AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #1 Skrevet 17. juni 2024 Jeg har kjøpt meg ny mikrobølgeovn og denne har også grill. Er det noen andre som har det, og hvordan og til hva bruker dere denne til? Har dere ellers noen tips? Jeg har ikke airfryer og er alene. (Jeg vet airfryer er til litt annet, men legger det ved til informasjon.) Anonymkode: cd3ce...c89
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #2 Skrevet 17. juni 2024 Min har grill og varmluft, jeg bruker den som en stekeovn. Kjøp pizza passer perfekt inn og steker raskere og bedre enn i vanlig ovn. Alt som kan stekes i ovn kan stekes i miltiovn. Anonymkode: c3076...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #3 Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min har grill og varmluft, jeg bruker den som en stekeovn. Kjøp pizza passer perfekt inn og steker raskere og bedre enn i vanlig ovn. Alt som kan stekes i ovn kan stekes i miltiovn. Anonymkode: c3076...8d7 Tusen takk! Da ser jeg frem til poteter med urter i ovnen 😋 Det er det perfekte sommertilbehøret 😊☀️ Anonymkode: cd3ce...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå