Seterjenta Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Jeg har testa positivt for 3. dag på rad nå (2,5 døgn) med CB digital-test. Der står det at eggløsning vil skje mellom 24-36t etter positiv test. Nå er det ca 60t siden første positive test..!? og enda var den positiv nå i morges.. Hmm. Jeg som håpte på eggløsning idag (valentins-dag, og to-års forlovelsesdag )
Chiquita Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Kan du være gravid? Da er det mulig å teste positivt på el-test også. Ellres så kan det være at kroppen din er litt "usikker" og får ikke helt til å bestemme seg om dne skal slippe et egg eller ikke...
Seterjenta Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2006 Tror ikke jeg er gravid, testa negativt og fikk mensen 29.jan. Tenkte tanken i morges, men som sagt tror ikke det. Da er det nok bare kroppen som er litt rar
Seterjenta Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2006 I morges var testen negativ, så nå er nok kroppen i gjenge håper jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå