AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Vi skal ha barn nr 2 i august, og har tenkt til at storesøster da skal være hos bestemor og bestefar mens vi er på sykehuset. Tenker vi skal prøve oss på første overnatting nå til helgen så vi får øvd litt. Noen tips til å få dette til å gå så fint som mulig? Hun er veldig trygg på de, men har aldri sovet noe sted uten meg. Anonymkode: a0170...9fe
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Gjør minst mulig viss vass utav det, ikke noe poeng å lage noe oppstyr utav det. Ta det litt som det kommer. Husk det er helt normalt at barn kan gråte når man går fra dem etc. Det går helt fint. Anonymkode: 96d53...f7a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Skrevet 17. juni 2024 Om hun har fine besteforeldre som hun er trygg på, kommer det til å gå veldig fint. Ikke spør om hun gleder seg/gruer seg/kommer til å savne mamma o.l. (det kan skape litt usikkerhet hos noen barn). Vis gjerne fram hvor hun skal sove, dyna/puta, ev. sengetøyet m.m. Ta med en god bamse og en bok hun liker godt. Jeg var veldig spent da min første som toåring skulle overnatte hos besteforeldrene, da hen var veldig nærhetssøkende og fortsatt samsov i voksensenga, men det gikk kjempefint. Barnet hadde det supert, og ville helst sove der igjen. Anonymkode: 7b3e7...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå