Gå til innhold

Hva kan mannen min ha i matpakken?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om TS bare skrev "tips til matpakke" og ikke hadde med "mannen" ville halvparten av svarene her vært borte :P merkelige greier at folk ikke bare kan svare pent på det TS spør om uten å henge seg opp i småting.. 

Anonymkode: 06749...0c6

Spot on 🤣 lukter litt bitre damer her.. 

Anonymkode: 577c6...8fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har tydeligvis litt tungt for det så jeg skal hjelpe deg med å få det inn med teskje: Å kunne forutsi hvordan andre reagerer på noe er ikke det samme som at man er enig med dem. 

Anonymkode: cbb60...763

Hvor fikk du enighet fra? Jeg stilte ts et spørsmål fra første stund og påsto ikke at det var sånn. Det var med andre ord kun min tanke da jeg leste HI, og spurte deretter om det var sånn.

Anonymkode: ae944...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Min har en skive og "et tonn" pålegg.

Tykke skiver med ost og ett egg på en skive. Han er ikke så glad i brød, men vil gjerne ha i seg en god dose fett, proteiner og egg. Man ser nesten ikke brødskiva for pålegget :) 

Anonymkode: e97f9...bad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 8.56):

… kan han ikke finne på egne matpakker selv? 🤯😂

Anonymkode: 2a549...70e

Tror hun spør etter tips, vi alle kan bli matlei

spesielt om du jobber i barnehage og har spist mye brød og knekkebrød

Anonymkode: eecb7...240

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 9.41):

Høres ut som du skriver om barnet ditt. Hyggelig av deg å hjelpe til. Men er han så hjelpesløs at han ikke vet selv hva han skal spise?

Hvor fikk du enighet fra? Jeg stilte ts et spørsmål fra første stund og påsto ikke at det var sånn. Det var med andre ord kun min tanke da jeg leste HI, og spurte deretter om det var sånn.

Ditt første innlegg i tråden er sitert over.

Du slo først fast at det høres ut som TS skriver om barnet sitt. Det er ikke et spørsmål, det er en karakteristikk. Og det er jo ikke akkurat en nøytral uttalelse, eller hva? Så når du så føyer til "spørsmålet" ditt, "er han så hjelpeløs at han ikke vet selv hva han skal spise?", så ligger det jo ganske langt på vei en påstand om tingenes tilstand i det, og en negativ reaksjon eller fordømmelse av det fra din side.

Anonymkode: c4699...9fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La mannen din lage matpakken selv så lager han akkurat det han vil ha.

Anonymkode: 3c339...547

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ditt første innlegg i tråden er sitert over.

Du slo først fast at det høres ut som TS skriver om barnet sitt. Det er ikke et spørsmål, det er en karakteristikk. Og det er jo ikke akkurat en nøytral uttalelse, eller hva? Så når du så føyer til "spørsmålet" ditt, "er han så hjelpeløs at han ikke vet selv hva han skal spise?", så ligger det jo ganske langt på vei en påstand om tingenes tilstand i det, og en negativ reaksjon eller fordømmelse av det fra din side.

Anonymkode: c4699...9fa

Herregud som du driver med flisespikkeri. Ja det høres ut for meg som hun skriver om barnet sitt. Det var tanken jeg fikk da jeg leste HI. Og stilte derfor spørsmålet ut i fra det.

AnonymBruker
Skrevet
Blåmonster skrev (8 timer siden):

Ta inn piggen ,snakk om tolke feil. Lær heller av henne. Hun forstår kjærlighet språket til menn. 

Men ja behandler konen min litt på samme måte som hunden, med kjærlighet og respekt. Hadde vært litt gøy å slengt opp et bilde av kona i bånn nå bare for å helle bensin på bålet hehe

Tolket åpenbart ikke feil. Og du burde kanskje heller lære deg litt om kjærlighetsspråk ovenfor kvinner😊

Anonymkode: 4075a...0fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt det kan bli krangel av her inne! Tenke seg til å bare svare ts på det hun spør om, det er visst umulig for mange!

Her er mine matpakker når jeg ikke har med brød + pålegg:

pizzasnurrer (hjemmebakte, i fryseren, tar opp om morgenen)

matmuffins (hjemmebakte, i fryseren, tar opp om morgenen)

havrevafler (lager nok røre til ca 3 dager, steker mens jeg gjør meg klar om morgenen, men de kan også stekes kvelden før)

rissalat

pastasalat

tunfisksalat i pitabrød, med tomat, agurk, paprika o.l. til

middagsrester (som jeg kan spise kalde)

porsjonspai (hjemmebakte, i fryseren, tar opp om morgenen)

Anonymkode: 24580...1d3

• Hjerte 1
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Tolket åpenbart ikke feil. Og du burde kanskje heller lære deg litt om kjærlighetsspråk ovenfor kvinner😊

Anonymkode: 4075a...0fd

Glad du smiler igjen 🙂❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min er enkel i matveien, og varmer opp rundstykker kvelden før, slenger på litt skinke på morgningen og that's it 😂 Jeg har vurdert om jeg skal koke litt egg til han på kvelden i tillegg, så det er jo et tips... men så er min av typen som bare liker å ha bittelitt pålegg på. Jo tørrere, jo bedre for han 😅

Anonymkode: 69496...31d

Ja er det min mann også er, enkel. Men så er han litt lei av det samme også, og kommer ikke på noe heller. Så da var det inn her for å høre om noen har tips.

Er det sånn halvstekte rundstykker han varmer opp kvelden før?

Anonymkode: 4e67d...7e1

AnonymBruker
Skrevet

Alt det kan bli krangel av her inne! Tenke seg til å bare svare ts på det hun spør om, det er visst umulig for mange!

Her er mine matpakker når jeg ikke har med brød + pålegg:

pizzasnurrer (hjemmebakte, i fryseren, tar opp om morgenen)

matmuffins (hjemmebakte, i fryseren, tar opp om morgenen)

havrevafler (lager nok røre til ca 3 dager, steker mens jeg gjør meg klar om morgenen, men de kan også stekes kvelden før)

rissalat

pastasalat

tunfisksalat i pitabrød, med tomat, agurk, paprika o.l. til

middagsrester (som jeg kan spise kalde)

porsjonspai (hjemmebakte, i fryseren, tar opp om morgenen)

Anonymkode: 24580...1d3

Takk for mange gode tips, mye bra her!🤩😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

La mannen din lage matpakken selv så lager han akkurat det han vil ha.

Anonymkode: 3c339...547

Mannen min lager maten sin fint selv. Men han begynner å bli lei av det samme og kommer ikke på noe heller, da er det lov å spør om tips vet du. Jeg har aldri skrevet at jeg lager maten til mannen min, så vet ikke hvor du har det ifra😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så hvis jeg vil ha tips til noe nytt å såise som matpakke, da er det ikke lov å spør, siden jeg er et voksent menneske og burde vite det selv?😂 det kalles å spør om tips, få inspirasjon. Men du har kanskje ikke hørt om det, eller vet hva det betyr ser det ut som. Når jeg spør om tips til hva mannen kan ha i matpakken, så er det det jeg spør om, ikke andre sin meninger angående det å spør. Så bare hold deg til spørsmålet mitt du, så går alt helt fint. Hvis du har problemer med det, så går du ut av innlegget. Hvorfor skrive i et innlegg hvis du ikke har svar på det det blir spurt om? Noen folk forstår jeg meg bare ikke på

Og jeg forstår meg ikke på mennesker som ikke klarer å lese ting i kontekst.

Anonymkode: 71694...7aa

AnonymBruker
Skrevet

Min som jobber ute har oftest med seg middagsrester. Brød ellers, når han blir lei pålegget går han i butikken og hentet inspirasjon til nytt pålegg, gjerne meny da. 

Anonymkode: 29872...b42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...