Gå til innhold

Burde jeg skjemmes som vurderer å date en på 25 når jeg er 34 selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt mye kritisert for å være med eldre menn. Nå for tiden liker jeg litt denne fyren på 25. Jeg vet ikke hva som går av meg siden jeg føler meg alltid så gammel og syntes jeg ser litt eldre ut enn andre på min alder i tilegg til at jeg ikke trodde jeg ble å falle for en yngre noen gang😅 Ville det virke innbilsk å virke interessert? Altså om ikke henvise til et forhold, men en sommerflørt omså? Han har en liten guttunge så ville selvfølgelig tatt hensyn til dette med å ikke bygge en altfor sterk relasjon til barnet isåfall. Skulle det bli noe mer seriøst er jeg glad i barn og har ikke noen selv så ingen problem. 
Syntes det virker anderledes om mannen er i 30 åra og dama kanskje i begynnelsen av 40 åra? Syntes det føles så rart ut at han bare er i midten av 20 åra? Eller jeg selv føler meg litt sånn skammelig…en smule 😅

noen tanker ? Tar gjerne imot råd,tanker eller erfaringer fra begge kjønn. 

 

Anonymkode: 2f77c...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde jo ikke involvere barnet i det hele tatt om det bare er en sommerflørt.

Men ellers så er en person på 25 år voksen. Synes ikke en mann på 34 og en kvinne på 25 er skammelig heller. 

Anonymkode: 45c45...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være noe å skammes over? Enig i at barnet ikke bør involveres før det er alvor i saken.

Anonymkode: e8552...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting å skjemmes over. På ingen måte uetisk eller brudd på sosiale normer, men det i det lange løp er det jo ikke særlig smart med så stor aldersforskjell.

Anonymkode: 538c0...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du skamme deg over det? Du går jo ikke bare etter yngre. 

Anonymkode: 23374...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gift på 13 året med en mann som er ni år yngre enn meg ;)

Da vi møttes, hadde han to små barn på 2 og 4 år, gått helt uproblematisk fra dag en. Men deilig at ungene hans har blitt store, mitt "barn" er 33 år nå og hadde flyttet hjemmefra da vi møttes, var litt usikker på om jeg ville ha småbarn igjen, men det ble nå sånn :) 

Anonymkode: a1fb4...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...