AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #41 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva har din mann som matpakke til jobb? Min mann jobber ute og har alltid med seg mat, da det er et stykke til butikken også. Men det går bare i skive med salami eller leverpostei på, og han har blitt litt lei av det. Så jeg tenkte å høre her inne, her må det jo finnes noen tips, ihvertfall hvis du har en eller er en mann som har med seg matpakke. Anonymkode: 4e67d...7e1 Hvorfor tror du det er bare menn som har med seg matpakke? Anonymkode: 31eaf...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #42 Del Skrevet 17. juni 2024 Jeg lager nå min egen matpakke, og har ofte bare endt med pålegg på skiva. Men om du legger ett salatblad under salamien så blir den mye morsommere å spise. Da knaser den og er mye friskere. Anonymkode: 4c1fb...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #43 Del Skrevet 17. juni 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Steke omelett i liten langpanne i stekeovn, dele i biter og ha som pålegg i flere dager. Oppskrifter på nettet. Anonymkode: 29a1c...073 Akkurat dette gjør jeg også. Jeg blander inn litt cottage cheese, for ekstra protein som metter godt, uten at det merkes på verken smak eller konsistens. Det fungerer bare sånn som dét, men jeg elsker å ha spinat, paprika og sopp oppi. Eventuelt bacon eller skinke, det vil jo være ekstra luksus! Jeg har en sånn liten form (som et lite brød i størrelse) og da har jeg til 2-3 lunsjer. Anonymkode: beec5...32b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. juni 2024 #44 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva har din mann som matpakke til jobb? Min mann jobber ute og har alltid med seg mat, da det er et stykke til butikken også. Men det går bare i skive med salami eller leverpostei på, og han har blitt litt lei av det. Så jeg tenkte å høre her inne, her må det jo finnes noen tips, ihvertfall hvis du har en eller er en mann som har med seg matpakke. Anonymkode: 4e67d...7e1 Ikke min mann men voksne barn som ikke har lunsjordning på jobb. Wraps, salater, middagsrester, skiver med pålegg, lunsjomelett/pizzasnurrer som kjøleelement, oppkuttet grønt og frukt. Som drikke har de vann, fyller opp drikkeflaskene deres med isbiter/knust is og så vann. De som drikker te/kaffe får med seg det på termos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #45 Del Skrevet 17. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor tror du det er bare menn som har med seg matpakke? Anonymkode: 31eaf...f0c Det har jeg ikke sakt😂 jeg har hatt matpakke med selv i flere år når jeg jobbet ute og spiste lunsj i bilen. Men det kan være stor forskjell på hva mannfolk spiser som matpakke, enn det damer gjør. Min mann spiser ihvertfall ikke alt det jeg spiser, og er litt kresen i tillegg. Han kunne f.eks ikke spist kjøleskapsgrøt, noe jeg kan. Og føler det er mer damer som spiser det enn sånn skikkelige arbeidsmenner, de er litt mer enkle når det kommer til matpakken. Anonymkode: 4e67d...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #46 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 9.09): Må være lov å hjelpe partner? Og han har sikkert ikke konto her inne Anonymkode: 30712...c47 Men en voksen mann burde være kapabel til å uttrykke hva han selv liker. Anonymkode: 71694...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #47 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men en voksen mann burde være kapabel til å uttrykke hva han selv liker. Anonymkode: 71694...7aa Så hvis jeg vil ha tips til noe nytt å såise som matpakke, da er det ikke lov å spør, siden jeg er et voksent menneske og burde vite det selv?😂 det kalles å spør om tips, få inspirasjon. Men du har kanskje ikke hørt om det, eller vet hva det betyr ser det ut som. Når jeg spør om tips til hva mannen kan ha i matpakken, så er det det jeg spør om, ikke andre sin meninger angående det å spør. Så bare hold deg til spørsmålet mitt du, så går alt helt fint. Hvis du har problemer med det, så går du ut av innlegget. Hvorfor skrive i et innlegg hvis du ikke har svar på det det blir spurt om? Noen folk forstår jeg meg bare ikke på Anonymkode: 4e67d...7e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #48 Del Skrevet 19. juni 2024 Og til dere som har svært på spørsmålet mitt, tuusen takk fo tips!🤩😊 Anonymkode: 4e67d...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #49 Del Skrevet 19. juni 2024 Selv har jeg med middagsrester i mattermos. Pasta salat. Hjemmelaget pizza, børek og frukt salat som tilbehør. Mini liker yoghurt, kylling salat, grove vafler, innbakt pølse, horn med Provence sinke og ost. Anonymkode: a4f2d...e16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #50 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så hvis jeg vil ha tips til noe nytt å såise som matpakke, da er det ikke lov å spør, siden jeg er et voksent menneske og burde vite det selv?😂 det kalles å spør om tips, få inspirasjon. Men du har kanskje ikke hørt om det, eller vet hva det betyr ser det ut som. Når jeg spør om tips til hva mannen kan ha i matpakken, så er det det jeg spør om, ikke andre sin meninger angående det å spør. Så bare hold deg til spørsmålet mitt du, så går alt helt fint. Hvis du har problemer med det, så går du ut av innlegget. Hvorfor skrive i et innlegg hvis du ikke har svar på det det blir spurt om? Noen folk forstår jeg meg bare ikke på Anonymkode: 4e67d...7e1 Det er forskjell på å spørre om tips til seg selv - og tips på vegne av andre. Anonymkode: 356f6...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. juni 2024 #51 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er forskjell på å spørre om tips til seg selv - og tips på vegne av andre. Anonymkode: 356f6...2ad Hvorfor i all verden er det forskjell på det? Tips kan helt fint videreformidles og mottaker kan selv velge om han vil benytte seg av dem. TS har fått mange gode tips, og siden jeg ikke har lest alle innlegg like grundig kan det være at andre har foreslått pizzaboller eller fylte horn som bakes med fibramel for å mette bedre enn de som bakes med fint hvetemel. Videre tenker jeg at om ts lager matpakke til mannen så er det hennes sak og ikke noe jeg eller andre i denne tråden har noe med! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #52 Del Skrevet 19. juni 2024 Blåmonster skrev (På 17.6.2024 den 10.30): Flink kone, håper folk lære av deg. «Flink kone»? Hun er jo ikke noen hund, så hvorfor snakke til henne som at hun er en? Anonymkode: 4075a...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #53 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er forskjell på å spørre om tips til seg selv - og tips på vegne av andre. Anonymkode: 356f6...2ad Det er jo ikke det. Mannen er kanskje ikke på KG eller andre forum, og kan derfor ikke spørre om det selv. Da er det veldig kjekt med en kone som er på KG, og som da får mange tips hun kan videreformidle til mannen. Anonymkode: 4075a...0fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 19. juni 2024 #54 Del Skrevet 19. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): «Flink kone»? Hun er jo ikke noen hund, så hvorfor snakke til henne som at hun er en? Anonymkode: 4075a...0fd Ta inn piggen ,snakk om tolke feil. Lær heller av henne. Hun forstår kjærlighet språket til menn. Men ja behandler konen min litt på samme måte som hunden, med kjærlighet og respekt. Hadde vært litt gøy å slengt opp et bilde av kona i bånn nå bare for å helle bensin på bålet hehe Endret 19. juni 2024 av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #55 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv har jeg med middagsrester i mattermos. Pasta salat. Hjemmelaget pizza, børek og frukt salat som tilbehør. Mini liker yoghurt, kylling salat, grove vafler, innbakt pølse, horn med Provence sinke og ost. Anonymkode: a4f2d...e16 Åå børek er godt! Lager du selv? Anonymkode: 4e67d...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #56 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 12.57): Og forstår bare ikke hvordan du kan vente på kommentarer du ikke har i tankene selv. Anonymkode: ae944...5e5 Du har tydeligvis litt tungt for det så jeg skal hjelpe deg med å få det inn med teskje: Å kunne forutsi hvordan andre reagerer på noe er ikke det samme som at man er enig med dem. Anonymkode: cbb60...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #57 Del Skrevet 19. juni 2024 Om TS bare skrev "tips til matpakke" og ikke hadde med "mannen" ville halvparten av svarene her vært borte merkelige greier at folk ikke bare kan svare pent på det TS spør om uten å henge seg opp i småting.. Anonymkode: 06749...0c6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #58 Del Skrevet 19. juni 2024 Min er enkel i matveien, og varmer opp rundstykker kvelden før, slenger på litt skinke på morgningen og that's it 😂 Jeg har vurdert om jeg skal koke litt egg til han på kvelden i tillegg, så det er jo et tips... men så er min av typen som bare liker å ha bittelitt pålegg på. Jo tørrere, jo bedre for han 😅 Anonymkode: 69496...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #59 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 9.07): Hyggelig av ts å lage matpakker til mannen sin, men hvorfor skal andre damer på internett ta ansvar for hva mannen til ts skal spise. Det kan han finne ut av selv. Anonymkode: 2a549...70e Ts ansvar for 😂 hun spør om tips. Sånn som andre her inne spør etter tips om middag, klesvalg osv osv. Anonymkode: 577c6...8fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #60 Del Skrevet 19. juni 2024 For å variere kokte egg, så er soyamarinerte egg godt. Egg på kaviar også. Eller hjemmelaget eggesalat. Anonymkode: e8bcb...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå