. Etterpå følte eg ingenting. Dette var ikkje slik eg ville ha det. Eg forstår dei som savner sex. For min del er det alt rundt sexen eg savner. 

håper du finner de du ønsker. alle fortjener å ha de godt å være trygg😇

Tusen takk. Jeg har det godt ellers i livet, men savner en spesiell mann i livet mitt. Det hørtes fryktelig trist og vondt ut, skjønner ikke at du holder ut i et sånnt forhold🥹

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg er 36år og singel på snart 3året. Har en jeg treffer innimellom, usikker på om han kun vil ha seg eller om han e oppriktig interessert. Det ser ut som sistnevnte. Han er 29 og vi har altså den beste sexen. Vi koser oss i nuet og det som skjer det får skje. Han har den sexlysten som smitter over på meg, virkelig. 

Det er sikkert følelser inni bilde spes for din del? Men så lenge du har det fint tross alt er jo det viktigste. Jeg hadde ikke klart å hatt et sånnt forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Etter 1år som single bestemte jeg meg for å finne en sexpartner, det funker faktisk :) Å ha den samme man har sex med, vi møtes annenhver uke. Trives med det, livet er for kort til å unngå sex...

Å jage etter en kjæreste orker jeg ikke mer, da ville jeg gått årevis uten sex.

Anonymkode: 15a64...3c0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (18 timer siden):

Er du religiøs?

Anonymkode: 8717c...b70

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er du religiøs?

Anonymkode: 8717c...b70

Det er irrelevant i forhold til temaet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...